Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Kevadel sai alustatud remonti. Mootoris vahet. saaled siis tõukurvarraste torude kummipuksid ja kolvirõngad. Käigukastis vahetatud pea reeversi või kuidas ta nimi ongi ( see kolmik kuhu ühte tuleb sisse siduri võll ja siis kaks tükki kumbgi risti selle eelmisega) Kokku pannes tuli välja, et pood oli müünud meile LTZi selle kolmiku kuhu siis meie vana T-40ne siduri võll ei klappinud. Ostsime ka selle uue ja veel uue siduriketta. Nüüd traktor koos ja vaja käima saada aga mitte ei saa. Käigukast teeb veel hullemat häält kui varem(see oligi remondi põhjus, üks hammasratastest oli kulunud) rattad on kapitaalselt plokis kui käik sees ja siduri lahti lased, sidur ei taha kah lahutada(sidur sai enne käivitamist reguleeritud).
Oehh, pikk tekst sai aga loodan, et saate aru. Tänan vastuste eest.
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Et hakkad sidurit lahti laskma, ja hakkab välja surema, grammigi liikumata? Pakuks, et kaks käiku korraga sees
Postitused: 61
Teemad: 15
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Kas mootor ikka tühjalt käib ringi? Kui silindreid puutusite, siis kas midagi liiga tihkeks ei saanud? Mul kunagi ühe peale mootoriremonti pikalt seisnud põkaga sama lugu, et tõmmates rattad plokkis ja aitas alles see, kui mootor kolbideni lahti katkutud ja uuesti kokku lapatud.
Sass1
Postitused: 10,590
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
125
Väga paljulubav algus - peale käigukasti remonti veermik enam ei pöörle...
Kas mootorit käbist ringi ajada annab?
Kas käigukang ja reeversikang liiguvad normaalselt, ükski käik "puudu" pole?
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Kangid liiguvad normaalselt. Käigud lülituvad ka ilusti. Reeversi hammasratastest said välja vahetatud kõik kolm ja laua peal proovides sobisid isegi kokkupanduna sai loksutatud ja liigutatud niipalju kui andis ja liikus.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Aga kas siduri ketas ei saa valet pidi sees olla? Võibolla sai valesti?
Postitused: 1,561
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Võta nüüd rahulikult ja alusta algusest peale.
Kas mootorit annab ringi keerata? Kompressioon välja ja saad võtmega käbist keerata.
Kui liigub võta käigukast pealt lahti. Alul kangid maha, kui sellest väheks jääb, siis plaat pealt maha. Kulunud kasti ja kangi korral on lihtne mitu käiku sisse saada. Mõni kahvel võib valesti olla, või kõver/painutatud. Mõni hammasratasplokk valepidi?
Veel hullem, kas tööriistad on kõik alles? Jäi midagi käigukasti?
Kas ja palju mootor käigukasti ringi ajab? Sõltumata võimalikust segadusest käikudega, peaksid pealt nägema kui palju miskit liigub.
Kui mootori ja kasti liikuvus või mitteliikuvus selged on, saab edasi mõelda.
P.S. Anna teistele ka teada, kui midagi teinud oled või avastanud, siis on kergem nõu anda.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,221
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
19
Aga kas te reeversihammakate vahetuse järgselt nende lõtkud korpuses kontrollisite järgi? peilidega reguleeritav ju...
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Traktor korras!! Ei tea kuidas kuid pärast starteri remonti läks ilusti käima ja sõidab kah. Ainult käigukast undab ikka vanamoodi võibolla tahavad hammasrattad veel sissetöötamist.
Suur tänu kõigile aitajatele
Rohkem kapotti all
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kas T-40-l käib silindri ja plokikaane vahel tihend? Tean et tavalistel moororitel on seal hülsi peal vaskrõngas. Minul ei ole ning surve lõi silindri ja plokikaane vahelt läbi.
Postitused: 602
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
No muidugi peaks käima, selleks ju plokikaane tihend ongi.
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
T-40-l plokikaane tihendit ei ole. Läbi laseb tihti ka hoopis pihusti all olev seib, kuna pihusti on halvasti kinni keeratud või lihtsalt aja jooksul järgi andnud. Kui siiski kaane ja silindri vahelt, siis ilmselt tuleb plokikaan ära vahetada.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
29-05-2009, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2009, 10:55 AM ja muutjaks oli
Ranno.)
Kas need kaks pinda on siis nii ideaalselt lihvitud et istuvad üksteise vastu. Alumiinium ja terashülss. Paisumised ja temperatuuridki on ju erinevad. Kas keegi on paigaldanud mingi tihendi? Mõnedel veoautodel ju samuti eraldi plokikaaned iga silindri jaoks.
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
Paraku on ta leiutajate poolt niimoodi välja mõeldud ja nagu pikk praktika näitab on ka üpris töökindel. Paisumist kompenseerivad suhteliselt pikad tikkpoldid. Idee poolest saab ju rikutud pindasid ka parandada, aga plokikaane jaoks peab olema spets rakis, mida pole just eriti lihtne valmistada. Silindri äärt saab ka niisama treipingis arstida. Hinna poolest on siiski soodsam osta uus plokikaas kui hakata aretama mingit rakist.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Ei hakka eraldi teemat tegema,aga mul T40-am jama.Nimelt kiiremini sõites(üle 4-janda käigu) Hakkavad esirattad nii kõvasti laperdama et selline tunne et tulevad alt ära.Keerasin roolivõimu pealt seda regullimise polti ka,muutus niipalju et rool läks kangemaks.Kas viga võib selles olla et roolivõimul pole piisavalt õlisurvet st jääb liiga madalaks? Alt nuut on ilus tihe ei loksu,rooliotsad loksuvad minimaalselt.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983