Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(22-02-2014, 18:49 PM)pannkook Kirjutas: esimesest punasest punnist midagi tuli. Samuti ka esisilla all olevast punnist.
Eedusel, et need kollane ja roheline on kontrollavad, siis sealt ei tulnud midagi.
Mis õli sinna pannakse ka?
Oleneb palju sul pappi on.
Mina panin reduktoritesse GL-5 ja kasti läheb TAD-17i. Kui pappi rohkem oleks, paneks ka kasti GL-5'e, kui pappi vähem, paneks kõikjale TAD-17i.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(22-02-2014, 19:27 PM)pannkook Kirjutas: no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?
Pane tatt sisse ja väga hea. Lihtsalt külma ilmaga on õli ka paksu võitu, seega teinekord hange lahti lükates tuleb masinaga ennem vähe sõita, et veoosa õlid ka pehmemaks läheksid ja trakatsil jõudu ka oleks.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(22-02-2014, 19:27 PM)pannkook Kirjutas: no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?
Usu mind, seal sees on seda sitast ollust liitrites veel. Kui tahad traktorile head, teed diisliga läbipesu.
http://www.erimell.ee/tooted.php?cat=1
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(23-02-2014, 10:25 AM)pannkook Kirjutas: pesu vastu ma ei protesteerigi.
See kallis õli lihtsalt tundub karm. 10eur/l.
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?
Kui mõni ront diisel pill majapidamises on, siis mina kallaks sinna paaki ja põletaks kilomeetrite läbimisega selle diisli ära.
Kui kardad, et mingi sodi äkki käib mootorist läbi, siis selle jaoks on kütte filter - mis aga suure sodi puhul võib ära ummistuda.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 5,241
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Ega koonerdamine veel kokkuhoid pole, paarikümnest liitrist diislist ju ometi kahju pole?
Ok, kallad selle sita endale paaki ja mis hiljem saab, KSP pumbad pole ka mitte just kõige odavamad võrreldes kahekümne liitri diisliga...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 264
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
2
mastaabid võivad olla erinevad. mõnel kulubki aastas paarkümmend liitrit kokku.
Postitused: 304
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
(23-02-2014, 10:25 AM)pannkook Kirjutas: pesu vastu ma ei protesteerigi.
See kallis õli lihtsalt tundub karm. 10eur/l.
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?
Maha valada??
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(23-02-2014, 11:06 AM)phyl Kirjutas: Kui kardad, et mingi sodi äkki käib mootorist läbi, siis selle jaoks on kütte filter - mis aga suure sodi puhul võib ära ummistuda.
Kui vaadata seda löga mis kasti põhjas on, siis kipun ma arvama, et küttefiltreid läheb 20 liitri diisli peale oma kümmekond. See vana pask seal sisaldab jubedas koguses vett, mis on ennast suutnud õliga tihedalt ära siduda, ning tulemus on selline tavoti taoline ollus. Kui see nüüd diisliga vedelaks teha ja paaki kallata, võib tulemus üpriski närvesööv olla.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Kõige ülemine roheline on pumba õhutamiseks
Punane regulaatori kaanel oli vist tuulutus (uuematel, mis saavad oma õli mootorilt, ei ole seda enam).
Helesinine on õli täitmisava(uuematel käib kork ühes tükis ära mitte ei ole kahe osaline)
Etteande pumba kõrval olev roheline on õlitaseme kontrollava.
Kõige alumine roheline regulaatori korpuses on regulaatori hoovastiku telje kork(vajalik vaid hoovastiku eemaldamiseks)
Kollane on õli ja muu vedela mis sinna tekkind ja lekkind väljalaskmiseks
Postitused: 4,348
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(23-02-2014, 14:40 PM)mlsluik Kirjutas: Kuidas aru saada et viimane aeg on KSP-s õli vahetada? Siis kui etteande pumba kolb juba kinni jääb siis tuleks vist see väike töö ära teha
Etteande pumba kolvi kinnijäämine on seotud ainult selle vähese kasutamisega, mitte millegi muuga. Kui iga kuu korra kasutada, siis ei jää kinni. Kui mootori toitesüsteem on korras ja pumpa ei kasuta aastaid, siis jääbki kinni. Naftat ju ei tule määrimiseks ja niiskus pääseb ülevalt sisse.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.