Pildimäng, osa 7.

Jah, see ta tõesti on. India suurima autotootja esimene katse sõiduautode vallas, peetakse india esimeseks kombikerega sõiduautoks. Nii välimuses kui konstruktsioonis on üsna palju Mercedeselt. Valmistati 1991-2000, müüdi ka mõnel pool Euroopas.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Selline 1970te raskeveok mõistatamiseks pakkuda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Bedford?
Vasta

Kant on õige, aga mark mitte.
Vasta

Ford Transcontinental?
Vasta

Innars Kirjutas:Ford Transcontinental?

Ongi nii ja tegu Euroopa Fordi viimase üritusega tõsiste raskevedukite turul läbi lüüa. Toodeti 1975-83 Inglismaal enamaltjaolt sisseostetud juppidest (CUmminsi mootor, Berliet' kabiin, Eatoni käigukast jm).
Vasta

smolin Kirjutas:peetakse india esimeseks kombikerega sõiduautoks.

Julgen vastu vaielda, juba 1970 läks tootmisse Standard Herald Companion, 80ndate alguses aga Premier Padmini Safari.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta

vdp Kirjutas:
smolin Kirjutas:peetakse india esimeseks kombikerega sõiduautoks.

Julgen vastu vaielda, juba 1970 läks tootmisse Standard Herald Companion, 80ndate alguses aga Premier Padmini Safari.

Mina ka julgen vastu vaielda, et need pole siiski "õiged india-autod", vaid hoopis mingi Triumphi ja Fiati "india-variantid".Wink
Vasta

vdp Kirjutas:
smolin Kirjutas:peetakse india esimeseks kombikerega sõiduautoks.

Julgen vastu vaielda, juba 1970 läks tootmisse Standard Herald Companion, 80ndate alguses aga Premier Padmini Safari.

Jah, ja Sipani Dolphin Estate samuti 80-ndate alguses. Ju siis sellepärast peetakse, et enam-vähem omalooming...

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Selline kastikas mõistatamiseks pakkuda

[Pilt: sT2FSGwrx5.jpg]
Vasta

VW T1 Pritsche, mille esiosa pisut tuunitud?
Vasta

Ma arvan, et tegu ZAZ tüüpi autoga. Reg.nr. on N.liidu oma.
Vasta

mis siis just nl-dust, idasaksas tehti vw bussi koopiaid mingi muu tehnikaga (ehk nägid välja camperite sarnased ja vit isegi kasutati mingeid osi ja toodeti väga vähe käsitsi) aga olen selle margi unustanud
Vasta

VW, ZAZ ja Ida-Saksast see ei ole - ühes praeguses EL-riigis tehtud.Wink Reg.nr. ei ka ole N.liidu oma vaid siin riigis on ka kasutusel "vene tähed".
Vasta

Tegemist on Bulgaaria tehase "Balkan" (mis hiljem Mossesid kokku kruvis) miskise prototüübiga aastast 1960. Ma küll bulgaaria keelt ei oska, aga nii palju sain ikka aru, et asi VW Typ 2-l baseerub Smile
Vasta

Jah, õige vastus. Siin ka muud "Balkani" versioonid: http://www.carhistorybg.com/makes.php?lid=2&id=10
Vasta

Too leht näikse suht-koht ainus olevat, mis Bulgaaria autotööstuse ajaloost räägib.
Mis seal ikka, jätkame ühe sarnase masinaga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Paistab, et rikkusin mängu ära...
Pildil siis Türgi Teijo ehk VW EA489, üks variant VW Basistransporterist. Veid pikemalt saab lugeda siit: http://www.ltv-vwc.org.uk/wheelspin/ws_o...Vans02.htm
Vasta

Aga, pppp, kui Sa ise juba ära arvasid, siis ehk ehmatad veel millegagi? Smile
Vasta

Ei-ei, nüüd on teiste kord Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne