Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
21-08-2005, 08:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2005, 08:42 AM ja muutjaks oli
Romka.)
Kuna mul oli kunagi K750 1964a, siis teatsin täpselt hulga erinevusi. Nüüd ei mäleta enam täpselt. K750 mõned erinevused, mis meelde tulevad: esimesed amorditorud peenemad, \"prillid\" teise kujuga, ratatse rummud küljelt vähem punnis, pealpool karbussi juures oli mingi erinevus silindriribide kujus, kalasabasummutid
Selle 1964a K750 tehaseraamatu kaanel oleval pildil aga sellised erinevused: kiigega esihark, tagurpidi heeblid, sile vaid kolme triibuga silindripea (nagu M72).
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
K750M on kiire tagadiffer
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Miilitsad kasutasid ju ka K750M kuna neil olid kiiremad difrid. Nii on mulle räägitud, sest neil pidi ju vähe parem minek olema, muidu oli ju jälitamine mõttetu. 5.a tagused tsikliostu hullused soomlastel olidki just K750M millel oleks kiired difrid. Ja see ju su oma valik kas võtad korvi ära või paned just külge, peaasi et dok ok oleks.
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 165
Teemad: 225
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Pakun \"emmimeestele\" turbot, asi kujutab endast üht kummivoolikut ning ühendustükke, mille abil ühendatakse karburaatorid -tegemist on tehase tööga asi on pakendis ja tehasepoolt on ühendustarvikud ning diagramm millel tõestatakse asja efektiivsust võrreldes tavalise karburaatori ühendusega. Kellel huvi võtku privas ühendust.
2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Postitused: 5,043
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Raamat ütleb: K750M hakati tootma 1964.a. 750-l algselt ikkagi jah alahoobadega esihark, 750M-l aga 2-poolse toimega hüdr. amordid, silindripead ribilised paremaks jahutamiseks, karteril ka ribisid rohkem?, heeblid jah teistpidi, käiguvahet.süst. erinev, piduritrumlitel sisemuse kaitseks labürinttihend, esilambi võru nokaga, seda tagaülekande erinevust pole kuulnud ja ei usu! K750 hakati tootma 1958.