öhk jääs
#1

tere. häda järgmine, zil"il130 läksid öhutorud jääse, esimesse pytti öhk ei jöua kuigi 6-7 atti näitab kell. mida sinna systeemi valada ja pöhiline kust kohast
Vasta
#2

õhusüsteemide piiritus peaks talviti süsteemi sisse käima. kuipalju täpselt on ilmselt ka potsikul kirjas. Mina olen neid bensiinijaamades ja autopoodides näinud. Kas ka juba jäätunud süsteemile see mõjub enam-ei tea.
Vasta
#3

kui on jääs, siis piiritus ei aita. Õhupaagi alt tuleb igal õhtul kraan lahti keerata ja kondensaat välja lasta. Sealt tuleb peale vee ka õli moodi sola mõnikord. Kui seda protseduuri iga tööpäeva lõpus teha, siis ei tohiks torud kuidagi jäässe minna. Jäätunud torude korral tuleb nad üles sulatada ja korralikult puhastada (hoida kraan natuke lahti mootori töötamise ajal). Ma olen Zili peal 4 aastat olnud (+3 aastat Laz-i), ei kujuta hästi ette, kuhu seda piiritust seal panna saaks.
Vasta
#4

Vaata õhu liikumise järjekorras torud üle (töötava mootoriga). Soojuta alumisi punkte. Kui õige koha kallal oled, kuuled seda kohe. Wink
Eks ikka kõige kindlam on regulaarselt sette väljalaskmine. Kus vanasti seda piiritust võtta oli. Ikka sette laskmine ja tuli aitas.
Hilisematel MAZidel oli juba "aevastaja" küljes. See lasi iga natukese aja tagant sutsaka õhku välja. Eks ta asus kõige madalamas punktis. Edaspidiseks võiksid omale sellise kusagile külge pookida. Smile
Vasta
#5

Võta kuumapuhur ja püüa lahti sulatada. See millega värvi pindadelt maha kuumutatakse. See on tihti hea abimees nii diislitorude kui õhutorude sojendamisel. Hind alates 200 kr peaks olema.
Vasta
#6

Lisan sõna-sõnalt ühe vana autojuhi õpetuse piirituse lisamise kohta. Wink
Kompressori köljest toru lahti vötta ja kallata piiritust vöi vastavat vedelikku (tenu) torusse toru kinni ja auto käima. Öhk viib ise vedeliku igale poole. Vöib ka esimesse öhuballooni kallata. Peaks aitama. EI aita kui piiritus ära juua ja vett asemele pannakse!
Vasta
#7

ja ma juba mõtlesin, et millisest käsiraamatust ma skänni saan teha, et oma arvamist piirituse käimise kohta õhusüsteemidesse kinnitada. tänud! Wink
Vasta
#8

kuna pole antud kohas voolu siis kasutasin leeklampi, oli sinder eriti lollis ja madalas keeru kohas jääs! esimesel pytil on mingi polt mille lahti keerasin ja 2 pudelit lonnit(odekolonni) lisasin-midagi muud polnud kohalikust bensukast vötta. huvitav mida lonni pikema aja jooksul teeb, siduri kummist osadele? ega ta jääse tohiks minna pidi olema kuskil 60 kraadi.
Vasta
#9

Kommentaariks: vanasti oli küll piiritust, veidi viletsamat......ja selle nimi on isopropüül.
Vasta
#10

Odekolonni kasutamine selliseks otstarbeks pole sugugi haruldane. Eelmise riigikorra ajal kui alkoholi alati saada polnud, jõid autojuhid õhusüsteemi piirituse ära ja panid selle asemele odekolonni, kusjuures mingi maikellukese lõhnaga kraam olla just sobivas hinnas ja pudelis olnud. Nii juhtuski, et kui mõne foori taha MAZi kõrvale seisma sattusid, oli õhk järsku kevadiselt lillelõhnaline.

Sass1
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne