Proffi jutt on õige. Vedru seal tõepoolest on, lihtsalt vedelikus töötab see klapp tõhusamalt. Ning kui torustikus puudub õhu vastusurve, siis tõuseb kütusenivoo üle klapi kiiremini
Miks peaks seda õhku välja ajama erivõtit nõudvat ja väga ebamugava juurdepääsuga korgi kaudu, kui sama asja teeb ära väga lihtsalt ja tavalise 17 (või oli 19) võtmega lahtikeeratav pihustimutter?
Käisin täna hommikul oma põksi juurest läbi ja tõdesin, et minu võtmekomplekt ei sisalda padrunit, mis võimaldaks seda polti lahti keerata. Loomulikult võib võtta õhukeseseinalise padruni ja seda vajalikust kohast veel õhemaks käiata, kuid milleks see vaev, kui pihustimutrile on takistamatu juurdepääs ja kasutada saab tavalist lehtvõtit.
Sihuke pilt avaneb ühe teadmata koguse tunde töötanud T-16M pumbale peale vaadates. Kuidas te seda polti lahti keerate?
Kui T-40-l on jaoturpump, siis kehtib kõik eelpoolöeldu. Kui on reaspump, siis seda võib (ja ehk kehvema aku korral ka tasuks) õhutada ülevoolutoru stutsi kaudu, kuid ka sellest lahkub üleliigne õhk kiiresti, kui pihustitoru lahti keerata (korduvalt katsetatud).