21-11-2018, 09:55 AM
Äkki varsti saab B Kati omanik lihtsamalt A1 katiga sõitma.
http://m.forte.delfi.ee/article.php?id=84501853
http://m.forte.delfi.ee/article.php?id=84501853
(21-11-2018, 09:55 AM)MeelisV Kirjutas: Äkki varsti saab B Kati omanik lihtsamalt A1 katiga sõitma.Lisaks veel hakatakse uue seadusega väidetavalt EGR klapi ja DPF filtirite olemasolu ja korrasolekut kontrollima:
http://m.forte.delfi.ee/article.php?id=84501853
(21-11-2018, 10:38 AM)olli Kirjutas: EGR ja DPF osas - vaevalt seal midagi peale visuaalse kontrolli tehakse. Ehk siis reaalselt ilmselt ei muutu muud kui et süsteemide kõrvaldajad hakkavad seda tegema lihtsalt nii et töö visuaalselt välja ei paistaks.+1
(21-11-2018, 21:18 PM)diesel Kirjutas: dpf-i kohta lugesin ka kuskilt. töötav filter võtab peenemaid osakesi ää küll. tundub suurepärane.
aga kui see leiutis ennast puhtaks põletama hakkab, siis ajab enamuse kokku korjatust ikkagi välja.
see uuesti tule andmine ei pidavat palju aitama. aga vähemalt on küttekulu jälle suurem ja lukussepad
ja varuosamüüjad saavad tööd ja leiba.
(21-11-2018, 21:18 PM)diesel Kirjutas: egr on saatanast asi. keerutab sumpsist vinet uuesti mootorisse.
täiesti korras egr-iga on sisselase tahmase tökatiga peaaegu umbseks vooderdatud.
küttekulu suureneb, kone käib kehvemini ja sureb varem, aga "rohelised" ja poliitikud teavad,
et see asi säästab hirmsasti loodust.
(23-11-2018, 15:04 PM)maaks Kirjutas:(21-11-2018, 21:18 PM)diesel Kirjutas: egr on saatanast asi. keerutab sumpsist vinet uuesti mootorisse.
täiesti korras egr-iga on sisselase tahmase tökatiga peaaegu umbseks vooderdatud.
küttekulu suureneb, kone käib kehvemini ja sureb varem, aga "rohelised" ja poliitikud teavad,
et see asi säästab hirmsasti loodust.
Ja miks sa arvad, et teised kaasliiklejad peaksid sinu saasta sisse hingama? Kui see asi mis sealt sumpsist sul väljub nii puhas ja kena on, siis juhi see endale salongi
See et sul kütusekulu suureneb või kolle umbes või mis iganes huvitab kedagi veel peale sinu?
(23-11-2018, 19:25 PM)diesel Kirjutas: mida rohkem põletad, seda rohkem ka saastad.nagu siin eespool keregi kirjutas tuleb korralik tuli kolbel hoida ja linnas üle kolmanda käigu jah lollus sõita.
seega mida väiksem auto küttekulu, seda väiksem saaste.
ja kui peenemaks ajada, siis tahma ja tökatiga ära ummistunud sisselase teeb mootoril õhu kätte saamise raskemaks, ehk segu rikkamaks, ehk saaste veel suuremaks.