Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2009 21.-22.veebruar, STARDIAJAD JA VÕISTLUSJUHEND!!!

Jäi nüüd küsimatta, aga kas GPS seadmete (nn TomTom tüüpi kraami) kasutamine on Talverallil lubatud ?

tamar99 Kirjutas:Jäi nüüd küsimatta, aga kas GPS seadmete (nn TomTom tüüpi kraami) kasutamine on Talverallil lubatud ?

Tervitus.
Sellised vidinad jäegu ikka koju.
Sõidame ja oleme ikka vastavalt autodele ajastutruud ja kasutame äärmiseljuhul kompasse, kaarte ja atlaseid.
Ja Priidu vastus sellele küsimusele on EI,arvan mina.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee

Mida sellega seal üldse teha on? Sa ju ei tea sõites kunagi kuhu minek on, seega gps pointless.

Minu vastus GPS-seadmete kasutamisele: ma pole seda keelanud, sest siis nõuaks asi kontrollimist. Aga nii on endal sigaigav sõita. Tavaline autoodomeeter, Legend ja kaart, nii on endal põnevam ja ajastutruum.

Jesper Kirjutas:Mida sellega seal üldse teha on? Sa ju ei tea sõites kunagi kuhu minek on, seega gps pointless.

Haa, see on vajalik et mööta meetreid, sest masendaval enamusel vanadest autodest näitab odomeeter kurat teab mida. Samuti puudub tihti see trip osa mida nulli saab panna.
Kuid jah, minu mäletamist mööda viimati oli see juba väga ebasoovitav sellel rallil.

Edit: Ply jöudis ette!

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

To badass: seda odomeetri mõõduviga saad ju gps vms vahendite järgi kontrollida. Siis tead palju valetab, ja tead palju tegelik näit on.

Jep, ma olen sellega juba harjunud. Samas, libedaga käib ju ratas mönikord tühja ka ja kui mööda paned ja tagurdad siis mingi hetk läheb ikka sassi, aga eks see teebki asja huvitavaks.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

Mõnel näitab miile + spido eksimus ja lisaks on legendis pöördeid ka 500m vahedega. Nii juhtus minuga mõned talved tagasi ja käiku läks täpseim mõõt - silmamõõt.

Ma võtaks ka osa kui ma muidugi väga hiljaks pole jäänud.
Autoks volvo 340,kui muidugi tema noorus on vastuvõetav.(1989)
Kaks matsi sees ilmselt.

Toungue mina olen ühe ralli sõitnud üldse ilma spidomeetritrossita, vaid tunde järgi ja näete olen veel elus ja kirjutan siin Big Grin Kõige viimaseks ka ei jäänud. Asja mõte on ju fun! Mis mõnu oleks elektroonilistest abivahenditest? Lihtsalt teised naeravad ja endal oleks ebamugav Big Grin

mina sõidan ka trossita, ilmselt ka see kord, tõsi eelmine kord sai abivahendeid kasutatud, aga näiteks suvel sai silmajärgi sõidetud ja ilmselt läheb nii ka seekord.

Hello,hello!

Unustasin märkida, et ka seekord sooviks oma raudruunale küljepeale numbriks 35, nagu kõik eelmisedki korrad. Tänan.

Mamba is Black where ever you go! few Fords!

mõõtevahenditest rääkides, siis üks tripmaster vms annaks omajagu stiilipunkte, ma arvan Smile

Kui pole veel hilja siis sooviksin ennast lisada nimekirja. Autoks ilmselt heal juhul Volvo 242 aastast 80, kui valmis ei saa siis Volvo 245. Saatsin ka Ps aga igaks juhuks kordan ennast siia ka.

diivan Kirjutas:Ma võtaks ka osa kui ma muidugi väga hiljaks pole jäänud.
Autoks volvo 340,kui muidugi tema noorus on vastuvõetav.(1989)
Kaks matsi sees ilmselt.
Tulge mõistusele, ma ootaks 1989 aasta autoga ikka veel 10 aastat.
Vastasel juhul veeren mina starti 1993 aasta 3liitrise Nissan Kingcabiga, Mudarehv, vints, rauad, täitsa unikaalne masin, neid selliseid siin mail pole palju liikumas. Ainuke et tal kipuvad pidurid kehvad olema ning stardi ootel parklas võib tabada neid sierrasid ja 89 aasta teisi rallikaid.

Jansa Kirjutas:mõõtevahenditest rääkides, siis üks tripmaster vms annaks omajagu stiilipunkte, ma arvan Smile

Annaks jah, aga maksab vene keeles Smile

Jesper, minu salajane unistus Talveralli korraldamisel ongi olnud see, et tõsisemad huvilised hakkavad vaikselt omale Historic-varustust soetama. Need, kel mõlgub mõtteis kunagi äkki mõnele rahvusvahelisele vanaauto regulaarsusrallile minna. Selle ajastu lisatuled, speedpilotid, tripmasterid, õiged valuveljed jne. Ainuüksi stiili-ajastuvarustus läheb maksma mitmed kümned tuhanded. Et Uunikute Talveralli oleks selliseks esimeseks suht mittesportlikuks kokkupuuteks selle alaga aga siit saaks pisiku ja soovi natuke vägevamalt proovida.
Minul oli sama mõte ka MosseLiiga sünni juures aga see läks selgelt käest ära. Wannabe-vertsumehed on neist kujunenud.

Aasta 2010 suvi perspektiivis oleks mina korraldanud 7 talverallit ja Margus,Mati&Co 3 suverallit ja kõik me koos veel ka 3 Saku Safarit. Lisaks Unic-Moto ja Piiburi kogemused, Levateki Suverulli kogemused jne. Seega kamba peale kokku päris palju korralduskogemust. Et 2010 võiks-peaks olema 3. Uunikute ümber Eesti sõit siis seda võiks teha juba kaheosalisena. Restaureeritud uhketele vanakestele klassikalise kõvakattega teede defileesõiduna ja uhke külast-külla liikuva rändnäitusena aga uuematele (ütleme siis tõesti tootmisaasta kuni 1976) masinatele just mitmepäevase regulaarsussõiduna, kus on ka sees kruusateed. Selleks ajaks võiks olla kokku niipalju uhkeid ja sportlikke vanu autosid, et ei oleks häbi mistahes vana historic-kultuuriga maade inimeste ees. Et ka sportlikud replicad oleks igas mõttes ajastu vaimule vastavad nii väljast kui seest, viiteks isand Nõmmiku perfektne Lada. Sellele veel paar vajalikku lisa sisse ja täiesti tipp-topp masin. Aga see on lihtsalt minu absoluutselt kooskõlastamata soovunelm ja seda ei tasu veel tõsiselt võtta!

Nojah, ma rallipoolega pole kursis aga Soome ringraja-historic on ka tegelt selline suht võistluslik andmine, võib-olla natuke vähem mõisa peale et päris tiibu sisse ei puksita, aga ikkagi täisväärtuslik autosport koos kaasnevate rõõmude ja hädadega. Ma pakuks lakke vaadates et keskmise Historicu auto (ütleme siis et Escort Mk1, ma sellega olen kõige rohkem kursis) restaureerimine/õigete juppidega tuunimine pluss kohustuslik tänapäevane turvavarustus läheb juba rahaliselt sellises suurusjärgus projektiks, et selle eest saab tavalise võidusõiduauto pluss kaks hooaega jooksvaid kulusid.

Praeguses vormis Talveralli on Eesti tingimustes päris hea kesktee, ega keegi ei keela ju sinna ka lisatulede, Halda ja muu mudruga tulla, samas ei ole mingit meeletut osavõtukünnist nagu päris Historicus ja mäng ei käi mõisa peale.

Aga kuidas on lood "lällariga"
Ajastutruud seadet on raske leida aga ega's seepärast teda veel ju autost minema pea loopima?

Henry - Blaupunkti Koblenz CB12

sai vist kõik öeldud

Ikka ja püsivalt aetakse sassi sportlik historic autoralli, ringrada ja mäkketõus ning regulaarsusralli. Jutt käib seda tüüpi sõitudest: Neige & Glace Rally, mis toimub Talveralliga samal ajal. Või siis ainult naistele mõeldud Princess'Rally. Aga ka Eestit läbinud Paris-Peking, suvel jälle kord tulev Mustpeade ralli jne. Need on kõik rallid, kus tähelepanu pole mitte kihutamisel, vaid täpsusel ja ajastutruudusel.

Patric Zaniroli korraldatavad sõidud on just need, kuhu tahaks ma ise minna ja mis on olnud ka aluseks Talverallidele. Vana maasturiga Aafrikasse kihutamisDakari asemel ja tagaveolisega Alpidesse, kus on elektroonika keelatud. Ainult händsfriita mobiil võib autos olla. Turvalisuses lubatud moodsad istmed, ei ole kohustus. Võid ka pingiga sõita... Edit: Ma pakun välja, et lähed sinna Prantsusmaale ilusa heas korras Pobeda või hirvega Volgaga ja oled ässade äss teiste seas! Vana Volga on Prantsusmaal väga kõva sõna...

Ehk lihtsamalt, mina Talveralli juhendisse seda kõike kindlasti ei kirjuta aga see on siis Peakorraldaja soovitus järgida Euroopa klassikuid:

Electronic time and/or distance measuring devices are forbidden.
All navigational equipment using GPS technology is prohibited. Only mobile telephones, without hands-free kits, are permitted on board.
Only mechanical Tripmasters and Retrotrips are allowed as : HALDA TRIP, TWIN MASTER, GEMINI, HEMO TRIP-TAELLER, BELMOGTWIN and RETROTRIP2 & 3, VH TRIP ... nonexhaustive list . All additional distance measuring devices not fitted as standard equipment are forbidden.
Electronic information displays of any kind, including digital clocks and stopwatches, attached to the car are forbidden. Technical steward and assistants could be able to make controls.
• Any/all electronic devices used for measuring and/or calculating averages and/or distances are absolutely forbidden to be on board any/all participating vehicles, even if they don’t require hook-up (example: ATB calculator, Blizz Timing Speed, Blizz Timing C200... nonexhaustive list).
• No digital display devices will be allowed either (except for the two officially authorized stop watches to be used for this sole purpose).
SEATS : Modern bucket seats which do not conform to the style of the era are allowed in the vehicles.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne