Minu T-40 AM

tekkis mõte, et laseks kogu kütusepaagi tühjaks selle all olevast kraanist ja valaks sisse talvediisli.
Ega selle käigus õhk küttesüsteemi ei satu? Ei tohiks ju? Ma igaksjuhuks küsinRolleyes
Vasta

(05-11-2013, 17:22 PM)pannkook Kirjutas:  tekkis mõte, et laseks kogu kütusepaagi tühjaks selle all olevast kraanist ja valaks sisse talvediisli.
Ega selle käigus õhk küttesüsteemi ei satu? Ei tohiks ju? Ma igaksjuhuks küsinRolleyes

Kui kusagilt ei leki, siis mitte.

Peale paagi täitmist tee ka settepott tühjaks ja vaheta filter uue vastu.
Vasta

need, mis paagi all?
Vasta

(05-11-2013, 17:40 PM)pannkook Kirjutas:  need, mis paagi all?

Need on mootori kõrval!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

siis on süsteem ju 100% õhku täis.
Ma pole ühelgi oma masinal julenud kunagi ühtegi filtrit näppidaBig Grin
Vasta

Julmad naljad Sul...

Kütesüsteemi probleeme aitab vähendada filtrite ja settepoti puhast kütust täisvalamine koostamisel.
Vasta

No eks ma teen siis ära. Eks te kuulete mu häda, kuidas õhk süsteemmist kätte saadaToungue
Vasta

Nonii. Muda ja rooste eemaldatud.
Uued filtrid sees ja kopsikud kütust täis pandud.
Mis mutikad need seal filtrikorpuse peal on?
Kas enne, kui ma kukun käivitama, peaks kusagilt õhutama või veel kütust juurde valama?
Tänan.
   
[Pilt: filter.jpg]
Vasta

Ma ei tea kas aitab aga kui mul hiljuti küte otsa sai ja õhk vahele tuli, siis ühe käega andsin võtit ja teise käega pumpasin käsipumbast kütet peale ja sain üsna ruttu tööle, ilma akut tühjaks käiamata. Big Grin
Vasta

(28-11-2013, 12:29 PM)nissan.pickup99 Kirjutas:  Ma ei tea kas aitab aga kui mul hiljuti küte otsa sai ja õhk vahele tuli, siis ühe käega andsin võtit ja teise käega pumpasin käsipumbast kütet peale ja sain üsna ruttu tööle, ilma akut tühjaks käiamata. Big Grin

Mõttetu liigutus. Käsipumba tootlikkus kipub olema väiksem, kui etteandepumbal. Kui need mõlemad ikka korras on.

Poltidest. Kaks tagumist on filtri kinnitus - egas see õhus seisa. Parempoolne võiks olla (aga ma ei tea, kas on - pole pidanud näppima) õhutustamise tarbeks.
Vasta

Käiasin eile, pool uuest akust tühjaks, aga käima ei saanud.
Siis keerasin selle käsipumba lahti ja pumpasin, kuni hakkas kütust pumba vahelt pritsima(ei tea, kas nii peabki?) ja oli kuulda et midagi paagis ka nagu mulksus.
Seejärel sai kümnekonna sekundiga tööle ja õhu välja.
Täna oli meil -7.C
Minuti-paarise käiamise peale sai kuidagi käima, -10 ka veel ehk kuidagi läheks. Rohkem ei usu.
Järgmine kord sama kraadiga, panen õlisoojenduse sisse ja vaatan, kas muutusi käivitamisel on.Rolleyes
Vasta

(30-11-2013, 12:18 PM)pannkook Kirjutas:  ...
Minuti-paarise käiamise peale sai kuidagi käima, -10 ka veel ehk kuidagi läheks.
...

Pritse hiline, otsad kehvad,mootor hõre. Probleemid peaks hakkama -20 kandis...

Ikka surveta mootori pöörded üles ja siis rõhk tagasi. Niimoodi peaks üsna kiiresti popsuma hakkama.

Kui otsustad käivitusgaasidega eksperimenteerida, siis alusta väikestest kogustest ja ära pikalt rõhuta keri - pumpad kalli kraami summutiisse.
Vasta

(30-11-2013, 18:40 PM)v6sa Kirjutas:  Pritse hiline.

Kas peaks kruttima kusagilt?Big Grin
Vasta

(01-12-2013, 14:41 PM)pannkook Kirjutas:  
(30-11-2013, 18:40 PM)v6sa Kirjutas:  Pritse hiline.

Kas peaks kruttima kusagilt?Big Grin

Tuleb õigsust kontrollida, mitte esmalt suvalt kruttida kuskilt.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(01-12-2013, 14:41 PM)pannkook Kirjutas:  
(30-11-2013, 18:40 PM)v6sa Kirjutas:  Pritse hiline.

Kas peaks kruttima kusagilt?Big Grin

Nagu öeldi - esmalt tuvasta hetkeseisi ja alles siis hakka keerama.

Hõre mootor on alati mureks, kuid traktoridiisli mõõtmiseks sobilikku kompressomeetrit on vähestel võtta.
Vasta

(01-12-2013, 22:05 PM)v6sa Kirjutas:  Nagu öeldi - esmalt tuvasta hetkeseisi ja alles siis hakka keerama.
Kas see on hõlpus?Rolleyes
Vasta

Õppematerjal:
           

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Kuulge, kas T40 õlivahetustest ja määrimistest ka kusagil teemas põhjalikumalt juttu on?
Täna keerasin paar punni eest. Midagi ei tulnud. Nii ei saa ju rallit sõita!Big Grin
Käigukangi juures on miski suur punn. Sealt tokiga mõõtsin, siis põhjas oli tollijagu miskit paksuvõitu ollust.
Kas nendest punnidest kontrollitakse käigukasti õli? Kollane/roheline
Kas välja lastakse sealt, mis on märgitud punasega?
Traktori taga ka miskine suur punn. See ka selle õliga seotud?

   
   
Vasta

Need punasega märgitud punnid on kohad, kust õli välja lastakse. Kui sealt midagi ei tule, siis on ollus liiga paks või puudub sootuks. See pask tuleks kastist siiski välja saada. Selleks võta 20-30 liitrit diislit, soovitavalt aja kuumaks, ning vala sisse. Sisse saad valada sealt ülevalt punnist, kust mõõtsid ennist. Seejärel võid traktoril rattad õhku tõsta, ning las tõõtab pool tundi kuni tund tühikäigul, käik sees. Nüüd lase see sodi nendest punasega märgitud punnidest välja ja vala sisse uus õli. Õli läheb sinna 17.4 liitrit.
Ühe hooga võiksid ära puhastada ka lõppülekanded ja ka esisilla omad ning esisilla peaülekande. Üks tegemine sellisel juhul.

Tagasilla omadesse läheb õli 1.7l kumbagi, esimestesse 0,75 kumbagi, ning esisilla peaülekandesse 3 liitrit. Kuid nendes kõikides on olemas ka kontrollavad.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

esimesest punasest punnist midagi tuli. Samuti ka esisilla all olevast punnist.
Eedusel, et need kollane ja roheline on kontrollavad, siis sealt ei tulnud midagi.
Mis õli sinna pannakse ka?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne