Oleks vaja abi siduri silindri leidmisel
#1

Nimelt läks volvo c202 silinder laiali. Seda on igatpidi mätsitud ja tehtud aga pidama ei jäänud. Seega oleks vaja uut. Diameeter on 32mm. Pilt kah. http://20vturbo.msn.ee/xenon/slides/IMG_0802.html Ja üks häda on veel. Nimelt on see korpus seal aluminiiniumist ja silinder seal sees tõsiselt kõvasti kinni. Kuidas selle võiks korpust vigastamata kätte saada? Silindri kohta mäletas keegi ähmaselt, et pidavat minema mingi mosse oma. Oskab keegi kommenteerida seda? Niipalju veel, et remontida pole seal midagi. Keere on maas sealt, kuhu peaks toru kinnitama.
Vasta
#2

mosu silinder: "krae" läbimõõt 32mm, kuju poolest sarnane küll - voolik tuleb sisse otsast (paistis 11mm auk olevat, keerme tüüpi küll ei tea Smile )
kui silinder korrodeerunud, siis ikka MoS abiks.

teet,
mosu silinder muu vajaliku träni hulgas oma aega ootab

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Pildi järgi mosu siduri töösilinder, lausa kohutavalt sarnane.
Kas tahad vigastamatult lahti saada või kolbi seest välja?
Kolvi saad kõige kergemalt seest välja leotuse ja kompressori abil.
Aga korpuse saab kõige paremini lahti leotades ja pärast irdub kõige paremini kasutades keeramise kõrvalt russofiilset abinõud: Jopp... võie matt. Aga ära üle ühe korra seda väljendit kasuta-lõhud ära. Liiga vängeks läheb muidu ja Scandinaavia metall ei pea vastuSad
Kui mosse oma ei sobi siis alati võib uue jämedama keerme teha ja vahestutsiga asja korrigeerida!
Kui mansettidega jama siis võin üritada aidata, võta ainult jäänused kaasa, minul mingeid uusi mansette umbes kilo jagu.
Jõudu! (sorry, sitkust ja jonni)Big Grin

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta
#4

Vaja saada kogu silinder kätte. Ja äkki räägid natuke selgemalt Toungue mina ei saanud midagi aru Toungue
Vasta
#5

Urgitsed võimalikult palju oksiidi vahelt ära ja paned leotusõli, mis oksiidi veel nõrgemaks võtab. Jube ettevaatlik tuleb olla selle korpusega, sest kui see kõrv ära murdub siis on küll jama juba tõeliselt raske. Võimalusel võiks veel kasutada sooja-külma toimet (pitsiga soojaks ja jääaerosooli peale)
Terase ja alumiiniumi soojuspaisumistegurid erinevad ja peab tõmbama oksiidile praod sisse.
Õrnalt koputades ja väänates peaks oksiidi veel vahelt välja tulema.
Kõige raskem ongi kannatad kuni asi liikuma hakkab.
Pildi pealt vaadates ei saa aru, et mis jõud peaks silindrit kasti küljes kinni hoidma. On see polt või mingi lukustusrõngas ees? Vaevalt seda oksiid peaks tegema!?

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta
#6

Lukustusrõngas. Proovisin igat pidi aga vist tuleb kõige lihtsam varjant teha. relakaga otsad maha silindril ja siis rauasaega lõhki see korpus.
Vasta
#7

Offroader Kirjutas:Lukustusrõngas. Proovisin igat pidi aga vist tuleb kõige lihtsam varjant teha. relakaga otsad maha silindril ja siis rauasaega lõhki see korpus.
Kõige lihtsam ja väikseim risk.Ainuke asi, et kui oled ühelt poolt rellakaga läbi närinud siis proovi loksutada! Täitsa vabalt võid pääseda lehega nüsimisest, mis on üks ütlematta nüri tegevusBig Grin

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne