O:M:V:Talveralli tehnika/varustus

(21-10-2013, 18:37 PM)wax Kirjutas:  Kalender tiksub, ralli on kohe ukse ees.
Tore urood, mis pretendeeriks viimaste sõitude valguses lausa vanima masina tiitlile Big Grin
http://www.soov.ee/raplamaa/Peugeot_202_1_4_L___37kW__anno_1938_2598246.htm?ca=1&w=3
[Pilt: 9862743194.jpg]

Kui juba 3500 pealt on läinud 1500 peale siis ootaks kui hind langeb 500 peale.

Selliseid uroode vöiks rohkem talverallil olla.....Wink

Tavaliste uroodide paraad talverallil on muutunud igavaks..Sad
Vasta

Tere.
410- veel kaubaks ei läinud. http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=41236298
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Noh, eks kuskil ikka selgub lõplik hind. Seda autot on ju ka Kurtna laadal nähtud treileril seismas. Eks raskeks teeb asja puuduvad dokumendid ja ümberehitused. Ütleme nii et kui omal nii mitut autot juba olemas ei oleks, siis selle Peugoti küll omistaks. Kerekuju ja stiili poolest väga kena. Kuid kuna omal tehnikat liiga palju siis jätame asja rahule.

Jätkuvalt müüa Taunus, kuigi ega vist enam teda ralliks valmis ei jõuaks. Samas on ennegi osavate kätega mehed imesid teinud.

http://auto.motors24.ee/vehicles/399009-Ford-Taunus-1982.aspx?pg=0&sort=paid

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

ooplimeestele uhke kruiser
http://auto.motors24.ee/vehicles/402226-Vauxhall-Vectra-1965.aspx?pg=1&sort=age.DESC
[Pilt: 635204058456808720_full.jpg]
Vasta

see võib ka kellegile põnev olla

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1605206

ja see samuti:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1597829

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta

Tere.
Müügis Ford Anglia Cupe. http://www.osta.ee/ford-anglia-100e-v-a-...22590.html
Peaks selleks ajaks ikka rajalemineku valmis saama. DOK.puuduvad.
Pilootgi juba olemas ja pulkkade taga sügelemas,kaardilugejat vaid vajaBig Grin.
A


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Lada meestele . VTFS i tegemiseks

http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=72&carmodel=422&lang=est
Vasta

(22-11-2013, 13:29 PM)kalacompany Kirjutas:  Lada meestele . VTFS i tegemiseks

http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=72&carmodel=422&lang=est

Siit saab veidi odavamalt.
sinuauto.eu
Vasta

(22-11-2013, 23:13 PM)põdrasõber Kirjutas:  
(22-11-2013, 13:29 PM)kalacompany Kirjutas:  Lada meestele . VTFS i tegemiseks

http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=72&carmodel=422&lang=est

Siit saab veidi odavamalt.
sinuauto.eu

vaata kui odavalt saaks eheda replica teha Cool
Vasta

Talveralli harjutamiseks sobiv legend Cool

http://www.osta.ee/haruldane-autoralli-l...77065.html

[Pilt: 1_1_18702024.jpg]
Vasta

(28-11-2013, 19:01 PM)johnny Kirjutas:  Talveralli harjutamiseks sobiv legend Cool
vai jummal. Asusin lahkelt 2 raha pakkuma (süsteem soovitas 1,05, aga mul ei saanud koolipingis komadega arvud päris selgeks, niiet väldiks neid) - ja sisselogimisjuttude otsimise ajal on juba pakkumised üle 5eur läinud Smile

igatahes võiks tõesti hea materjal olla - 40a+ tagasi koostatud asjas on ilmselt "legendivimkasid" tänasel teel sõites piisavalt, et karastuda ka keerulisimateks talverallideks Big Grin

edit: ja ülaloleva jutu kirjutamise ajal ehk ca 5min jooksul on legend juba 25eur maksvaks muutunud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(19-11-2013, 18:21 PM)wax Kirjutas:  ooplimeestele uhke kruiser
http://auto.motors24.ee/vehicles/402226-Vauxhall-Vectra-1965.aspx?pg=1&sort=age.DESC

Selle "opeli" müüjal läks vist telefon punaseks ja rahanumbrid silme ees lõid hinna kõvasti üles Big Grin Enne oli ikka tunduvalt soodsam hind kui 2k.
Vasta

Kellelgi tagaveolisele ladale veljeflantse pole pakkuda? Et veljed u 5 kuni 6 cm väljapoole tuua!
Vasta

(29-11-2013, 00:09 AM)iljas Kirjutas:  Kellelgi tagaveolisele ladale veljeflantse pole pakkuda? Et veljed u 5 kuni 6 cm väljapoole tuua!
5-6cm? sigulli rattalaagrid ei pea vastu, teiseks kas kogu koopa välimine äär on ära lõigatud siis?

ehk ikka mõtlesid 5-6mm
Vasta

(28-11-2013, 19:42 PM)johnny Kirjutas:  
(19-11-2013, 18:21 PM)wax Kirjutas:  ooplimeestele uhke kruiser
http://auto.motors24.ee/vehicles/402226-Vauxhall-Vectra-1965.aspx?pg=1&sort=age.DESC

Selle "opeli" müüjal läks vist telefon punaseks ja rahanumbrid silme ees lõid hinna kõvasti üles Big Grin Enne oli ikka tunduvalt soodsam hind kui 2k.
Tüüpiline, keegi naabrimees ütles ja nüüd nii ongi. Aga las istub otsas, ega ära ta küll ei müü sellega. Pole tegu just populaarautoga. Kolme kuu pärast on hind endine.
Mul oli selline sedaan mitu aastat kuuri all peidus enne kui suutsin talle uue omaniku leida ca 350 euriga.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

[/quote]
5-6cm? sigulli rattalaagrid ei pea vastu, teiseks kas kogu koopa välimine äär on ära lõigatud siis?

ehk ikka mõtlesid 5-6mm
[/quote]

Talasilla puhul koormus laagritele märkimisväärselt ei suurene. Kui pooltelje pikkus on 50 cm siis 5 cm nihutades suureneb koormus 10%, lihtlabane kangi põhimõte.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

5-6cm? sigulli rattalaagrid ei pea vastu, teiseks kas kogu koopa välimine äär on ära lõigatud siis?

ehk ikka mõtlesid 5-6mm
[/quote]

Talasilla puhul koormus laagritele märkimisväärselt ei suurene. Kui pooltelje pikkus on 50 cm siis 5 cm nihutades suureneb koormus 10%, lihtlabane kangi põhimõte.
[/quote]
Eks igaüks peab ise järele proovima Smile ma olen LADA igatpidi läbi proovinud.
pooltelg võib 50cm pikk olla aga annab läbi painduma.
Tava kerega siksil pole koopas niigi ruumi, et 195 laia rehvi panna, et vastu ei käiks. Kui tuua 5cm välja poole siis peab relakaga väga suure kaare tegema.
Vasta

(29-11-2013, 16:28 PM)nymmik Kirjutas:  
(29-11-2013, 14:13 PM)Marko Kirjutas:  
5-6cm? sigulli rattalaagrid ei pea vastu, teiseks kas kogu koopa välimine äär on ära lõigatud siis?

ehk ikka mõtlesid 5-6mm

Talasilla puhul koormus laagritele märkimisväärselt ei suurene. Kui pooltelje pikkus on 50 cm siis 5 cm nihutades suureneb koormus 10%, lihtlabane kangi põhimõte.
[/quote]
Eks igaüks peab ise järele proovima Smile ma olen LADA igatpidi läbi proovinud.
pooltelg võib 50cm pikk olla aga annab läbi painduma.
Tava kerega siksil pole koopas niigi ruumi, et 195 laia rehvi panna, et vastu ei käiks. Kui tuua 5cm välja poole siis peab relakaga väga suure kaare tegema.
[/quote]

Maitea mul praegu 2 cm-ne flants ja 205 rehv all taga. Kusagile vastu küll ei käi! Plaanis laiendid panna ja ilma flantsiteta jääb visuaalselt natuke inetu, u5 cm oleks vaja ratast välja tuua. Usun, et laagrid peavad vastu küll, nii palju(vähe) kui ma sõidan temaga. Lihtsalt mõtlesin, et küsin, äkki kellegil olemas, selliseid korralikke, et poltidega tõmbad flandsi rummu külge ja velje teiste poltidega flandsi külge. Kui pole ex siis peab treialit külastama!

Tänud!
Vasta

võibolla soovitakse paigaldada velgi millede offset on sellise muudatuse vajadusega ?
ehk ratas ise välja poole ei tulegi
Vasta

(29-11-2013, 17:14 PM)MeelisV Kirjutas:  võibolla soovitakse paigaldada velgi millede offset on sellise muudatuse vajadusega ?
ehk ratas ise välja poole ei tulegi
Paneks plekkvelje teistpidi alla:-)
Tegelt migid veljed olemas ja uusi ei raatsi osta! Äkki tuttav treial teeb paari õlli eest flandsid valmis!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne