Lehtvedru puksi otsingud?
#1

Tervitus

Ehitan siin tasapisi ühte 91a. Peugeot J5. Ja olen hädas tagasilla lehtvedru tagumiste puksidega. Kohad kus olen uurinud ütlevad et tootmisest maas(samas vedrule esimesi pukse saab). Isegi esindus ei suutnud mind nendega aidata. Seega pöördun nüüd foorumirahva poole et ehk saab koos mingi lahenduse välja mõelda.

Puks siis H tähe kujuline,ühes tükis ja käib läbi vedrusilma. Tegu on lihtsa kummipuksiga ilma igasuguste metallhülssideta. Üritan siis siia mõõdud kah panna:

Pikkus: ligikaudu 75mm välisservast välisservani. Silmast läbi mineva osa pikkus ~64mm.

Välisläbimõõt: 32mm

Siseava läbimõõt: 18mm.

Mõõdud on siis umbkaudsed, kuna vanadest olid järgi ainult räbalad aga umbestäpselt sinnakanti need jäävad...
Äkki kellelgi tuleb ette kustkohast võib saada selliseid pukse või vedelevad kellelgi lausa kodus kapis. Ise olen Paides, aga vajadusel saab nii postiga kui ka võin ise järgi tulla...

Vaja oleks 4 tk.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#2

Kunagi ammu otsis tuttav ühele vanale USA maasturile mootripatja, mitte kuskilt polnud saada, vist ühes kohas pakuti ainult põhimõtteliselt auto hinna eest. Vihastas, tegi vormi ja tegi selle vidina ise valmis klaasiliimist. Mitu aastat sõitis edukalt, kuni auto maha müüs.

Lihtsalt tuli meelde... Rolleyes

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3

Minu käes olnud tööautodest on Peugeot J5 armsaim. Juppide otsimisel kasulik kolmest esindusest või kaubikulammutusest otsida:Fiat Ducato, Peugeot Boxer ja Citroen Jumper- need kõik peaegu samad masinad. Venekeelne remondiraamat mul annab küll sõrmemõõduks 16 mm? Ja sõrmede kokkutõmbamsel käseb ämma kasti tõsta, et vedrud siis sirged oleksid(muidu puksid pärast keerdus).
Vasta
#4

Hetkel siis mõõtsin kiige sõrmest ja see oli 18. Võib ju eeldada, et see 2mm. on seal see nn. "ist" et jääks ka kulumismaad veidi.

Klaasiliimist olen kah mõningaid asju teinud, aga see ei ole antud juhul õige tegu. ja ise ei oma niiplju teadmisi et noid pukse nüüd valama hakata...

Olen otsinud kõiki kolme - Peugeot, Citroen ja Fiat sama aastakäiku. Ka uuemaid olen vaadanud, millel tagumised puksid sarnased. Ei midagist. Ka uuematele ei ole leidnud justnimelt neid tagumisi pukse. Esimesi saab küllaga. Esindusest uurisin ja saadeti sellelel autole mittesobivad puksid. Ja rohkem ei ole nad mind suutnud aidata.

Muidugi võib ka arvata, et vedrud ei ole originaalid kuna erinevad programmid/autopoed annavad sillale vaid ühe lehega vedru. Mul on neid seal rohkem(lisalehed juures). Samas aga kui esinduse kaudu tellisin, siis pildi peal olid täpselt sellised puksid mis mul ka küljes olid. Paki sees oli aga hoopis miskit muud.

Uut vedru ei ole kah mõtet osta. Selle saab küll koos mõlema poole puksidega, aga siis jääb mul 2 puksi ikka vajaka. Need mis kere sisse lähevad...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#5

Treipink on? Võiks näiteks vanast Saksa E vikati peast kummipuksi välja suruda ja treipingis rellakaga kuju järgi aidata. E kummijunni keskelt metallpuksi saab ka suuremaks hõõritseda, kui ta juba polegi 16 mm. Kuni 93`ni J5`l kaks pealehte ja kaks abilehte pakis ja amort kinnitus kammitsaplaadi külge(kastikas). 94`st üheleheline vedru, mort kinnitub sillale.
Vasta
#6

Ma seaks sammud Volga poodi. Volga ja Uaz sildadel on ka lehtvedrusilmade sees puksid.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#7

Nii-naa... 0lemas selline ümar kummimaterjal...väljast 45 mm...seest 16-17 mm... pikkus 160 cm...pukside toorik...Mitu pöialt Sul kahe käe kohta kokku tuleb? Kui 10 siis asi sant Big Grin Kui vähem, siis on toode realiseerimisel ka lühemate juppidega... Parimat. Margus. 5157923 elisa 56734537 zen

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

(27-12-2012, 21:09 PM)pen.skar Kirjutas:  Treipink on? Võiks näiteks vanast Saksa E vikati peast kummipuksi välja suruda ja treipingis rellakaga kuju järgi aidata. E keskmise metallpuksi saab ka suuremaks hõõritseda. Kuni 93`ni kaks pealehte ja kaks abilehte pakis ja amort kinnitus kammitsaplaadi külge. 94`st üheleheline vedru, mort kinnitub sillale.

Treipink kahjuks puudub. Ei saanud õigel hetkel vajalikku summat kokku ja ostmata ta mul jäigi.

Mul masin aastast 1991. Tagasillal on 2 pealehte ja 3 abilehte. Amort kinnitub sillatala külge. Minu silma järgi tundub kõik olevat originaal. Seega midagi uut jälle või äkki suurendatud kandevõimega sild? Passi järgi küll ainult 1000kg kanti kv.

Esialgu prooviks otsida ikkagi võimalikult sarnast kummipuksi isetegemise asemel. Samas võib ta ju ka kahest osast olla, peaasi et võimalikult väike jääks keskele see õhkujääv osa.
Kuna vajadus on ka tagumised nn. vedrukannud, tugitalad ja muu seonduv uus teha, siis peaks see puks olema ikkagi kuskilt vormist tulnud. Enne detailide kinnikeevitamist oleks hea niiviisi veel üle kontrollida. Relakaga kruustangide vahel ei ole mina vast võimeline puksi ideaalselt silindrisse treima.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#9

Järsku midagi sellist? https://www.eparts.ee/catalog/#brand:35/...4467/tab:1
Vasta
#10

Relakaga kruustangide vahel ei ole mina vast võimeline puksi ideaalselt silindrisse treima.
##################################################
See asi peabki tihedalt ja survega ...sisse...minema...muidu jääb lohvka... Määret peab kah olema, "Et läeks libedalt" Big Grin
Parim aeglane press ongi kruustangid...ja et tihe saaks...jäta paksemaks...ja libestit peale...peab sisse minema "Jõud on taga" ütles KARU, kui suvel suusatas... Big Grin Parimat. Margus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

(28-12-2012, 03:04 AM)h2rra Kirjutas:  Relakaga kruustangide vahel ei ole mina vast võimeline puksi ideaalselt silindrisse treima.
##################################################
See asi peabki tihedalt ja survega ...sisse...minema...muidu jääb lohvka... Määret peab kah olema, "Et läeks libedalt" Big Grin
Parim aeglane press ongi kruustangid...ja et tihe saaks...jäta paksemaks...ja libestit peale...peab sisse minema
Täpselt nii saabki teha, minu maasturil (kollil) on Gaz 66 sillad sellistel puksidel.
Ümmarguse puksi saab valmistada ehituspoes müüdava bimetall augufreesiga, selleks tööks sobib ka kõige odavam toode.
Kõigepealt freesida puksi välis- ja siis sisepind.
Toorikuks on väga hea Gaz 53 vedru puks, kestab väga hästi suurt koormust.
Vasta
#12

Oli samuti kummipuksi häda lehtvedrudele Datsunil, Volga pood aitas hädast välja.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#13

[Pilt: orig_27623841_KCwT.jpg]

Puksid siis peaksid ilmselt olema sellised. Ja käivad kahest osast kokku. Kuna mul olid nood nii kulunud, siis arvasin alguses ekslikult et ühes tükis.

Oskab keegi öelda Volga kaupluse lahtiolekuaegasid? Ise olen Paidest, seega ei sooviks niisama kohale sõita...
Teine asi ilmselt oleks Kadaka turg nädalavahetuseti kustkohast võiks miskit leida

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#14

Härma 1 Tallinn-Lasna hulgi ja jaemüük kõik vene margid FIE. V Klimjuk GSM 5283064 avatud E-R 9.00-18.00 L- 9.00-15.00...See mees varustab vene autode juppidega tervet Eestit...samas ka kauplus VOLGA´t Maaletoojalt saad odavamalt... Volga kauplus keevitab julmalt otsa. Otsi, kes tönkab nati vene keelt ja räägi oma mure ära. Samast ka spets tellimused venemaalt. Parimat. Margus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#15

Mina soovitaks otsida kuskilt polüuretaan toorikut ja lasta sellest puks valmis treida. Kunagi pakkus sellist teenust _siim_ nimeline tegelane siit foorumist link Proovi kas mail või telefon veel toimib. Puks eluaegne ja usun, et polü.. palju paremini töödeldav kui kummist toormaterjal. Enda opelile tellisin ka temalt esisilla puksid ja kvaliteet oli ok.
Vasta
#16

(28-12-2012, 22:00 PM)sugraM Kirjutas:  Mina soovitaks otsida kuskilt polüuretaan toorikut ja lasta sellest puks valmis treida. Kunagi pakkus sellist teenust _siim_ nimeline tegelane siit foorumist link Proovi kas mail või telefon veel toimib. Puks eluaegne ja usun, et polü.. palju paremini töödeldav kui kummist toormaterjal. Enda opelile tellisin ka temalt esisilla puksid ja kvaliteet oli ok.

Tema enam ei paku , kuna oli töökohta vahetanud. See jäi kuskilt sr. silma.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

Rellakaga treida saab suure drelli otsas, auk enne puurida. Pöidlaid peaks 2 olema Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(28-12-2012, 22:00 PM)sugraM Kirjutas:  Mina soovitaks otsida kuskilt polüuretaan toorikut ja lasta sellest puks valmis treida.

Re: Tugevdatud puksid ehk polüuretaan

PostitusPostitas trivor » 12 Mär 2011, 11:15
materjali saab minu käest.
müüme ümarmaterjali, erinevad diameetrid. üldjuhul standardpikkus 250mm.
konkreetse diameetri ja hinna suhtes teha päring tivo@tplast.ee

Kõige lihtsam jah sealt materjal osta ja siis treiali juurde viia. Pehmemate materjalide puhul tasuks see külma "unustada" pidi kordades parem töödelda olema Wink
Vasta
#19

tahtmata kellegi head äri segada julgeks siiski ähmaselt arvata, et nõnna pisikese puksi materjali leiab mõne teise plastimüüja prügikastist ilmselt täitsa tasuta.
Vasta
#20

Kui Tead mõnd sellist prügikasti ootan ps kordinaate Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne