Väike traktor, Põka ja projektid.

(14-06-2013, 13:43 PM)klaave Kirjutas:  Ise ka olen sellele mõelnud kuid kust saada infot täpsemalt. Lahti ei viitsi ka võtta.

Kui ise ei leia, pane mootori kood siia...
Vasta

Ainuke mis koodi meenutab on: T05611030008863. Selle peal veel: 200F
Viimasel pildil ka näha kui kõvasti suurendada.
Mootor ise hiinlane vist, XK65 165cc 6,5 hobust.
Vasta

Täna sai aega sisustatud põka peale. Nimelt sai välja vahetatud käigukast. Hakkas teine juba ära väsima, küll ei läinud käigud sisse, ragises jne. Viskasin selle kobaka siksi käigukasti vahelt minema ning aretasin peale vana moskvichi oma, millega sai juurde ruumi. Mosse käimar on ilma sünkrota ning käigud lähevad vähe kergemalt rauda.
Mõned telefoniga tehtud pildid.

[Pilt: 0103344457841d7.jpg]

[Pilt: 0103344467b2982.jpg]

[Pilt: 010334446159310.jpg]

[Pilt: 01033444636a37e.jpg]

[Pilt: 010334448947246.jpg]

[Pilt: 010334448358bc3.jpg]

[Pilt: 0103344497a5437.jpg]

[Pilt: 01033444556c1ea.jpg]

Käike on nüüd kolm, siksi omaga võrreldes on esimene vähe lühem ning kolmas on täpselt sama, ehk otse läbi.
Vasta

Tehnika üle vaadatud ja kärule laetud. Homme on Põkat ja Käkki võimalik liikumas näha Järva Jaanis.Wink

[Pilt: 010388799381a55.jpg]

[Pilt: 010388799718f44.jpg]
Vasta

Kuidas siis sinu põka ka elab.Smile Ja kuidas Järva-Jaanis läks.Smile
Vasta

(22-08-2013, 19:47 PM)deeremees Kirjutas:  Kuidas siis sinu põka ka elab.Smile Ja kuidas Järva-Jaanis läks.Smile

Põka seisab praegu aianurgas ning ootab järgmist ülesannet Smile Järva Jaanis kulges kõik ladusalt ning üritus oli viimase peal, ainukeseks veaks oli see, et Käkil murdus poole killavoori ajal üks vedav polt ning edasi veeres ta põka taga nööriotsas.
Vasta

Tükk aeg jällegi möödas, põka saab kasutust jälle lumelükkamises ning tuli tuleb torusse lükata pea iga päev.

Sõber leidis arvutist ka ühe foto Järva-Jaanis.
[Pilt: 375716_618994378163891_1567793214_n.jpg]
Vasta

[Pilt: 23150979d0dc7c_m.jpg]
[Pilt: 23150981b537f4_m.jpg]
Murutraktorit on peale tööd vaja alt pesta. Sai tehtud selline kalluti. Sõidad väikse kaare kohale ja tõmbad raami jalani kaldu. Kergitab ja jätab traka põhja u 45 kraadi- voolikupesu jaoks küll.
Vasta

Millisele Moskvichile selline väike käigukast kuulub? Ja ehk oskad ka ülekande suhtarvusid öelda? Oleks endalgi midagi seesugust tarvis.
Vasta

azlk 2140 oma vist
Vasta

2140l oli 4ne kast ka 412mootoriga autodel,3käiguga olid vanemad 408 ja neile eelnevad autod.Mina paigalsasin oma mossedele kõigile just sigulli kastid,et käigud kergemalt lülituks ja kaoks ära see kuilissi n....s.Kui vaja kastil ka vastupidavust,siis tasub otsida Volga kast-see pea sama pikk.
Vasta

M 408 on tehasest välja tulnud vaid 4-ja käigulisena, samuti ka 403. Üleminek kolmelt käigult neljale toimus M 407-e tootmise algosas.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Käigukast kuulub moskvich 401-ele
Vasta

Selles kastis on üsna mehised hammasrattad sees,ainult tagumise käigu hambumine oli vilets,aga seda sai parandada käigukahvli varre painutamisega ja siduri võll peab olema kindlalt paigal.Küllap on see kast juba need haiguse läbi elanud-muidu oleks ammu emexis.Pildil ongi võll natuke väljas,ta peab olema vastu korpust surutud(stopperrõngast mõtlenmis on laagris).
Vasta

Üle pika aja pole midagi kirjutanud. Kuna erinevad aretised on mööda foorumi teemasi laiali siis jätkan siit ühe alt.
Jõudis siis kätte see aeg, et oli aega ajada talvekorterist välja murukas Käkk (vähe materjali leiab teemast "teeme ise muruniiduktrimmeri")
[Pilt: 010656420951722.jpg]

[Pilt: 0106564237fd71c.jpg]

Hooaeg hakkas miinusega ning on vaja teist vähe kõpitseda.
Mootor käivitus peale bensu sissevalamist mõne tõmbega ning töötab hästi nagu alati. Küll oli vähe kinni jäänud tera laagripuki laager. Vähe WD-d aitas selle tööle ning suundusin niitma. Esimene läbikukkumine, kett tuli maha ning võttis kaasa endaga veovõlli.

[Pilt: 0106564261eae02.jpg]

Oli küll arvata, et mingiaeg see saba annab, võll oli üpris kaugel laagrist. Pooleksminemise põhjustas küll kett mis maha tuli ning ennast ümber võlli keeras. Mõeldud, tehtud paika läks juba mingi teise aretise jaoks kasutu laagripukk vähe laiem ning tummisema võlliga. (vahepealsed pildid unustasin teha.) Hakkas siis värske kaadervärk toimima ning suundusin katsele number kaks, mis lõppes samuti läbikukkumisega. Peale mõningast niitmist lagunes järgmine pikk võll mis ühendas omavahel rattaid.

[Pilt: 0106564283343e4.jpg]

Aga ei ole hullu mis s**asti see uuesti. Plaan osta nagunii uued esirattad ning siis teeb ka vähe vastupidavama võlli.
Vasta

Tükk aega pole jõudnud millegi kallal nokitseda.
See nädalavahetus võtsin kätte Põka. Hakkas teine juba päris ära lagunema ning erinevad sõlmed nägid minujaoks päris jubedad välja. Mõeldud tehtud, läheb lahti uue põka ehitus, seekord siis vähe tummisem ning ikka nelja rõnga vedu. Kasutusse läheb vanalt sigulli sild ning teiseks sillaks tuleb 700-se volvo oma, pööramine hakkab toimuma liigendiga, nagu oma väike t-150. Käigukast tuleb esiveolise opeli oma millele loodetavasti õnnestub sisemised veovõllid leida.
Põka käivitus peale 2 kuulist seismist tõmbest ning sõitsin ta majaette.
[Pilt: 010742981765f1b.jpg]

4 aastat tööd on ikka jälje jätnud, paljud detailid tulevad kas iseenesest või murduvad lihtsa vaevaga küljest.

[Pilt: 0107429825da99c.jpg]

Sillad
[Pilt: 0107429829aa5b6.jpg]

Väheke raami.
[Pilt: 01074298373babe.jpg]

Volvo sild sai teisega samasse laiusesse tehtud, oli ikka hulka lihtsam tegemine kui siksi omaga.
[Pilt: 0107429843d8a5f.jpg]

[Pilt: 0107429849d4852.jpg]

[Pilt: 01074298559003d.jpg]

[Pilt: 0107429859a3210.jpg]

[Pilt: 0107429867049c8.jpg]

Ja valmis ta ongi.
[Pilt: 0107429873fc939.jpg]

Raami otsad lasin suvalt kokku, et saada aimu pööramisest.
[Pilt: 01074298775e2b2.jpg]

[Pilt: 0107429891718a5.jpg]
Vasta

mida liigendiks kasutada plaanid, oled kaalujaotusele mõelnud?
Vasta

(14-09-2014, 22:58 PM)huvi5 Kirjutas:  mida liigendiks kasutada plaanid, oled kaalujaotusele mõelnud?

Liigendiks lähevad transporteri sarniirid. Kaalujaotusele mõtlen käigupealt.
Vasta

(14-09-2014, 23:16 PM)lauren Kirjutas:  
(14-09-2014, 22:58 PM)huvi5 Kirjutas:  mida liigendiks kasutada plaanid, oled kaalujaotusele mõelnud?

Liigendiks lähevad transporteri sarniirid. Kaalujaotusele mõtlen käigupealt.

Nats nõrgaks ei jää?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kas keskliigend ei peaks täpselt keskel olema? Ja kas ülekandearvud sildades on samad?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne