Minu T-40 AM
#41

(02-08-2013, 10:10 AM)pannkook Kirjutas:  Kes mulle korraliku kopa teeks?Toungue
Või on ainuke variant kuldset börssi piiluda?

Teisest küljest - see 165 on ju ka vaid materjaliraha.

Mina maksin enda oma eest 4500 toonast raha (ehk praeguses vääringus siis pea 300 uut rubla).

KB, Soov ja Rodnase foorum on need kohad, kus säärane kaup liikuda võiks.
Vasta
#42

(02-08-2013, 10:10 AM)pannkook Kirjutas:  Kes mulle korraliku kopa teeks?Toungue
Või on ainuke variant kuldset börssi piiluda?

Näed, tegin enda omast pilte natuke.

http://public.fotki.com/phyl9/kopp-on-ees-ja-sahk/

Ei ole ise kokku keevitatud, vaid peaks olema mingi nõuka aegse tehase toodang. (faktiga võin eksida)

15 aastat on seda koppa rammitud/tõstetud/kasutatud, ja siiani pole minul probleeme olnud. Enne olen saanud kaks korda sidurist lahti, kui kopp juppideks läheb.

Olen seda koppa näinud päris paljude poti põllumeeste hoovipeal - tasub otsida, kuna on väärt ost. Kuldnebörs on teema.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#43

(02-08-2013, 10:24 AM)phyl Kirjutas:  ...
Ei ole ise kokku keevitatud, vaid peaks olema mingi nõuka aegse tehase toodang. (faktiga võin eksida)
...

Pigem Läänest toodud - säärast kiirvabastusega kallutus siinkandis ei praktiseeritud.

Väärt asi, hoia seda.
Vasta
#44

KBs on vaid pärnakate kopad, mida ka Tartu Talupoes saada...
Eks ma hoian pilku peal.
Vasta
#45

Kesktõmmitsa asemel silindriga kallutava ja üleskeerava kopaga on tavaliselt see häda, et kas tõstab vähe püsti või kallutab vähe välja. Kopa üles keeramise eelis on see, et puistematerjal ja jäised lumekamakad püsivad paremini kopa sees ja seega on efektiivsus parem. Samas peaks ka hästi välja kallutama.

Kuna me traktoril (UTB V-455) on originaalis vaid kaks hüdrosektsiooni, siis mõtlesime tükk aega kuidas ühe sektsiooniga saaks koppa üles tõmbama ja välja kallutama. Ega seal palju variante polnud ja leitud lahendus õigustas ennast igati. Nimelt, kopp on ehitatud käppadega raamile, mille sees kahel pool üks silinder. Voolikutega on ühendatud kesktõmmitsana kasutatava silindriga selliselt, et koppa maha lastes lubab kesktõmbe silinder kõigepealt tera maha, sealt edasi hakkava kopasilindrid juba kallutama. Tõstel surub kopasilindrid lõppu ja siis tõmbab kesksilinder kopa üles, kallutamisel kõigepealt kesksilinder pikaks ja kopa silindrid lükkavad kopa uppi.
Toimib juba aastaid.

Tervitades, IP
Vasta
#46

Õnnestus hankida korralik esisahk. Seega tagakopale enam nii laiu nõudmisi ei sea.
Peaasi, et kaevata ja vedada oleks võimalikult effektiivne.Cool
Kuidas nende asjade nimi on, mis ühendab sahka poolraamiga?
Need vaja nüüd kusagilt välja võluda või teha lasta....
Kas nende tegemise puhul vaja ka midagi silmas pidada?
   
Vasta
#47

Eelmisele küsimusele vastajaid ei leidunud....Sad
Talv tulekul, üks dekompressiooni julla on mul poolik.
Kas kellelgi on sellist üle või teab, kust osta saaks?
   
Panen oma tagakühvlist ka pildi. Päris toimekas ja tugev, julgeb soovitada küll. Pärnakate toode.
   
Vasta
#48

Kas esimene küsimus oli saha kinnitusraami kohta? Või mille?

Mida kaugemalt sahk kinnitub, seda lihtsam on töötada ja parem lükkevõime. Väga lühikste aistega terad kipuvad koledal kombel hammustama.

T-40 poolraamid on nõrgukesed, saha kinnitusraam võiks ikka tagasillast tuge võtta.

Aga hoolikas juht saab ka poolraamile kinnituvate kõrvakestega lume lükatud. Lihtsalt rapsida ei tohi...
Vasta
#49

Mis augud need punasega on märgitud?
Kas sinna võib toed poolraami tagaotsast viia?
Või on mõeldud neid kollaseid?
Rohkem kohti mu silm ei näe, kuhu traktori all saaks midagi kinnitada.Rolleyes
   
Vasta
#50

Aiste kinnituskõrv (ehk kollane) on ilmselt kõige tugevam punkt seal. Punasega näidatud avasse kinnitus veokonks ja ehk muudki lisatuge vajavavat. Ka see peaks olema tummine tugipunkt.
Vasta
#51

Ma teen sulle üks nädala jooksul pildid, kuidas minu T-40-l on sahk küljes. Mul on ainult poolraamide küljes ja eelmine omanik lükkas lund jms sellise sahaga rohkem kui 20 aastat. Mul on muidugi kogu süsteem üsna tugevast materjalist ja päris mitmetest kohtadest kinni.
Keegi võiks mind õpetada, kuidas siia pilte nii panna, et nad jääks otse postitusse nähtavad. Mul seni pole õnnestunud, vb viga minu arvuti seadetes.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#52

(01-10-2013, 14:04 PM)saarrand Kirjutas:  Keegi võiks mind õpetada, kuidas siia pilte nii panna, et nad jääks otse postitusse nähtavad. Mul seni pole õnnestunud, vb viga minu arvuti seadetes.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=38708
Küsi, mis raskusi tekitab? Piltide suurus või miski muu probleem?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#53

(01-10-2013, 13:24 PM)pannkook Kirjutas:  Mis augud need punasega on märgitud?
Kas sinna võib toed poolraami tagaotsast viia?
Või on mõeldud neid kollaseid?
Rohkem kohti mu silm ei näe, kuhu traktori all saaks midagi kinnitada.Rolleyes

OT küll, aga 2 alumist külgülekande polti paistavad nagu lahti olevat.

3D modeleerimine.
Vasta
#54

(02-10-2013, 09:57 AM)tarko Kirjutas:  OT küll, aga 2 alumist külgülekande polti paistavad nagu lahti olevat.

Võis siis pole parajaid vedruseibe olnud ning on võetud suuremad ja poolenisti vahelt välja keeratud...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#55

Esimene ja teine variant olid mõlemad õigedBig Grin
Seibid suured ja poldid ka lahti.
Eelpool mainitud dekompressioonividina sain Tartust Vitamiini poest 3.50 eur.
Vasta
#56

Nii, lubatud pildid:            

Sahka ei ole praegu ees, aga sahaks on Jumzi sahast veidi viltu tehtud sahk, silinder käib ette (sinna, kus hetkel on peal jupp sinist koormarihma). Lahendus ei ole minu disainitud, aga on töötanud alates 1988 aastast kuni 2012 aasta sügiseni muretult lüpsilauda juures lumelükkamisel.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#57

mnjaaRolleyes
sel on ikka võimas relss lisatud, kopeerimaks traktori raami....
Vasta
#58

Tummine toetus. Paha vaid, et tagumine kaldtugi toetub tala otsale... Samas ettevaatlik juht saab ohutult (ja kaua, nagu näha) toimetatud küll. Lihtsalt traktori inertsiga ei tohi tundmatuid valle rünnata.Cool
Vasta
#59

kuhu ta siis toetuma peaks/saaks?
Vasta
#60

Vähemalt käigukastile. Praegu rakendub murdev moment traktori kõige nõrgemasse kohta: sidurikoja ja mootori liitekohta.

Kusjuures parem tala on pikem, kui vasak...Rolleyes

Aga see on rohkem targutamineToungue : kahetonnise täismassiga traktoriga ei hakka täiemõistuslik juht ründama meetriseid lumehangi ega lükkama jäiga sahaga täiskiirusel - selleks on teised riistad. Ettevaatlikult toimetades kestab ka säärane kenasti.Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne