Kui ma ei eksi, siis see viimase Zil-i omanik käis ka siin foorumis, tahtis veel mootorile diisli pumpa ja pihusteid peale ehitada Idee teostumisest pole muidugi midagi kuulda.
Aga mul on veel ketserlikum idee võtta \"krokodill\" e bagi 51/52 baasil, see arvele organiseerida ja siis Tallinnas ringi kruiisida. Igavesti edev oleks näiteks Moskva ees bemarite ja mersude vahel parkida...Või valgusfoori all kiirendusvõistlust korraldada
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Kui ma ei eksi, siis see viimase Zil-i omanik käis ka siin foorumis, tahtis veel mootorile diisli pumpa ja pihusteid peale ehitada Idee teostumisest pole muidugi midagi kuulda.
Aga mul on veel ketserlikum idee võtta \"krokodill\" e bagi 51/52 baasil, see arvele organiseerida ja siis Tallinnas ringi kruiisida. Igavesti edev oleks näiteks Moskva ees bemarite ja mersude vahel parkida...Või valgusfoori all kiirendusvõistlust korraldada
Asp
******************************************************************
Täiesti teostatav projekt.
:rull:rull:rull. Mul ühel tuttaval sobiv isend ka olemas (rallikas) millest hetkel peab loobumise plaane
Selle \"Krokodilli\" arvele saamine ei tohikski nii üliraske olla ju. Peamine, et raam oleks omatehtud, siis vajalikud tuled-viled külge ja olekski nagu enam-vähem olemas. :lol
Igatahes tahaks nende mersu ja bemarimeeste väga pikaks vajunud nägusid näha kui sellise monstrumi mõnusa rahulolunohina saatel parklas nende kõrvale paned.:lol
Sarnane ideejupike käis aastaid tagasi, veel koolis käies, endalgi pääst läbi. Maz auto koha pealt. Et kui pättuse pärast ühikast välja peaks visatama, siis magamiskoht kogu aeg kaasas. Ja aastat kümme tagasi oleks veel kõva sõna olnd teiste ees ülbata: \"Ma käin autoga koolis!\"
Küsimise pääle: \"Mis autoga sa kulged, mis marki sul on?\", oleks võind hooleta poetada: \"Ah, Massiga.\":o:lol
meil on zil 157 suviseks ringisõiduks. On käidud ujumas ning isegi kinno on satutud sellega. Inimeste reaktsioon sellele on mega. kes tahab midagi erinevat proovida siis see on omaette kogemus. ZIL
mul oleks ka endale plaan mingi vana GAZ tavasõiduvahendiks
soetada, aga kahjuks oman vähe infot, kas peale 1. maid on
mõtet sellega ülevaatusele ronida?
Kui ajas umbes 25 aastat tagasi minna olid ZIL-157 tüüpi veokad metsamajandis põhilised tööloomad. Tatikana sai vanematega tihti kaasa jõlgutud ja ilmselt sealt ka eriline huvi nende isendite vastu. Teab keegi Tartu ümbruses mõnda sellist pakutavat olevat? Ja mitu raha selliste eest üldse küsitakse? Suve poole tahaks omale ka soetada. Äkki peaks see küsimus hoopis kuulutuste all olema, vabandan!
Ette tänades Jaanus.
P.S. Info ilmselt privaatkanaleid pidi.
Vist 1998 leidsin tänu \"luure\" abile Põltsamaa lähedalt ühe Zil-157. Endine Tartu lennuvälja veduk, v.a. 88 ja ls. kõigest ca 40tuh km-t, väga heas korras ja müüja küsis 7 tuh eeki. Koostöös õllefirmaga paigaldasime Viljandis asuvas garaazis kasti asemele veetsisterni ja sinna sisse omakorda 200l õllenõud ja kraanid, nö. sebiti üle ka kõik tähtsamad agregaadid. Kogu masin värviti valgeks ja lisati punase värviga tekstireklaamid. Ja see õllezil esines päris mitmel Õllesummeril ja päris lõbus oli. Edaspidi seisis masin paar aastat Harjumaal, kuni leidsin Haapsalu kandist ostja, ühe põllumajandusühistu. Ühel ilusal laup hommikul, eelmisel suvel, startisin Kuusalu kandist Haapsalu poole. Sõiduks nö. selle masina viimsesse puhkepaika kulus terve päev ja ca 70l bensiini. Külapoodide ees olid kohalikud mehhanisaatorid pöördes, kui mööda \"lendasin\" ja kiirusel ca 70km/h peab sellel autol ikka tugevalt rooli hoidma. Ostja maksis 10 tuh eeki ja õlled. Riputan siia varsti pildid ka üles.
Tegelikult tahan öelda, et Zil-157 on igapäevasõiduks ikka totaalne vaev ja kabiinis on pidev vingumürgituse oht! Aga mõnel pühapäeval ujuma - miks mitte!
To: Jaanus
Ja muidugi, tänase päeva seisuga on hinnad kindlasti kõrgemad. Näiteks jaanuaris pakuti kusagil Võru ja Jõhvi kandis Zil-157-t ca 15 tuh eeki aga pidi saama kaubelda. Kui kuulutust lugesin, hakkasid randmed valutama ja räige ving ilmus kusagilt ninna..... Soovitan jälgida ka EE oksjoneid! Sügisel pakuti seal koos puuriga Kraz-i, alghind 1 kroon!
Tänud!
Ma ei väljendanud end kuigi täpselt. Pidasin silmas neid isendeid, mille sünniaasta ulatub 30 aasta taha. Ja praegu veedavad oma vanaduspäevi EMEXi hirmus , kusagil N-talu kuuri taga võsas. Putitamise rõõm on ka midagi väärt.
Neid veokaid toodeti alates 1958 aastast kuni 90-ndani välja. Kusagilt jäid sellised aastaarvud meelde.
Terv.Jaanus
Vist isegi üle 90nda. Veel meenus, et hiljaaegu kinkisin Zil-157 manualbooki (Voenizdat, Moskva, 1960), kus masin on viimse pulgani lahti seletatud ja joonistatud nagu sellistes väljaannetes ikka, polygonimatkade eestvedajale. Ta seal alustas kasti taastamist.
Aga ma tuletan meelde ja vaatan kaustast järele, kus veel mõni sedatüüpi masin paikneb ja annan teada.
Kas ZIL 130 sõjaväe varjanti(üleni pruuni värvi) ka eravalduses järgi on? Zil 130-ga sõidaks küll,mulle meeldib selle ZIL-i V8 räme hääl. Tahaks ka kunagi selle ära proovida.
Kas seda müra saab kabiinis maha suruda ka , st. paigaldada müramatid või midagi sellist. Tegelikult on ka võimalus kasutada omavaheliseks suhtlemiseks sellist tehnikat nagu näiteks helikopteris kasutavad piloodid ja reisijad.