Vanad fotod

Harjumaa numbriga H - 96 DKW tsikliga laadapildid on meil hästi levinud, omalgi paar pilti onudest selle tsikli seljas, paraku pole veel mudelist aru saanud, alati on tsikkel varjus olnud (pole eriti uurinud ka aga selgitame välja, 30-ndate alguse masin, vb mõni ka teab mudelit öelda).
Vasta

Veel sellest DKW-st...võiks olla nagu midagi Luxus 300 teemast, 1929 - 30 aga mitte ei näe seda kõhualust poolt täpslt. No aga teised mudelid ei sobi niigi palju vist kui Luxus 300 ?
Vasta

1. pildil Matford F 917 WS, pilt tehtud pärast sõda.
http://dvole.free.fr/matford/catalm.htm
Vasta

Fotol 2 punaarnee pealesõjaaegsed suurtükiväe roomikvedukid ATT
.
Foto !0 pakuks saksapolitsei pataljoni
Vasta

(02-04-2011, 22:18 PM)Ferry Kirjutas:  Fotol 2 punaarnee pealesõjaaegsed suurtükiväe roomikvedukid ATT
.
Foto !0 pakuks saksapolitsei pataljoni

101% kindlusega on fotol 2 tegu Järva-Jaani Maakutsekool nr 31 masinapargiga ja näha olevad isendid on suurtükiväe roomikvedukid ATL-id. Paljud kaasfoorumlased tunnevad kohta, kui tänast vanatehnika varjupaiga masinaparki ja simmanipaika.


Vasta

Pildil nr. 7 on kindlasti Eesti kaitseväe ajateenijad. Pildilt nr. 6 on riietuse detaile raske eristada, aga tõenäoliselt on ka seal tegu Eesti kaitseväelastega 30-ndatel. Selline suurtükk oli juba tollal tõeline uunikum, aastast ca 1870.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

See DKW H-96 tuli tuttav ette.Sorisin enda pildid ka läbi ja ennäe,see sama.
Sedapuhku tehtud päris looduses. Kaks meest on teada ja pärit tolajal Kadrina
kandist Vatku külast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta

(03-04-2011, 22:34 PM)Kroomtiib Kirjutas:  See DKW H-96 tuli tuttav ette.Sorisin enda pildid ka läbi ja ennäe,see sama.
Sedapuhku tehtud päris looduses. Kaks meest on teada ja pärit tolajal Kadrina
kandist Vatku külast.

Siin veel mootor lausa kõige paremini nähtav olemasolevatest piltidest. aga muidu jah aastatel 37 ja 38 (vähemalt) üsna laialt olnud fotografeerimiste taustaks, siiani näinud rohkem Lõuna-Harjumaal (praegune Raplamaa, aga seda ilmselt oma põlvnemise tõttu.)

Vasta

Tere!

Kaks fotot on Tuletõrje Raasiku divisjoni päevast Jägala-Joal 19.06.1938
Teised kaks peaks olema Järva-Jaanist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Pilt (pildid)
   
Vasta

(17-04-2011, 15:36 PM)Alo74 Kirjutas:  Tere!

Kaks fotot on Tuletõrje Raasiku divisjoni päevast Jägala-Joal 19.06.1938
Teised kaks peaks olema Järva-Jaanist.
Ongi nii! Kolmandal pildil on tänase Kinomuuseumi ja Tuletõrjemuuseumi fondihoidla-näitusesaali hoone ja õuepealne. Neljanda pildi hooned ja õuepealse tunnevad ära need kaasfoorumlased, kes viimased kolm aastat on meil kokkutulekutel ja simmanitel käinud.

Vasta

(24-11-2005, 17:12 PM)kaits1 Kirjutas:  Rahvale vaatamiseks mõned pildid.
Gaz 51, M72, Pobeda
Mis auto pobeda kõrval on ?

Leidsin huvitava detaili selle 51 küljest, nimelt kastiluuki ei kinnitatud riiviga, vaid keti otsas rippuva konksuga.    
Veel paar pilti Sakala tänavast kui seal rippus valgusfoor. Muhu tamm ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(02-04-2011, 14:28 PM)kass Kirjutas:  Veel sellest DKW-st...võiks olla nagu midagi Luxus 300 teemast, 1929 - 30 aga mitte ei näe seda kõhualust poolt täpslt. No aga teised mudelid ei sobi niigi palju vist kui Luxus 300 ?
http://album.ee/node/24851723/50040307
Kõhualuse järgi otsustades on see Luxus 200, tootmisperioodi viimaseid mudeleid aastatest 1931-32, kui neid valmistati galvaniseeritud paagi ja -sumbutiga. Luxus 300 oli primaarketiga, silinder ei asetsenud vertikaalselt ja sumbuti oli laia kujuga.


Vasta

(18-04-2011, 11:25 AM)heiki Kirjutas:  
(02-04-2011, 14:28 PM)kass Kirjutas:  Veel sellest DKW-st...võiks olla nagu midagi Luxus 300 teemast, 1929 - 30 aga mitte ei näe seda kõhualust poolt täpslt. No aga teised mudelid ei sobi niigi palju vist kui Luxus 300 ?
http://album.ee/node/24851723/50040307
Kõhualuse järgi otsustades on see Luxus 200, tootmisperioodi viimaseid mudeleid aastatest 1931-32, kui neid valmistati galvaniseeritud paagi ja -sumbutiga. Luxus 300 oli primaarketiga, silinder ei asetsenud vertikaalselt ja sumbuti oli laia kujuga.

Jah, Heiki pildil mootoriosa kenasti näha, üks mõistatus jälle lahendatud! Cool

Vasta

(18-04-2011, 10:33 AM)aavu Kirjutas:  Veel paar pilti Sakala tänavast kui seal rippus valgusfoor.

Huvitav, mis aastani kasutati Eestis veel rippuvaid valgusfoore?
Tartus igatahes mina küll 80-datest ei mäleta, et siin oleks neid olnud. Kuigi vöisid varem olla, aga lihtsalt selleks ajaks olid nad juba likvideeritud, kui mina siin ringi patseerima hakkasin.



www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Leidsin huvitava detaili selle 51 küljest, nimelt kastiluuki ei kinnitatud riiviga, vaid keti otsas rippuva konksuga.

Pikemate veoste vedamisel tuli tagaluuk üles tõsta, et oleks tagatuled nähtavad... Selleks kasutasid tihedamad pikaveose vedajad kette-konkse Wink

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(18-04-2011, 19:35 PM)h2rra Kirjutas:  Leidsin huvitava detaili selle 51 küljest, nimelt kastiluuki ei kinnitatud riiviga, vaid keti otsas rippuva konksuga.

Pikemate veoste vedamisel tuli tagaluuk üles tõsta, et oleks tagatuled nähtavad... Selleks kasutasid tihedamad pikaveose vedajad kette-konkse Wink

Õigus, see oli nende kettide lisaväärtus. Arvan, et need polnud ise paigaldatud. See, millest ma räägin, oli algselt 51-de tehasevarustus. Neil autodel polnudki riive. Alles mingist ajast hakati riive paigaldama ja väga hilja tulid kapremondiga seoses need vinnaga nikerdised. Küsimus on selles, et kas need ketid olid algselt üksi või paralleelselt riividega. Või paigaldati kette ainult neile autodele, mis pidid ka inimesi vedama. Miks ikka osal olid ketid ja osal riivid? Kas neid eraldas väljalaskeaasta või mõni muu põhjus? Ms. GAZ on ka 69 puhul kette kasutanud, seal olid nad küll ainult piirajaks, 51 puhul ka ainukeseks luugi sulguriks koos keti otsas oleva konksuga. Kas küljeluugid ka maha käisid, tundub, et mitte.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(18-04-2011, 23:37 PM)aavu Kirjutas:  Ms. GAZ on ka 69 puhul kette kasutanud, seal olid nad küll ainult piirajaks, 51 puhul ka ainukeseks luugi sulguriks koos keti otsas oleva konksuga. Kas küljeluugid ka maha käisid, tundub, et mitte.
Ural375 ja Zil131 kastidel on ka sarnast kettidega lahendust kasutatud juba tehse poolt. Võib-olla mitte kõigil, kuid suurel osal kindlasti.
Vasta

Seoses kasutajanime ja kunagise ametiga võiks unistada sellistest masinatest:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1927-Hend...45fae0aeb3
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1963-Harl...3f0a683d96
Vasta

                                               
Vasta

Leidsin kodust ühe pildi "Unic" klubi väljasõidult Hiiumaale kusagil 1970-date aastate lõpus. Ilmselt nii ratas kui mees on mõneleg tuttavad Smile
Kohal oli tollane Unicu koorekiht, kõike ei mäleta, kuid väljas oli mitmeid Harley-Davidsone ja BMW tsikleid, tollest ajast üldtuntud Mathis, Valeri Kirsi valge Peugeot ja "ämblikratas", ja üht teist veel. Pilt on tehtud Rannapaargu juures toimunud näitusel ja demonstratsioonsõidul, nagu näha oli publikutki päris palju.
Kusagil peab selle ürituse pilte veel terve pakk olema, leiaks vaid üles...

[Pilt: 19171769ddfb38_l.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne