O:M:V:Talveralli tehnika/varustus

Tere.
Mida te unistate,minge vaadake kõigepealt roheline räim üle,pildil isegi norm,aga kohapeal...TÜV ei osta sellele isegi pimeda ülevaataja käest... 

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(05-02-2015, 12:13 PM)mlsluik Kirjutas:  Puksiire ikka on mõned, tulen isegi selle mõttega et vajadusel saan kellegi endale kukile sikutada...  
Kui paremat ideed ei tule, mida sinna asetada, on arvatavasti ka F85 plate kasutuskõlblik. Kas paneme jaanuarile koha kinni? Big Grin
Vasta

väljakutse parem talverallitajatele,
ei meenu et oleks näinud et taolise peletisega e Luaziga oleks tiim rajale lennatud,
kliimasoojendusega eesti talv soodustab:
[url= http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51122 [/url]

pealegi see ronib ette kustunud takistusest mugavalt üle,
või samas on hea kasvõi dzungli hotellis lifti mugavasti parkida v hotellituppa kaasa haarata.
Vasta

(05-02-2015, 12:59 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
TÜV ei osta sellele isegi pimeda ülevaataja käest... 
Selliseks ühekordseks ja väga sihipäraseks katsetuseks on olemas PROOV-numbrid. Ainult kindlustus vajalik ja numbrite "omanik" ka autos, mis tähendab lihtsalt volikirja ettevõtte esindatuse kohta. Ei pea ühtegi ülevaatajat tanki lükkama! Ja ajast piisab täiesti Big Grin 

Teisaldatava registreerimismärgiga sõidukiga võib sooritada proovi- või katsesõite üldkasutatavatel teedel ja sõite registreerimiseelsele ülevaatusele alates kella 8.00 kuni 20.00.
Ettevõtja, kellele teisaldatav registreerimismärk on väljastatud, vastutab märgi sihipärase kasutamise ja käesoleva korra järgimise eest, tagab teisaldatava registreerimismärgi kasutamise ajal kella 8.00–20.00 selleks volitatud ametiisikute (politsei, toll, piirivalve, ARK jt) päringutele operatiivse vastamise.
Vasta

Selle ühe päeva kannatab vast pimedat ka sõita aga mitte sellest ei tahtunud rääkida.  Kuna kogemused sellise inglasega on totaalne null siis ehk oskab keegi targem vastata et mis sel masinal mootori ümber toimub, 4.2l 125kw on ise-enesest ahvatlev sest garaasis seisab mul mitu gaz 52-53'e, millele hetkel miskit tarka peale pole pista. Gaz 53 jaoks vist saab soomest 14liitrise Sisu cumminsi koos 15käigulise Fuller kastiga, aga 52'le pole endiselt midagi...   Palju sel peletisel elektroonikat on ning mis käigukast tal endast kujutab. Ega rohkem ausaltöeldes väga ei huvitagi, ongi paras paar päeva ringi põristada ja siis kopaga kere pealt ära tõsta... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(05-02-2015, 14:42 PM)mlsluik Kirjutas:  Selle ühe päeva kannatab vast pimedat ka sõita aga mitte sellest ei tahtunud rääkida.  Kuna kogemused sellise inglasega on totaalne null siis ehk oskab keegi targem vastata et mis sel masinal mootori ümber toimub, 4.2l 125kw on ise-enesest ahvatlev sest garaasis seisab mul mitu gaz 52-53'e, millele hetkel miskit tarka peale pole pista. Gaz 53 jaoks vist saab soomest 14liitrise Sisu cumminsi koos 15käigulise Fuller kastiga, aga 52'le pole endiselt midagi...   Palju sel peletisel elektroonikat on ning mis käigukast tal endast kujutab. Ega rohkem ausaltöeldes väga ei huvitagi, ongi paras paar päeva ringi põristada ja siis kopaga kere pealt ära tõsta... 

Mootor ise on igikestev. Seda Jagi ridakuute loetakse heaks mootoriks, kuskohast tuleb kõik see mittetoimiv elektroonikajura eemaldada. Eha ilmaasjata XK6 polnud tootmises 1949 - 1992!!! Väärtus hotroderite jaoks on ka IRS tagasild. Tegu on tegelikult ülihea autoga, mille pidanuks valmistama keegi teine, mitte ametühingutest räsitud britid. Sakslased oleks selle natuke kestvama suutnud teha... Samas: ka see Jag kannab endas kõiki neidsamu pahesid, mida teisedki selleaegsed kuitahes head-kuulsad margid. Eelkõige roostetamine ja algse elektroonika olematu töökindlus. 
XJ6 series III ülevaade Hemmingsis.

Mis aga kere kopaga mahatõstmist puudutab: kogu selle olemasolevagi kere küljes on selliseid detaile, mida mistahes kujul püüda ise reprodutseerida näiteks hot-rodile on kas keeruline või ülikallis. Võta või kapotiluugiga avanevad tuled koos sirmide, pesade ja ilukulmudega. Kaks bensupaagi korki. Ülikaunud käepidemed ja peeglid, tagumine kroomitud numbrituli, kroomitud numbrialus jne, jne, jne. Selge, et lõpp on sellel kerel ühene aga enne arutut laastamist tuleb ka selle mitu ringi ümber käia ja mõelda, mida milleks saab kasutada. Jaguari puhul on tema metsik detailirohkus koos üldise olekuga ulmeliselt kaunis. Isegi armatuur, kui see on korralik, sobiks rõvedasse nõuka krusasse. Istmed, ülikallist nahast ja mugavad - Lincu istmetest tehtud sauna eesruumi toolid Musta 66´Põrra inimeste juures on ikka kuradi mõnusad! Jne. Lõhkuda ilu on lihtne, seda reprodutseerida aga kuradi raske.
Vasta

Seda kone veokale panna saab vist ainult koos automaatkastiga, manuaaliga tekib koheselt see siduri ülekoormuse mure. Võib muidugi arvata, et selle autoga iga päev mulda ei veeta aga ikkagi...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vahelduseks ilusale roostes jaaguarile.

Ära anda mõttetut ja koledat lisavarustust mõttetu ja koleda võidukihutamise kõrvale. Wink

Talvemütsid. Kaabu made in DDR (für Helmut), number 56 ehk. Lendurimütsi taoline asi (ilmselt mitte väga vana), ca nr 58-59. Pruun munamüts ja läkiläki lapsesuuruses, ca 40-50 aastat vanad. (sry, paremate piltide jaoks ei old valgust kustikilt võtta)
[Pilt: retroacc_1.jpg]

Kena pildiga ajakiri tagaaknale. Aasta 1982. Kui kriibitud esikaas ei rahulda, siis 1988 ja 1989 aastate omi on ka siledamaid (ja ikka kena pildiga)
[Pilt: retroacc_5.jpg]

Asjalik kunstnahast kirjatarvete mapp 1tk (legendi hoolsaks hoidmiseks lõunapausi ajal) ja mingist nahast dokumendikaaned 3tk (tehnilise passi jaoks, muidugimõista)
.
[Pilt: retroacc_6.jpg]
.
[Pilt: retroacc_7.jpg]

Eriti rämeda disainiga kunstnahast üleõlakott (samas mõõdus kui mapp). Tont teab, mille jaoks seda või(k)s vaja olla.
[Pilt: retroacc_8.jpg]

Lisaks oli ka hulk rämedisainiga daamikäekotte ajastust 70-80, aga neid keeldus fotokas jäädvustamast. Küsige uut fotosessiooni, kui muidu rahu ei saa.

Tallinnas. Kui huvilisi palju, siis pigem saadaks kuidagi otse starti. Ükshaaval ei jõvva ilmselt ära teenendada enne õiget aega.
Kontakt automotosõnum või profiilist telefon.
Vasta

Tere.
Kohtunikele soe punker pakkumisel.
http://www.osta.ee/soojak-punker-60483810.html  


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(06-02-2015, 01:06 AM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Kohtunikele soe punker pakkumisel.
Sealtsamast on hoopis põnevam asi saada: Ikaruse tehase toode ja puha mõne krusa turjale, kuhu see ju kuulub. JA tõesti korralik ning minu arust pole sellise korraliku erividina kohta isegi hind liiga palju tahetud. Siin paistab ju krusamehi rohkem olevat, mille selgas see kunagi oli? GAZ'i? Tegelikult käis ju kunagi siit foorumist (mida kõike leidub-teemast läbi porte-TA ja millegi sellise peale oleks see ungarlaste kuut ju ideaalne. See oleks siis täis käsitöö-komplekt kunagsitest tehastest.
http://www.osta.ee/soojustatud-ja-viimis...rc=listing
[Pilt: 1_9_22935622.jpg]

Edit: näe, veel parem talverallikas sellele kuudile alla ka saada, numbergi veel peal ja puha Big Grin 
[Pilt: 4491608745.jpg]
Vasta

ja midagi kaubikuhuvilistele:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1936972

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta

http://www.soov.ee/vorumaa/Austin_Maestr...m?ca=4&w=3
Vasta

Pakkuda vanakooli võluveljed.

Muutus kell 19.06:võluveljed leidsid uue omaniku
Vasta

Pakkuda ralli ilukilbid, CCCP toodang. Sobilikud 13 tollisele veljele. Praeguse kinnitusega istub Mosse velje külge.
Kel huvi siis PS. Kokku 5 tükki. 
Paku oma hind.
Rohkem pilte: 1.pilt 2.pilt 3.pilt
[Pilt: WP_20150211_003-vi.jpg]

ZAZ 968MG 1986; ZAZ 968M 1989; Volvo 340 1986;
Vasta

Mossele peeglite otsingul jäi näppu üks selline vanakooli oma.
Väidetavalt inglise päritolu.
Terve, kuid mitte muuseumiseisundis.
Aga mul ei lähe vaja.
Hind kaks tumedat õlut.

5018146

Parandus: peegel leidis uue omaniku. Kiired poisid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

"oskasin" oma vasema jala nädalavahetusel hüppeliigesest ära nikastada. sellega seoses küsin, kas kellelgi on varupingil pakkuda AUTOMAATKÄIGUKASTIGA masinat, mis võtaks paari päevaga tule torusse ja läbiks ülevaatuse?
pakkumised privasse või telefonil 5069977 Toomas

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta

(16-02-2015, 16:22 PM)idalimusiin Kirjutas:  "oskasin" oma vasema jala nädalavahetusel hüppeliigesest ära nikastada. sellega seoses küsin, kas kellelgi on varupingil pakkuda AUTOMAATKÄIGUKASTIGA masinat, mis võtaks paari päevaga tule torusse ja läbiks ülevaatuse?
pakkumised privasse või telefonil 5069977 Toomas
Nooh, tuleb toppkeer või mitte??? Et nagu tavaliselt, siis sõidab kolmikul sabas, praegusel juhul hingab ühele kuklasse, midagi eriti vastumeelset Big Grin 
Vasta

(16-02-2015, 16:38 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(16-02-2015, 16:22 PM)idalimusiin Kirjutas:  "oskasin" oma vasema jala nädalavahetusel hüppeliigesest ära nikastada. sellega seoses küsin, kas kellelgi on varupingil pakkuda AUTOMAATKÄIGUKASTIGA masinat, mis võtaks paari päevaga tule torusse ja läbiks ülevaatuse?
pakkumised privasse või telefonil 5069977 Toomas
Nooh, tuleb toppkeer või mitte??? Et nagu tavaliselt, siis sõidab kolmikul sabas, praegusel juhul hingab ühele kuklasse, midagi eriti vastumeelset Big Grin 

kurat, seda ma kartsin Big Grin

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta

Tere.
Kas kellegil on pakkuda RAFikule GAZ21 kardaani tugilaagrit kummimufiga.
Soome Talverallil lagunes ära ja kohe meie Talveralli tulemas.
Tel.56477273.
Meil. metall73@hot.ee
Tänud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Madallenduritele on pakkuda üks nahktagi.
XL suurus (186 cm / 99kg läheb vabalt selga).
Muidu terve, krae on veits võidunud.

Hind 15.-

Kauba peale paar prille (kes tagi ei soovi, saab neid endiselt 9.- eest osta).

5018146


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne