Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2009 21.-22.veebruar, STARDIAJAD JA VÕISTLUSJUHEND!!!

No ma saan tõesti aru, autod võtame nt sapakas, 968m
Alusati tootmist seda mudelit 79a, lõpetati aga 94a jättes autol mittemidagi muutumata, kvaliteet läks sitemaks vaid...
Sapakas on oma olemuselt juba nostalgia, kuid kas selleks saab ka bemu v mõni muu uuem loom, eitea....



Ma ei vötaks seda autode uuemaks muutumist eriti südamesse praegu veel, sest vöistluseni on veel suht palju aega jäänud. Eks üldpilt ole näha 21.02 hommikul, kuna selleks ajaks on raudselt mingi osa vöistlejaid juba ära kukkunud(ei saanud autot valmis, pole aega,raha vmsi).
Aga on muhe vaadata paljusid erisuguseid vanu autosid, ma arvan et köige toredam ongi selle ralli juures autode mitmekesisus.
Ei ole ju äge jöllitada löputut rivi mossesid, sapikaid vöi sigulle,
ikka mingi vaheldus peab kah sees olema.
Eriti popp oleks kui igast automudelist vaid ntx 2 eksemplari rajale lubataks, see teeks asja päris pulliks, kahjuks meie oludes kahaneks osalejate arv siis vist olematuks.

Ärge seda nüüd südamesse vötke keegi, lihtsalt minu väärastunud mötted.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

margusk70 Kirjutas:Nii et möla maha SAABide kohapealt!

Nii pole nüüd ka ilus öelda, eksole.

Ma ei tea, kas sa kuulud selle ürituse korraldajate hulka või mitte (ja ausalt öelda on mul ka täitsa savi...), aga kui keegi mu tagasihoidliku arvamusavalduse peale midagi taolist käratab, siis tavaliselt hakkab tal pärast halb, olgu ta või vanajumal ise.

Mõtle ise, tekib ju 3-40a ja vanemate autode omanikel vägisi tunne, et milleks ma seal garaaþis, krt, 1-2000h ilmaasjata passisin; oleks võinud ju kohe mingi 3000.- eegu eest sellise sveamaa lennukipropelleri osta, kõik puud sellega talveralli tee ääres edukalt maha võtta ja teistele veel käratada ka, et möla maha neegrid ...

ntx. sellise, ei viita roostele ega seisukorrale, rootsit ka kahjuks ei jaga: http://www.blocket.se/vi/19649138.htm?ca=3_s

mis mõtet on siin vaielda, et kes saab ja kes ei saa, korraldajad pole ju oma otsust avaldanud, peaasi et sõit säilitaks oma nimele vastava sõidu saatuse.
Ma isegi küsisin kunagi kas saan oma volvo 240 aastast 87 osaleda ja lubati (kuigi mul oli ka veel 3 uksline erikere) paraku tundus sellega sõitmine igavavõitu, samas vanakooli Saab on huvitavam masin kui 79a iz 412 jne, eks stardis näha ole kui kirevaks asi kujuneb, osalejatel endal peab ikka ka mingi piiritaju olema millega tulla, loomulikult peaks ju osalejal ka piinlik olema sierraga dkw vastu sõita. See eelregamise teema ju ongi vist selleks, et tunda huvi kas saab või ei saa sõita

Kuna nõukakräppi siin veel vähevõitu välja pakutud on Wink, siis ka üks valge pirukas (IÞ 2715-011) on lumehangest vöönixina Voorele tõusmas. Eit&taat ka pardal (sest rohkem pääle ei mahugi).

Kui mahub veel, siis registreeriks voistkonna HENK 2 inimest Moskvich 412 1982 a.

stihl Kirjutas:
margusk70 Kirjutas:Nii et möla maha SAABide kohapealt!


ntx. sellise, ei viita roostele ega seisukorrale, rootsit ka kahjuks ei jaga: http://www.blocket.se/vi/19649138.htm?ca=3_s


The body in very good condition for their age.
The engine is probably discarded,
but can also be something simple.
It starts in all cases.
A radiator hose broke, if it has something related.
Slang for assisted steering broke.

googeli translator on abiks .

Jääb vägisi tunne, et kui sul ple vene tehnikat, siis sa polegi mitte keegi? Olgu see siis või 94 aasta sappar. Kui juba enne üritust on selline naiste kisa, siis mis pärast veel saama hakkab?
Ma jätan igaksjuhuks siis seekord tulemata oma Volvoga, et keegi liiga ei saaks.

sullivanmike Kirjutas:Ma jätan igaksjuhuks siis seekord tulemata oma Volvoga, et keegi liiga ei saaks.

Aga tule vähemalt starti vaatama, mina küll lähen ekipaazidele lehvitama.

Viimase kahe aasta võistlusjuhendis on auto viimaseks väljalaske aastaks 1984 . Kui seda muudetud pole kehtib see siiani. Parandan ka sellega ka oma eelnevat postitust.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.

sullivanmike Kirjutas:Jääb vägisi tunne, et kui sul ple vene tehnikat, siis sa polegi mitte keegi? Olgu see siis või 94 aasta sappar. Kui juba enne üritust on selline naiste kisa, siis mis pärast veel saama hakkab?
Ma jätan igaksjuhuks siis seekord tulemata oma Volvoga, et keegi liiga ei saaks.

Tule siis meie punti .... sulla ....
Paneme su med õdede rooliks Toungue

kalacompany Kirjutas:
sullivanmike Kirjutas:Jääb vägisi tunne, et kui sul ple vene tehnikat, siis sa polegi mitte keegi? Olgu see siis või 94 aasta sappar. Kui juba enne üritust on selline naiste kisa, siis mis pärast veel saama hakkab?
Ma jätan igaksjuhuks siis seekord tulemata oma Volvoga, et keegi liiga ei saaks.

Tule siis meie punti .... sulla ....
Paneme su med õdede rooliks Toungue
Ok, olen nõus, siis esmaabi kohe võtta Smile

No küll nüüd alles pugutavad Big Grin

Eks ma võtan ette ja hakkan ükshaaval siin osalemissoove järjekorda panema. Vanemad autod ettepoole, siis vanad tegijad ja siis lõppu kõik ülejäänud ja pisut uuemad. Vaatab, palju kokku tuleb. Kuna see klassiku piir on ähmane ja tõesti on palju masinaid, mille puhul aastaarv on vaid number, mil ajalugu konveierilt maha veeres, siis... nagu teada, ühehäälne ja ühepoolne otsustamine ilma igasugsue demokraatiata Cool
Olles ise 5 Saabi läbi sõitnud ja nende hulgas just 3 900 Classicut, siis need mahuvad igal juhul vanakeste sisse. Nendest haigeim auto on tegelikult väga hea auto Saab90: 1969 nina, kerekandmik ja armatuur on ristatud füüsiliselt 1977 küljejoone ja 1981 pakiruumi luugi ning tagatuledega, mida ehitati 1985-1987! Juba sellise "haiguse" tõttu on tegu sünnipärase klassikuga, mida võiks austavalt "kõikide uroodide isaks" pidada. Kuigi ma siiani mõtlen, miks nad 90-uroodhulluses "lõpuni" ei läinud ja sinna vana head 850 cm3 kahetaktilist ridakolmest ei installinudBig Grin Sellise imelahendusega on hakkama saanud VAID rootslased, isegi NLiidus ei leidunud selliseid leidureid.
Sama on ka 200-seeria Volvodega, toota sama autot aastakümneid ja olla lõpuni oma klassi parim... Ja nagu juba mainiti, siis pole ka Sapikal, Mossel ja Ladal vahet, on tema sünniaasta 1975 või 1990. Ja ka Minidel, R4'l. CV2'l, no neid masinaid on veel mõned.

Eks muidugi tahak oluliselt rohkem vanemaid autosid just tootmise ajalt aga see pole veel Eestis võimalik. Samas nende uuematega sõitjad peaks siis rohkem rõhku panema nende masinate esimeste mudelite ajastu vaimule, seda nii auto disainis kui iseenda ilustamises.

Rohkem ei viitsi täna, 500 km seljataga, nendest u.250 kiilakal, ralli lõplik nimi selge ja pikema juti kirjutan homme õhtul, kui on veel üks ring rajale peale tehtud!

"Rohkem ei viitsi täna, 500 km seljataga, nendest u.250 kiilakal, ralli lõplik nimi selge ja pikema juti kirjutan homme õhtul, kui on veel üks ring rajale peale tehtud!"
Selge pilt, nüüd vaja sellised alla keerata![attachment=29199]

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"

Hüwa. Kannan siis nädala alguses raha üle ja luban omalt poolt riietuse ja autokaunistamisega kompenseerida oma auto liigsuurt väljalaskeaastaarvu.

Käesolevaga teatan osalemishimust - 2 nägu ja kergautomobiil BA3-2103, god võpuska 1976. Kui BA3-tüüpi liikurvahendeid pole veel liiga palju ja numbrite jagamiseni jõuame, siis see võiks olla 6, mille 2007.a ise tahtsin, või 42, mis mulle 2008.a pihku anti, võta või jäta.

Uuendasin oma 2lk nimekirja. Vazide osakaal on päris suur. Oleks seda teadnud oleks soetanud mõne veoka Rolleyes

Pühapäeval siis sai sõidetud esimest poolt kordusena läbi. JUBE!!! MA ütlem ausalt, kui tuleb selline ilm nagu täna (s.o. pühapäev 11.01), siis tuleb ohutuse pärast oluliselt rada muuta! See oli tappev, 160 km hommikupoolikust oli u. 120 absoluutne kummis kiilakas, kus julguse ja Sitika tuliterade naastrehvide pidamise piiril sõites oli keskmine kiirus 34 km/h! See oli peaaegu riskipiiril sõites, ups! ei kukkunudki jõkke, ups! veehoidla põhi jäi külastamata...

Siis pidas meid kinni politsei keset kiiruisutamiseks sobilikku suurt kruusateed ja pani puhuma. Ma olin ausalt õnnetu, et polnud titepiigiga Subaru tagumiku all. Oleks kohe huviga vaadanud, mitukümmend meetrit edevedune Issand oleks teepeal püsinudBig Grin Muidu olid peaaegu inimesemõõtu tegelased, kohe päris viisakad aga sellest ei saanud aru, kui ma neile füüsikaseaduseid ja LE'd selgitasin: sellisel teel on lubatud 90 km/h ja kui seltsimehed miilitsad peatavad oma auto pimedas väliskurvis 10 meetrit peale suht kitsast silda ja sunnivad mind seisma teispool teed, siis ei mahu sealt vajadusel keegi läbi... ja et kurvi blokeerimine miilitsa poolt ei ole tulijale "etteaimatav takistus". Õnneks polnud eelnenud tunni jooksul meile üle 5 auto vastu tulnud ja seekord õnneks ei pidanud keegi imetrikke tegema. Aga mistahes respekt liiklusmiilitsate vastu muutus veel väiksemaks. Kahepeale ei saanud ka keskoolifüüsika teadmiseid kokku... Täislastis metsaveoauto võib kiilakal küll teel püsida kiirusel näiteks 70 km/h aga pidurdada ta ei suudaks alal 100-meetrise nägevusulatuse piires.

Aga siis lõunakoht: sõber-vend-seltsimees, Fotosõidu pääkorraldaja, Võhma "kunn", suur vanatehnikasõber, stiilimees ja lihtsalt automotolane Janek555 võõrustab ja toidab meid VÕHMAS! Saab süüa, saab "laipu" (siis ei pea herr Palo koju minema, vaid võib püüda lõunapunkti jõudaBig Grin)keevitada, saab kiiresti sõita.
Seega saagu 2009 Uunikute Talvetalli rahvusvaheliseks nimeks
Reval-Wechma-Rojel Oldtimers Winterrally 2009!
Kogukiĺometraaþ tuleb üle 300 km, ilmaolude sobivusel kuni 5 lisakatset ja erinevalt eelenud aastatest ei jaga päeva pooli kolmeks vaid kaheks. VistBig Grin Üldiselt suudetakse AKPD'sse suht täpselt jõuda, eks mõtleb mingid muud vigurdised välja, et terad sõkaldest eraldada. Salajased kohe kindlastiWink

Käidud on ka Voorel: ülikõva koht! Homme lepin siis ka lõpliku hinnataseme kokku, kui majutusplaan tuleb ja läheb lahti ööbimiskohtde bronnimiseks. Tube on igale maitsele, igasuguse hinnaga jne. Eks tuleb kõik majutusruumis suht viimseni täis toppida aga soojas magamata ei jää keegi! Kõige vähemnõudlikud võivad oma mati ja magamiskoti võtta ning lihtsalt põrandal olematu raha eest magada. Nii mahutaks sinna "sõjaväelises korras" isegi 400 meest magama. Seega paluks sõpruskondadel homme omavahel suhelda, näiteks on seal kahekased toad jne. Ma palun Voore omadel panna kõik toad koos lisakohtadega ja nagu eelmine ralli: üks on "toapäälik" ja vastustab kogu toa maksmise eest.

Kuna olen jälle suht väsinud ja haige kurgu raviks on natuke Herbertitki manustatud, siis pikemalt ei viitsi kirjutada ja reganute nimekirja teha. Paar inimest on veel reganud, kes otsese, kes kunstneeru abil: oma poiss, Kitse Mati jne, need lisanduvad automaatselt tehtavasse nimekirja. Vägisi paistab, et asi hakkab lukku minema. Mõned bronnid ka, Emm-Klubile mõni koht korviga rataste osas, Tuvele nagu ikka ja ongi lukus. 80 vahendit on absoluutne viimane piir.

Niii!!!
Minu käru e. Taunus 1974 taas rajale valmis, esimesed jääkatsed ka proovitud ja seekord peaks masin raputamisele vastu pidama (eelmine aasta kadus pidurisuporti polt, kole kole)
Osavõtjaid 2 (vähemaga ei tule ju välja) ja ööbimine looduskaunis kohas ka soovitav.

Nüüd lähen tuunin veel OHC plokikaane ka ära....

Mamba is Black where ever you go! few Fords!

Tsitaat:margusk70 Kirjutas:
Nii et möla maha SAABide kohapealt!

Loodan, et ei ole lootusetult hiljaks jäänud ning nimekirja ikka veel SAAB.
Paluks lisada SAAB 99GLS 1977a väljalase. Kuna number 99 oli juba bronnitud, siis võtaks 100 või mis iganes.

Ruut

PS Üks abistav käsi lubas meie ekipaaþi küll kirja panna aga kuna abistava käega pole kontakti saadud, siis ma ei tea kas ta ka seda tegi. Kui nüüd topelt SAAB, siis võiks ühe maha võtta Smile

PPS Kas kiire rahaülekanne kindlustab koha stardinimekirjas?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne