Pildimäng, osa 7.

Paneks siis miskit muud. Kui liiga keerukas tundub hakkan ka vihjeid andma. Samas on terve maailm vihjeid täis. Natuke loogilist mõtlemist ja Sherlockit ning da Vinci koodi ja saab hakata ka järeldama.
Küsimus lihtne , mille mootor ja mis aasta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Roveril kasutusel olnud V8 mootor mis on pärit kuuekümnentatest. Aga ma pole selles kindel.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Ei , tegu ikka mandrilt pärit mootoriga.
Pole ka silindrite arv õige . Samast silindrite arvu ja paigutust kasutatakse ka tänapäeval aga vähe.
Ja aastaarvult ka vanem .
Antud auto vist maketist kaugemale ei jõudnudki. Rasked ajad.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

MartinL Kirjutas:Samast silindrite arvu ja paigutust kasutatakse ka tänapäeval aga vähe.

V4 järelikult?

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta

Kas tehakse veel V4 mootoriga masinaid? Pole kõrvu jäänud , aga vaidlema ka ei hakka.
Aga tegu siiski V10 mootoriga , mis erinevalt teistest sama marki (samal platvormil) masinatest paigutati keskele.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

sakslane?
Vasta

Nii sakslane , kui üldse olla saabWink

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

mingi vanem BMW "idee" mootor mõnele autole?
Vasta

Porsche paneb mootoreid tahapoole, ehk mõni sealt?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

Aasta oli 1938.
Silindritevaheline nurk 72kraadi ja vesijahutus.
Tegu pidi olema antud firma esimese iseehitatud autoga , mis ei põhine teistel markidel. (Oli midagi , vist et riik ei lubanud juppe kasutada vms)

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Mnjah, aastaarvu peale pakuks ise samuti baierlasi. Nendest "rohkem sakslased" on enda arust muidugi preislased, aga sealt ei ole tänaseid tootjaid.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

Tegelikult on see Porsche õige. Aga milline siis?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

365.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

365 on "minu teada" B4 ja traditsiooniliselt õhkjahutusega mitte V10 ja vesijahutus.
365'te on toodetud ca 83000 , kuid seda mida ma teada tahan ob vaid makett.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Ilmselt tegu siis Porsche 114-ga (või ka Typ 64), mis jäi kontseptiks.
Vasta

Jah , tegu 114ga , mis kunagi ilmavalgust ei näinud.Samas keskmootori ja V10 paigutusega auto tuli Porschel ikkagi umbed 70 aastat hiljem. Seda siis Carrera GT näol.
Huvitav , kui see auto oleks tootmisesse läinud ( V-mootor , vesijahutus , keskasetus) , siis millisena me Porschet tänapäeval teaksime?

Pilt ka.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Uus pilt selline:

   
Vasta

Mazda Roadpacer
Aga tunnistan üles, et tegin sohki ja lugesin "numbrimärgi" pealt Smile
Vasta

Aga Roadpacer õige vastus.
Tegu siis Holden Premieriga, millele Mazda istutas rootormootori. Toodeti väga väha (olen kuulnud numbrit 860) ja säilinud ka väga vähe, kuna enamasti läksid need Jaapani valitsuele, kes vanad ametiautod lihtsalt hävitada lasi..
Vasta

Kasutan võimalust ja panen uue pildi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne