Nissan Laurel ´87.
#41

(30-03-2011, 23:22 PM)supp Kirjutas:  japkori laoseisust ei tea ma midagi, aga niipalju ma võin väita et sama orig koodiga võib saada nii õige kui ka vale asja (minu töökohas taketis on ka valeasi kohe olemas aga sellest pole suurt abi teemaalgatajale)


aluseks sai võetud eelpool mainitud mõõdud ja pildid ... klapib täpselt ... lisaks kataloog, mida kasutati, andis sama vaste ... Cool
Vasta
#42

[Pilt: november2009031.jpg]

2009 aasta. Siis sain selle Laureli endale. Välimus oli täitsa viisakas. Esikapott oli aga samas seisus, kui praegu sest see eos olnud avariiline tundub. Mitte selle Laureliga pole avariid tehtud, vaid lihtsalt avariilise auto kapott peale pandud. Eks enda oma oli sõelapõhjaks roostetanud tõenäoliselt. Nendesse kapotiäärtesse tekib tal üldse maru kiiresti rooste.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#43

Erinevad veljed ja tagumise pamperi külge tjuunitud küljetuli riivavad silma, muidu ehe klassik.
Vasta
#44

Pole seal tagastange küljes mingit tuld tjuunitud. See on auto ees oleva mahlapressi käepide, mis valge punni mulje autole jätab! Smile
Ees olevaid velgi on terve jooks aga taga olevaid mitte...taga on keskele pressitud Nissani märk, arvan, et need veljed sinna meelega pandud. Ma selle velje erinevusega juba harjunud...kuidagi omaks saanud.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#45

Pagana käepide, kenasti pettis ära küll Big Grin
Vasta
#46

Ennem:[Pilt: laurelmrts2011005.jpg]

Nüüd: [Pilt: laurelaprill2011002.jpg]


Teine "perekäru" otsustas vahepeal saba anda siis tänu finantsi kitsikusele Laurel edeneb natuke aeglasemalt planeeritust. Kuna pole hetkel võtta kahepoolset teipi siis auto markeeringud praegu panematta. Rolleyes
Aga pole hullu, küll kõik tehtud saab! Smile

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#47

Kas stange sai sama tüüpi värvi mis luuk või oli mingi spets plastik stangevärv? Krunt ka sama?
Vasta
#48

Oleneb stangest...uued tänapäevased värvimatta lastakse minu meelest mingi möksiga üle, ennem kui värvi alla saab. Vanemad lihvitakse üle, tehakse karedaks või miskit sarnast ja sama värvikoodi järgi värv peale, mis autolgi. Superfine paber? Või see oli vist pärlmutter värvil...akrüülil lihtsalt fine? Tagakapotile igal juhul krunti peale ei läinud. Liivapritsiga üle, uus värv selga. See kapott oli väga heas seisus üleüldiselt. Reeglina nii vana stange, eriti plastmassist mõlki eriti sisse ei võta. Läheb lihtsalt puruks. Big Grin
Kuigi vahel muidugi juhtub ka veidraid auke plastmassist stangedesse ning neid saab peita ikka. Ei ole võimatut tööd, pidid vaid saamatud inimesed olema, räägib vanarahvas.
Kusjuures lihtsalt huvitav fakt...sellele värvitooni koodile, mis kapoti all märgitud andis arvuti vastuseks 8(!) erinevat valget värvitooni Nissan Laurelile. Ja tõepoolest, kõik olid erineva varjundiga. Smile

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#49

(25-04-2011, 19:22 PM)eliisa25 Kirjutas:  Oleneb stangest...uued tänapäevased värvimatta lastakse minu meelest mingi möksiga üle, ennem kui värvi alla saab. Vanemad lihvitakse üle, tehakse karedaks või miskit sarnast ja sama värvikoodi järgi värv peale, mis autolgi. Superfine paber? Või see oli vist pärlmutter värvil...akrüülil lihtsalt fine? Tagakapotile igal juhul krunti peale ei läinud. Liivapritsiga üle, uus värv selga. See kapott oli väga heas seisus üleüldiselt. Reeglina nii vana stange, eriti plastmassist mõlki eriti sisse ei võta. Läheb lihtsalt puruks. Big Grin
Kuigi vahel muidugi juhtub ka veidraid auke plastmassist stangedesse ning neid saab peita ikka. Ei ole võimatut tööd, pidid vaid saamatud inimesed olema, räägib vanarahvas.
Kusjuures lihtsalt huvitav fakt...sellele värvitooni koodile, mis kapoti all märgitud andis arvuti vastuseks 8(!) erinevat valget värvitooni Nissan Laurelile. Ja tõepoolest, kõik olid erineva varjundiga. Smile


Mis kuramuse süsteemidega sul autot värviti ?
Liivaprits ja värv ??
Krunt käib 99% juhtudest peale !
Sellisele "maalrile" tuleks kõrvakiil anda, ja päris kõvasti . Wink

fine ja superfin ja ultrafine on pigem lihv padjad (või kuidas keegi kutsub). Maakeeli, pehme tagusega (poroloon) lihvpaber. Vahest on nad padja kujuga, vahest ristküliku kujuga, vahest rullis.

Liivapaber on ikka tähistusega P
See "möks" mis enne värvimist uuele stangele lastakse on plastiku krunt.
See 8-sa eri värvitooni jutt kehtib igale värvile!
Uutmetel metallikutel on üldjuhul 6 eri tooni.


Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#50

Miks ma peaks tahtma seda tööd teinud "maalrit" peksta?
Ei ole kuskil nurga taga lastud soss-seppade töö. Tagakapott mis vana asemele läks oli nagu "tehase väravast tulnud" oma seisukorralt, ainult punakaspruun. Mul oli ta vaja saada sama valgeks, kui enda auto. Kui metall all on korralik ning pind karestatud, siis seisab see akrüülvärv seal kenasti peal ka ilma krundita.
Olen kasutatud nüanssidest täiesti teadlik ning eks ma tegelikult ootasingi, millal esimene hõiskaja saabub. Ootus ei kujunenud näed väga pikaks. Smile

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#51

Tundub et sa pole vist värvimis töödega eriti sinapeal ??

Ma pole 10aasta jooksul veel näinud, et ükski maaler paljale materjalile värvi laseb.
Ja mulle tundub, et tegu on siiski mingisuguste nurgataguste soss-seppadega!
Kuna ükski normaalne maaler siiski paljale plekile värvi peale ei laseks!
Samuti kui tegu oli "tehase ilusa" luugiga, siis miks sealt üldse vana värv liivapritsiga maha lasti ? (jällegi ebaprohvessionaalne lähenemine)
Oleks ju aidanud kerge karestamine + värv.

Aga kui suhtumine on stiilis "pohh, sellele vanale rondile käib küll", siis jumala eest. Huvi on, miks mitte onju.

Aga noh mis ma siin ikka virisen. Pole minu auto.


EDU Smile




Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#52

(01-05-2011, 21:19 PM)k2rpman Kirjutas:  Aga noh mis ma siin ikka virisen. Pole minu auto.


EDU Smile

Kas ta lõpuks sai päris ISE aru? Halleluuja selle peale! Cool


Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#53

Olen kasutatud nüanssidest täiesti teadlik ning eks ma tegelikult ootasingi, millal esimene hõiskaja saabub. Ootus ei kujunenud näed väga pikaks!

Tegelikult on asi nii, et see, et kirjutasin, et tagaluugile ei läinud mingit krunti ega alust oli päriselt minu poolt lihtsalt puhas PROVOKATSIOON. Tahtsin näha, kes, kui palju ja mis sõnastusega tuleb mind korrale kutsuma või oma arvamust avaldama, et "naine laevas, laev põhjas". Pidevalt meestemaailmas laveerides tuleb mul paraku liialt palju sellise suhtumisega rinda pista.
Tagaluuk oligi nii heas korras, et mingit liivapritsi ta ei näinud. Pealolev värv karestati ära ning uus läks selga.
Tulemusega olen väga rahul siin foorumis! Ainult 1(!) kriiskaja.
Aitähh Teile siinsed mehed, kes hoidis viisakusest eemale, keda niisama kraaklemine ei huvita ja kes niisama tahtsid näha, kuhu teema välja viib. Smile


Võibolla käitusin siinse foorumi heade tavadega vastuolus, kuid minu jaoks oli see teatavatel põhjustel oluline nüanss.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#54

Suhteliselt veider PROVOKATSIOON. Ajada mingit mõtetut jura, ja kui siis keegi ütleb, et kulla inimene, sulle on ikka paras jama kokku keeratud, nimetad sa teda kriiskajaks. Aga kuna tegemist paistab olevat naisinimesega, siis ma ei üritagi siin mingit loogikat tabada. See on minu tagasihoidlik arvamus. Aga kindlasti soovin edu ka edaspidiseks.Smile
Vasta
#55

Väga hea ju, et oli mingi reaktsioon provokatsioonile, ja hoiatati, kustkohast nahk üle kõrvade tõmmatakse. Mehed või naised, antud juhul vahet pole.

Enamiku lugejaid arvatavasti võttis krunditu värvimistehnoloogiaga silmitsi sattumine lihtsalt sõnatuks, nagu mindki. Smile Mis sa ikka kosta oskad.

