Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
sattus mulle üks Vene krossi-neljataktilise 2-silindrilise mootori jaoks m6eldud magneeto. Tekkis m6te see oma praegu veel laiali olevale Jupiteri-projektile külge aretada. Loomulikult eeldab see omaette kinnitusaluse ehitamist. Suurem probleem seisneb selles, et magneeto on vasakpoolse pöörlemisega(s.t. vastupäeva), Jupiteri vänt käib aga päripäeva. Kusagilt ammu lugesin, et see pidi võimalik olema magneeto teistpidi tööle. Keegi oskab midagi öelda?
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 5,776
Teemad: 733
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Miks Sa tahad seda üldse Jupiterile panna? Kas oma süsteem pole piisavalt hea?
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
olen näinud oma silmaga sellist aretust magneeto pandi tööle hammasratasülekandega - üks vända ja teine magneeto otsas nii saab pöörlemissuuna õigeks
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
sellel pole lihtsalt mõttet, sest see ei anna sulle muud kui räigelt tööd, et see sinna kylge panna. tsikkel sellepärast paremini minema kyll ei akka...
millex magneeto üldse teistpidi pöörlema panna. magnetväli tekib ikka ju sama koha peal. peax elekter ka tekkima ju sama. või läeb alalisvoolu genekal poolus teisex kui valepidi pöörleb. ja kui lähebki siis on ju kergem aku ja süütepooli juhtmed ümber tõsta. ülejäänd asjad peax samamoodi töötama.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
teispidi pööreldes ei anna magneeto nii tugevat sädet, sest magneeto on ehitatud nii et kontaktid avanevad siis kui tekib kõige tugevam vool primaarmähise keerdudes
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
loomulikult pole paljudel asjadel m6tet, aga konkreetsel rattal, mis minu kätte sattus, puudus kogu elektrisüsteem(s.h. süüde) täielikult. Kuna aga magneeto on tasuta saadud, siis tekkis m6te eksperimenteerida. Tänavale ma selle rattaga niikuinii ei plaani s6itma minna.
Sai \"piiblit\" lehitsetud, kus öeldi magneeto vastupidi töötama panemise kohta lihtsalt seda, et antud tegevuse puhul tuleb jälgida, et kontaktide avanemise hetk jääks magneeto \"soodsasse\" momenti. Aga see on ju igati elementaarne, vastasel korral magneeto ei toodaks karmi sädet ka 6igetpidi töödates. Kas tuleb siis kontaktid kuidagi teistpidi panna?
to husu: magneeto on spets. vahelduvvoolugeneraator ja ei eelda mingi aku olemasolu
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Selleks pead paigaldama magneti väntvolli otsa sellises asendis, et syytehetkel (kolvi asendi järgi) jääks see \'soodsasse\' asendisse, siis on pinge/vool maksimaalne. Jääb veel kontakte käitava nuki asendi muutmine, kui vaja ...