Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
projekt on tore, aga konkreetne Jawa, mille raami te jõhkralt puruks lõikasite, ei ole mitte mopeed!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
mis mootori te sinne peale panete?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Tegelikult pole raami pärast môtet kurvastada, sest enne meid oli keegi juba sinna kolmest üksteise sisse lükatud torust, poldiotstest jms. mingid jalatoed keevitanud ning amortisaatorite kinnitused olid murdunud. Peale selle polnud roolikann kere suhtes sirgelt (tehase praak?).
Huvitav oleks teada millise Jawa koostisesse selline raam kuulub?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Alguses môtlesime kasutada 150 cm^3 B&S niiduki mootorit, kuid sellel pole sidurit ja tööasend (väntvôlli asend) on vertikaalne.
Seetôttu sooviks osta kuni 50cm^3 mopeedimootorit, sellel ju samuti 1..3 hj. Mootor peaks olema komplektis veoketi ja tagahammasrattaga, hea kui saaks minimopeedi oma koos tagaratta ja sinna juurde kuuluvaga.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Vanast heast vene Drushba mootorsae mootorist saab päris äkilise vedaja kombineerida...
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kas Druzba mootori keti samm sobib mône motika tagahammasrattaga?
Lugesin millalgi foorumist, et kellelgi olevat tsentrifugaalsidur laiali lennanud. Sellega seoses ka järgmine küsimus: kas mootorit käivitatakse nöörist tômmates, vôi ühendatakse sidur alaliset
(asendatakse muhviga vms.)?
Kolmas küsimus: kui suur on Druzba kubatuur?
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
künnimees Kirjutas:Huvitav oleks teada millise Jawa koostisesse selline raam kuulub?
paremal pool ees raami peal on number, selle järgi saab teada, millise Jawa raam on! number siis selle roolikannu tugevduse servas!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Starter sobib, algselt oligi plaanis ehitada elektriline vôi nööriga käiviti.
Kubatuuri on natuke palju. Tahaks ikkagi 50 cm^3 piiridesse jääda, et oleks mingigi vôimalus masinat legaalselt kasutada.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
24-08-2005, 20:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2005, 20:59 PM ja muutjaks oli
agent007.)
no siis V seeriast midagi...
Ma arvan, et esimesed amordid peaksid ikka olema... Muidu on see raam pooleks või hark läheb kõveraks!
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
25-08-2005, 02:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 02:03 AM ja muutjaks oli
künnimees.)
Esivedrustust ei taha (vähemalt esialgu) kahel põhjusel:
1)teleskooptüüpi ei oska ehitada ja hoobadega värk muudab juhitavust sõltuvalt vedrude kokkusurutusest. Olen sõitnud esivedrustusega maastikurattaga: kahvel tundus nagu kummist. Lisades chopperi niigi ebastabiilsevõitu roolile veel ebamäärasust võib tulemuse täielikult rikkuda. Tegelikult saaks kasutada suhteliselt jäikka vedrustust,
eeldades, et metsavaheteedel ei sõideta, kuid esialgu proovime ilma.
2)Massi ja kiiruse poolest sarnaneb liikur jalgrattaga, kuigi esihargi suure kalde tõttu saavad roolilaagrid rohkem koormust. Kui esirattana kasutada maastikuratta ratast koos vastava rehviga või mopeedi oma küllaltki madalal rõhul, peaks asi vastu pidama.
Julgen vastu vaielda,kuna endal oli punnvõrr jalgratta raamil.
Kiirus 35-45 km/h ja tallinna augulistel teedel sõitis täiesti normaalselt.
Kui tahad hakata munakiviteedel sõitma siis tee enda chopperile korralik vedrustus.
Tegelikul ei anna vanu jalgrattaraame võrrelda minu ´´võrriga´´ kuna mul oli uuem alumiinium maastikujalgratta raam.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Jäik kahvel sai tehtud seetõttu, et tööstusliku osi polnud kusagilt võtta ja ise si tahtnud sellist vastutusrikast detaili aretama hakata. Kahvli torud on tavalistest 3/4\" veetorudest, kannatada võivad saada ,,prillid\"
ja laagrid. Kuna ehitamise aeg pole limiteeritud ja kogemusi juba kogunenud, võib juhtuda et aretamegi vennaga mingi esivedrustuse.
Enne ehitamise alustamist olin keevitanud ~3..5h (koos ettevalmistuseks kuluva ajaga) ning relakaga teinud ~50 lõiget (peamiselt 5mm paksune T-raud).
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
25-08-2005, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 18:05 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Algne mõte oli aretada midagi meesteka või maastikuratta kahvlist.
Esimene tundus liiga nõrk, teine oli liiga lühike ja kahvli torusid jätkata üldse ei julgenud.
Koormusest niipalju, et endal massi ~90..100 kg ja chopperil ~50..60kg ning koormus põhiliselt tagarattal. Maastikurattal olen mitu komplekti tagaratta laagreid (tühja kummi pärast) puruks sõitnud ning 9mm esi- ja tagaratta võllid on ka kõverad (avaldub kausside ebaühtlase ulumisena).
Mopeedi esiratta võlli läbimõõt on 12mm (vähemalt sellel, mida plaanime kasutada).
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Küsimus: mis on Tondi motopoe aadress?