Pealegi, kuidas küsimus, nõnda vastus. Tegelikult oleks pidanud alustama sellest küsimusest, et mis sorti materjalist Laureli stange on - kas kõvast või pehmest plastikust, ja kas sellest sõltus ka värvide valik.
Uurin, kuna mu Crown vajaks kah siit-sealt valgendamist, aga praegused musta kattega stanged on mingist eriliselt lödist plastist. Mis on juba kergel puudutusel üsna väänduv ja deformeeruv. Ei kujuta päris hästi ette, kuidas kõva autovärv seal painduva-lotendava aluse peal kinni püsiks.
[Pilt: esi.jpg]
Vasta
#56

Olen kunagi värvinud opel vectra2000-de kerelisasid ( mingitsorti kummjas materjal) "spetsjomm" krundiga, mis jäi elastsem kui tavaline krunt.
Tasub uurida kuskilt värvipoest.


Tavaline krunt/värv läheb praguliseks, kui stange peaks väänduma.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#57

paar aastat tagasi sai üle värvitud enda Isuzu stangeotsad ... materjaliks must painduv (pehme) plastik ... alla läks Motip`i plastiku aerosoolkrunt ja peale sama tootja must stangevärv ... painuta palju tahad ... värv püsib ilusti peal ja välimuse järgi ei saa ka aru, et oleks värvitud vaid meenutab pigem läikega värvilist plastikut ...
Vasta
#58

Ei, mitte värvimisest, krundist, ega muust ei tahtnud kirjutada.

Lihtsalt meenus koheselt üks vana kirjutis.
Milleks elada elu keeruliseks?

ps ilus auto, loodame, et heades kätesRolleyes


Vasta
#59

(03-05-2011, 18:31 PM)Toffel Kirjutas:  Suhteliselt veider PROVOKATSIOON. Ajada mingit mõtetut jura, ja kui siis keegi ütleb, et kulla inimene, sulle on ikka paras jama kokku keeratud, nimetad sa teda kriiskajaks. Aga kuna tegemist paistab olevat naisinimesega, siis ma ei üritagi siin mingit loogikat tabada. See on minu tagasihoidlik arvamus. Aga kindlasti soovin edu ka edaspidiseks.Smile


K2rpman´i väljendid:
Aga kui suhtumine on stiilis "pohh, sellele vanale rondile käib küll", siis jumala eest. Huvi on, miks mitte onju!

Maalrile tuleb anda korralik kõrvakiil!


Esiteks: saab ALATI valida väljendeid ja viisi, kuidas Sa juttu või kirja koostad.
Teiseks: samamoodi nagu Teiegi projekte siin jälgides ja vaadates ei ole mul kavaski suhtuda sellesse Laurelisse ja tema taastamisse kergekäeliselt. Olen selle auto näol leidnud endale midagi, mida võib nimetada lausa isiklikuks kireks. Kired aga teadupärast löövad tihti lõkkele. Toungue
Kolmandaks: tekkis küsimus, et K2rpman, kes siin kõvasti sõna võtab on kunagi värvinud Opeli stangesid...kas see kogu kogemus värvimisega sellist materjali või jäi lihtsalt vale mulje?



Vahepeal vastuseks ka, et Laureli stanged ees ja taga on väga kõvast plastikust.
Kuid minu teada on olemas pehmetele stangedele mingisugune eriline aluskrunt, mis jätab asja väga elastseks ja värv peal seisab väga hästi.
Sellel teemal peavad muidugi jälle sõna üle võtma, kellel on reaalseid kogemusi.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#60

(03-05-2011, 11:21 AM)eliisa25 Kirjutas:  Tahtsin näha, kes, kui palju ja mis sõnastusega tuleb mind korrale kutsuma või oma arvamust avaldama, et "naine laevas, laev põhjas". Pidevalt meestemaailmas laveerides tuleb mul paraku liialt palju sellise suhtumisega rinda pista.

Tahad, ma esitan sulle märksa tänapäevasema sõnastuse sellest käibefraasist?

Ütles selle mulle üks autoalal tegev sõber, kui kuulis, et mul kaksikud tütred sündisid:..."Jumal tänatud, et tüdrukud, neist on vähemalt tulevikus sul töökojas mingit abi; tänapäeva meestega pole enam midagi teha..."

Ehk siis soorollid hakkavad vaikselt võrdsustuma/vahetuma ja pole ime, et mõned ohtu tunnetavad pseudoalfaisased viimaseid võitlusliine käest ei taha anda...Big GrinBig GrinBig Grin

Ja plastikut värvida saab väga edukalt. Isegi autoarmatuuri, mis üsna pehme, värvivahetus pole üldse probleem.
Värvijad segavad vastavad vajalikud krundid/plastifikaatoriga värvid kenasti valmis ja kestab väga hästi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne