Minu T-40 AM
#61

(09-10-2013, 14:32 PM)v6sa Kirjutas:  Vähemalt käigukastile.

Sellest käigukastist ma olen pidevalt kuulnud, aga aru ei saa, kuhu see seal kinnituma peaks ja millega.Sad
Vasta
#62

Welcome to the club - ei tea mina ka, kuhu kõik seal käigu kasti külge asju kinnitada tahavad - auke ju lihtsalt POLE!

Ainukesed variandid ongi:
A) Poolraamide külge
B) Lisa "plaadiga" käigukasti/poolraamide/mootori kinnitus poltide alla
C) Tagumise "haakelattide" kinnitus poltide alla/asemele/külge.

Variandid A ja B on kehvakesed aga variant C peaks olema kõige tummisem.

Lihtsalt põhja all olevad tugitalad muudavad masina maru madalaks, et metsa ei tasu ronida ja paksema lume sisse ka mitte - jääb lihtsalt põhja peale kandma.

Varinadiga C kaasneb ka see häda, et tagumist rippsüsteemi ei saa ka kasutada, kui latid ära võtab.

Tegelikult peaks olema võimalik kinnitada mingite lisa kronsadega lattide kinnitus pulga keskmise osa külge - segane jutt, aga äkki saadakse aru...

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#63

Vägagi OT, aga pannkook, kas TZ-4K-14-l oli sul istmekate ka olemas? Nägin, et sinu isend müügis, seega võibolla oled huvitet selle müügist mulle.
OT End!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#64

Pole.
Kasutasin kahekora keeratud kartulikotti, mille toppisin püksi, enne sõidu alustamistBig Grin
Vasta
#65

Paigaldasin DEFA ära.
Kas selles õlivõtu augus peaks mingi filter vms ka olema?
Mingi jäänus seal nagu oleks, aga pmst ei pidagi.
   
Vasta
#66

(10-10-2013, 16:35 PM)pannkook Kirjutas:  Paigaldasin DEFA ära.
Kas selles õlivõtu augus peaks mingi filter vms ka olema?
Mingi jäänus seal nagu oleks, aga pmst ei pidagi.

Palju süsteem kokku maksma läks? Pean ka selle peale kindlasti mõtlema hakkama, seda enam, et mootor tuleb pulkadeks võtta niikuinii.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#67

Äkki viitad, millise mudeli sinna paigaldasid täpsemalt, endalgi sarnased mõtted.
Vasta
#68

(10-10-2013, 16:35 PM)pannkook Kirjutas:  Paigaldasin DEFA ära.
Kas selles õlivõtu augus peaks mingi filter vms ka olema?
Mingi jäänus seal nagu oleks, aga pmst ei pidagi.

Seal käib traadist sõel. Umbes 5cm kõrge. Sõela silm on originaalis paar mm. Peale mutrite ta midagi muud kinni ei püüa.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#69

(10-10-2013, 16:41 PM)speedsta Kirjutas:  Äkki viitad, millise mudeli sinna paigaldasid täpsemalt, endalgi sarnased mõtted.
Kas istub 1-1 või vaja mudida ja mitu rubla?
Vasta
#70

Spiraali letihind on ~100 EUR. Engine heater 411623
Juhet ma ei raatsinud osta. Lõikan pistiku ümbrise ära ja tinutan juhtme külge.
Defa otsingust leidsin, see on Belarussi alla pandudBig Grin
Autostuudiost, autoexperdist või muust poest saate tellida, kes müüvad DEFAt
See peaks nüüd olema spets õlisoojendus, alla 300W midagi oli. Et ei tee õlile paha.
http://www.defa.com/en/automotive/warmup...ne_heater/
Mudida ei ole midagi vaja.
Teed sobiliku, võimalikult sirgesse kohta, võimalikult alla 30mm. augu ja paned külge.Cool
Vasta
#71

300 W sellega lased pool päeva õli soojaks ja mõttetu kuna tavaliselt kiiresti masinat vaja.Võrdluseks 2 kw ajab õli -20 C juures 15 min soojaks.100€ ka ei kutsu sellise lelu eest raha välja käima.Endiselt pesumasina või boileri tenn sisse.Pesumasina oma uuena mingi ca 40€ ja boileri oma pea sama hinnaga.Väi elektripliit karteri põhja allla ja ka efekt suurem väiksema raha eest.Ei laida mitte ksf pannkooki vaid defat.
Vasta
#72

(10-10-2013, 19:50 PM)pannkook Kirjutas:  Spiraali letihind on ~100 EUR. Engine heater 411623
Juhet ma ei raatsinud osta. Lõikan pistiku ümbrise ära ja tinutan juhtme külge.

Ära lõika pistikut küljest, annan uue juhtme tasuta... Kui soovid siis saada PS

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#73

(10-10-2013, 19:59 PM)muska71 Kirjutas:  300 W sellega lased pool päeva õli soojaks ja mõttetu kuna tavaliselt kiiresti masinat vaja.

Ma mõtlesin panna taimeri vahele ja elu näitab, kui kaua aega läheb.
Õhtul paned stepslisse, kui järgmisel päeval vaja metsast puid minna tooma.
Aga võibolla on mõttetu kahhSad
Vasta
#74

Ehk ei ole nii hull? Mootori tennid on 500W tuuris, olen ka mõne paigaldanud. Aga need soojendavad terve mootori paari tunniga üles, siin otsene kontakt ainult õliga, mille maht kogu mootori omaga võrreldes suht pisike.
Arvutada ei viitsi, talupojatarkus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#75

siin on jahh vann, mille sees on 10l õli.
kas keegi teab valemit, kus on lisaks veel kolm tegurit.
Näiteks -20.C, aeg ja 300W tenn.
Vasta
#76

(10-10-2013, 20:53 PM)pannkook Kirjutas:  siin on jahh vann, mille sees on 10l õli.
kas keegi teab valemit, kus on lisaks veel kolm tegurit.
Näiteks -20.C, aeg ja 300W tenn.
See on ca 7x lahjem julgen arvata,et 5-7 x läheb rohkem aega esiteks,teiseks vann pikk ja tenn ainult keskel ja kas üldse jaksab tervet vanni soojaks ajada kuna ümberringi külm jahutab,et kuivõrd soojus jõuab üldse vanni otstesse?b
Vasta
#77

kus sa ennem olid, kui ma seda veel ostnud ei olnudSad
Vasta
#78

Ei tea kas asi nii hull on- ju neid spiraale tehakse ikka sihtotstarbel. Kui see 300W-ne spiraal annab samapalju soojust kui 3 sajavatist pirni, siis peaks ta ju üsna palju soojust eraldama ja väljastpoolt on õhk üsna nigel jahutaja kui just hirmsat tuult ei ole.
Väike 0.5 KW -ne veekeeduspiraal ajab klaasitäie vett (200g)keema umbes ühe minutiga. See teeks 4 l kahekümne minutiga. Antud juhul ei ole aga vaja midagi saja graadini kuumutada. Piisab kui soojendada paarikümne graadini- sel juhul oleks jõudlus 20l - 20-ne minutiga. Antud spiraal on nati nõrgem, aga õlikogus ka poole väiksem. Ma arvan, et enne kui meelt heita, tuleks katsetada... Smile.
Muidugi kui arvestada ka sellega, et õli on miinusgraaride juures, siis tuleks aega korrutada kahega. Seega natuke rohkem kui poole tunniga peaks olema õli piisavalt soe käivitamiseks
Vasta
#79

Töötab kindlasti korralikult ka -30-nega. Pakun,et sellise külmaga soojeneb seal õli +15-20 kraadini ca 3 tunniga. Ei tasu nii pessimistlik ka selle lahja junni pihta olla.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#80

(11-10-2013, 20:09 PM)hundu615 Kirjutas:  Töötab kindlasti korralikult ka -30-nega. Pakun,et sellise külmaga soojeneb seal õli +15-20 kraadini ca 3 tunniga. Ei tasu nii pessimistlik ka selle lahja junni pihta olla.
Kui oma põkaga niikaugele jõuan et õli hakkan vahetama, siis ostan ka sellise spiraali Smile. Minu 1.6 se diisli jaoks on seda arvatavasti täiesti piisavalt...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne