Tööriistadest

Leht tundub asjalik. Kas kauba saab kuidagi pakimaati ka tellida, või on koju lihtsam? Veel regama ei hakanud.
Vasta

(05-01-2019, 20:55 PM)viplala Kirjutas:  Kindlasti ei ole tegemist akumahtuvuse kontrollimise klemmiga. Mahtuvust kontrollitakse otse laadija emaplaadil või aku sisemisel emaplaadil ja ka toimetatakse seal. Pole mingit põhjust, miks peaks eraldi klemmi selle jaoks sinna toppima.

Aku mahtuvust vaevalt kontrollitaksegi. See on tehnoloogiliselt päris keerukas tegevus (coulomb counting) ja trelli puhul mittevajalik. Liigselt tühja liitiumaku ära tundmine käib selle järgi, et kõige madalama pingega elemendi pinge kukub alla etteantud kriitilise piiri. Ja seda infot vähemalt Makita LXT trell saab mingil kujul (arvatavasti sama kolmanda klemmi kaudu) akust kätte küll. Ega muud varianti pole ka, muidu sureksid need akud märksa rutem. Paratamatult pole ju kõik elemendid 100% võrdsed ning mõne pinge kukub alla lubatu enne kui aku kogupinge veel kriitiliseks muutub.
Vasta

(05-01-2019, 23:29 PM)olli Kirjutas:  Ja seda infot vähemalt Makita LXT trell saab mingil kujul (arvatavasti sama kolmanda klemmi kaudu) akust kätte küll. 

Ütle mulle üks hea põhjus, miks peaks viima kontrolleri aku seest trelli sisse?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(05-01-2019, 23:27 PM)alfredo Kirjutas:  Leht tundub asjalik. Kas kauba saab kuidagi pakimaati ka tellida, või on koju lihtsam? Veel regama ei hakanud.

Automaadist ei tea midagi. Ma olen koju tellinud. Täitsa ok ajaga tulevad.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(05-01-2019, 23:32 PM)viplala Kirjutas:  
(05-01-2019, 23:29 PM)olli Kirjutas:  Ja seda infot vähemalt Makita LXT trell saab mingil kujul (arvatavasti sama kolmanda klemmi kaudu) akust kätte küll. 

Ütle mulle üks hea põhjus, miks peaks viima kontrolleri aku seest trelli sisse?
*Osad seadmed on tootja poolt piiratud töötama ainult uuemate ja mahukamate akudega.
*Aku sisse ei ole vaja lülituselementi, kui see juba tööriista sees olemas. Piisab ainult käsu saatmisest.
Vasta

(06-01-2019, 00:31 AM)virks Kirjutas:  *Osad seadmed on tootja poolt piiratud töötama ainult uuemate ja mahukamate akudega.
*Aku sisse ei ole vaja lülituselementi, kui see juba tööriista sees olemas. Piisab ainult käsu saatmisest.

*Millised? Millised seadmed lasevad valet akut taha pista?


*Too mõni näide trellide teemas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Just, ei ole mõtet dubleerida suurt voolu lülitavaid komponente akusse ja trelli mõlemasse. Pildi pealt on näha, et aku vooluklemmid on otse ühenduses elementidega ning trükkplaadil pole ühtegi juppi, mis oleks võimeline nii suurt voolu ära katkestama.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

ei näe pilti

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Aga kusjuures täitsa tõsiselt mingi nipiga toimib see teema,et sai aku otsa. Tõmbad mingi 4mm akut väljapoole ja hakkab jälle tööle. Mitte küll täie vungiga,aga natuke ikka töötab. Mul siis Makita oma on. Pole uurind mis klemmid seal on. Aga igaljuhul nii on.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(06-01-2019, 00:45 AM)viplala Kirjutas:  
(06-01-2019, 00:31 AM)virks Kirjutas:  *Osad seadmed on tootja poolt piiratud töötama ainult uuemate ja mahukamate akudega.
*Aku sisse ei ole vaja lülituselementi, kui see juba tööriista sees olemas. Piisab ainult käsu saatmisest.

*Millised? Millised seadmed lasevad valet akut taha pista?


*Too mõni näide trellide teemas.
Makita 18V seeria. Võimsamad seadmed (näiteks saed) ei ole lubatud töötama õhukeste (1,5 ja 2Ah) akudega.
Akud kõik ühesuguse kinnitusega ja ei ole "valed".


(06-01-2019, 01:45 AM)wagoneer Kirjutas:  Aga kusjuures täitsa tõsiselt mingi nipiga toimib see teema,et sai aku otsa. Tõmbad mingi 4mm akut väljapoole ja hakkab jälle tööle. Mitte küll täie vungiga,aga natuke ikka töötab. Mul siis Makita oma on. Pole uurind mis klemmid seal on. Aga igaljuhul nii on.

Ära rohkem nii tee. See rikub aku. Kui selline liiga tühjaks töötatud aku laadijasse panna, siis laadija (millel on akuga ühenduseks palju rohkem klemme) saab aru, et aku liiga tühi ja tunnistab selle rikkis olevaks.
Vasta

(06-01-2019, 01:24 AM)viplala Kirjutas:  ei näe pilti

Muutsin posti, ehk nüüd on näha.
Vasta

Tundub, et siin on nii ühel kui teisel õigus.

   
   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(06-01-2019, 08:24 AM)virks Kirjutas:  
(06-01-2019, 01:45 AM)wagoneer Kirjutas:  Aga kusjuures täitsa tõsiselt mingi nipiga toimib see teema,et sai aku otsa. Tõmbad mingi 4mm akut väljapoole ja hakkab jälle tööle. Mitte küll täie vungiga,aga natuke ikka töötab. Mul siis Makita oma on. Pole uurind mis klemmid seal on. Aga igaljuhul nii on.

Ära rohkem nii tee. See rikub aku. Kui selline liiga tühjaks töötatud aku laadijasse panna, siis laadija (millel on akuga ühenduseks palju rohkem klemme) saab aru, et aku liiga tühi ja tunnistab selle rikkis olevaks.
Ega see tuli kuidagi juhuslikult välja mul kui omal värvikambri plekke tagasi neetisin. Seal oli vaja miljon aukku puurida neetimiseks ja sai non stop puuritud. Siis kuidagi sai redelil turnides aku tühjaks just kui oli nagu ikka viimase augu lõpp. Hakkasin akut tagant ära võtma ja millegi pärast muljusin ka päästikut. Ja üllatuseks hakkas tööle. Lükkasin aku tagasi ja ei töötanud. Siis nihutasin natuke välja ja töötas. Ehk lasin oma augu lõpuni. Point lihtsalt selles,et midagi see kolmas klemm seal ikkagist teada annab.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(06-01-2019, 01:03 AM)olli Kirjutas:  Just, ei ole mõtet dubleerida suurt voolu lülitavaid komponente akusse ja trelli mõlemasse. Pildi pealt on näha, et aku vooluklemmid on otse ühenduses elementidega ning trükkplaadil pole ühtegi juppi, mis oleks võimeline nii suurt voolu ära katkestama.

 Makital nii ongi aga tundub et sellised voolu või laadimist katkestavad ja akut kontrollivad süsteemid(BMS ehk Battery Management System
on olemas:
https://vruzend.com/product/3s-battery-m...ystem-bms/
 Siin aretab üks vene tüüp Nicd akude asemele Li-ion akusi:


 On keegi kaasfoorumlane sellist akude vahetamist ise teinud? Viplala näidatud saidi akude hinnaga tekib endal küll mõte et võiks proovida.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Osadel makita akuriistadel on mingi väike neljas klemm,mis see on ei tea.
Puudust tunneks makita valikust aku kuumapuhurist.
Vasta

Föön on mingi 2kw, see teeks 111 amprit pidevat akudele. Kahtlane teema.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

KUUMAÕHUPÜSTOL M18 BHG-0

Kaua aku peab, ei oska öelda.
Vasta

Aku peab loetud minutid ning sooja tuleb niipalju, et saab ehk keskmist mõõtu termorüüsi kuumutada ei enam. Proovinud ei ole, kuid lihtne füüsika nii ütleb.
Vasta

Kui keegi viitsib, eks seda annab ka välja arvutada palju selle 170 L/min mainitud temperatuurini köetud õhu jaoks teoreetiliselt võimsust vaja on ja kaua 5 Ah akust peaks saama.
Vasta

Ega see polegi mõeldud, et tund aega karterit soojendada -20c ilmaga talvel.
Selle video põhjal arvaks, et päris kaua saab ühe akuga, erinevaid väiksemaid ülesandeid täita.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne