28-09-2006, 15:00 PM
Eile IXX ühe isendi küljes.
MartinL Kirjutas:Rohelise numbrimärgi kohta leidsin ise vastuse.Huvitav link, tänud! Kuid sealt tekkisid ka kolm küsimust:
http://www.platepie.com/eesti/eesti.htm
MartinL Kirjutas:http://www.platepie.com/eesti/eesti.htmKeegi võiks seal küll (teksti) vigade parandust teha...
mrali Kirjutas:Roheliste (KAT)-märkidega oli 1990te hakul (tekkisid kuskil 1993, kadusid nii aastake hiljem) probleeme väärkasutusega (ideelt olid need praeguste PROOV-märkide eelkäijad).
Ja maakonnavapid levisid samuti nii 1992-94. Mäletan, et nii 1995 neid enam uutele märkidele ei topitud, lisaks ilmusid 1996 suvel ka tuntud välimusega (piklikud) TÜV kleepsud.
Lypsik Kirjutas:MartinL Kirjutas:http://www.platepie.com/eesti/eesti.htmKeegi võiks seal küll (teksti) vigade parandust teha...
elideel Kirjutas:Olen korduvalt seda teemat püstitanud ja arvan, et maakonnatunnuseid võiks ka täna Eesti numbritele "toppida" ja mitte juhinduda igas asjas näiteks Soomest ja Rootsist. Üks ARKi ametnik ütles kord telefonitsi, et see lihtsalt ei andnud meile mitte midagi. A minu küsimusele, mis praegune täiesti mõttevaba süsteem annab, ma vastust ei saanud. Infoks, et mõnedes riikides hakatakse taaskord rakendama piirkonnakoode, kus vahepeal neist loobuti. Itaalias juba toimib uus süsteem "euronumbritel", eraldi sinine riba paremas ääres määrab regiooni, Prantsusmaal alates 2008ndast täitsa uus süsteem plaanis, samuti lisa sinine riba paremal otsas. Midagi olen kuulnud ka Hispaania kohta.Mida need vapid siis andma peaks? Või mida see 'praegune mõttevaba süsteem' andma peaks, lisaks sõiduki identifitseerimisele?
Jansa Kirjutas:elideel Kirjutas:Olen korduvalt seda teemat püstitanud ja arvan, et maakonnatunnuseid võiks ka täna Eesti numbritele "toppida" ja mitte juhinduda igas asjas näiteks Soomest ja Rootsist. Üks ARKi ametnik ütles kord telefonitsi, et see lihtsalt ei andnud meile mitte midagi. A minu küsimusele, mis praegune täiesti mõttevaba süsteem annab, ma vastust ei saanud. Infoks, et mõnedes riikides hakatakse taaskord rakendama piirkonnakoode, kus vahepeal neist loobuti. Itaalias juba toimib uus süsteem "euronumbritel", eraldi sinine riba paremas ääres määrab regiooni, Prantsusmaal alates 2008ndast täitsa uus süsteem plaanis, samuti lisa sinine riba paremal otsas. Midagi olen kuulnud ka Hispaania kohta.Mida need vapid siis andma peaks? Või mida see 'praegune mõttevaba süsteem' andma peaks, lisaks sõiduki identifitseerimisele?
Prantsusmaa ja Itaaliaga võrdlus pole päris kohane, mälu järgi elab esimeses ca 40 miljonit inimest, teisest vast tiba vähem, sõidukeid siis vastavalt ka rohkem kui 1,5 miljonilises Eestis. Seal võib piirkonniti lahterdamine teatavat efekti küll anda.