1302,1303
#1

Kui ma väga ei eksi, siis Põrnika mudelitel 1302 ja 1303 peaks olema Mac Pherson esivedrustus ja esiteljel ketaspidurid. Kas antud mudelil on juba hammaslattrool või hakati selliseid masinaid veel hiljem tootma? Millisest aastast alates toodetud mudelitel ei käi tagarattad enam \"kõhu alla\", et pooltelg on kahe liigendiga endise ühe asemel?
Vasta
#2

Raske üheselt vastata. 71\'st alates oli paralleelselt tootmises 2 mudelit - klassikalise vedrustusega masin ja \"super\"-põrnikas ehk 1302/03. Mingil hetkel (vist 75) tekkis ka hammaslattrool. Samas aga hakati tootmist koomale tõmbama ja esmalt võeti liinilt maha just 1303 ning viimaste aastate seeriad on \"vana\" vedrustusega. Aga kabrioletid olid jälle lõpuni välja 1303 baasil. Hiljem Mehhikost Euroopasse toodud masinad on klassikalise vedrustusega. Euroopas müüdud \"super\"-põrnikatel olid ees ketaspidurid, Ameerika-variandil aga trumlid. Ja nii edasi - ühesõnaga suur segadus ja ainult aastaarvu järgi ei saa midagi öelda.
Vasta
#3

kes keegi oskab öelda mis vahe on mudel 1302 ja 1303, kui neil on yldse mingi vahe. Kuna mul on vaja teada kas minu oma on fia homologeeritud kunagi või ei ole. 1302 ja 1302s on igatahes aga 1303 ma ei leidnud. Mis vahe neil on?? Vaja ruttu teada!!
Vasta
#4

1303-il on esiklaas kõver (panoraam).
Vasta
#5

a kas need kus on sirge klaas sis on 1302. Need kus ka ketaspidurid ees jne.
Vasta
#6

1302 on sirge klaasi ja MacPherson vedrustusega....
Vasta
#7

VW 1302 toodeti 1970-1972. MacPherson-tüüpi esivedrustus võimaldas tunduvalt suurendada eesmist pakiruumi. Tagavedrustus oli õõtshoobadega (mitte enam pendel). Eesmised ketaspidurid olid saadaval lisatasu eest, luksvariandil 1302 S standardvarustuses. VW 1302 konstruktsiooni võib näha siin.
VW 1302 toodeti 1972-1975. Kasutati kumerat tuuleklaasi, mille tõttu tuli lühendada pakiruumi luuki. Armatuurlaud oli pealt polsterdatud, rool 4 kodaraga ja keskelt polstriga. Põhjus, miks 1302 nii ruttu 1303-ga asendati, oli muudatus USA liiklusseaduses: nõuti kindlat vahemaad juhi pea ja tuuleklaasi vahel. Selleks ajaks, kui 1303 tootmisse läks, oli see seadusepunkt küll juba tühistatud.
1302 ja 1303 (neid nimetati ka \"superpõrnikas\") olid ennekõike mõeldud USA turule.
Lingid:
VW 1302
VW 1303

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne