Minu T-40 AM

(02-02-2019, 22:09 PM)pannkook Kirjutas:  ... soojenduse. Big Grin
Näeb, kuidas toimib, kui kohale jõuab. Saaks akna puhtaks, oleks ennast juba õigustanud...
SEE
Anna siis teada, mul mingi analoogse asjanduse vastu huvi, külmaga ei lähe uue auto tänapäeva diisel enne soojaks kui oma 15 km läbi sõidetud, krdi ökodiislid, kõva külmaga ei tulegi soojendusest kuuma õhku. Kui sihukese paneks, siis saaks kohe sõitma hakata, klaasid puhtaks ja endal ka väheke soojem.
Vasta

Hästi ei usu et selle puhuri võimsus 800W on ja isegi kui oleks siis kust see 60A pidevat toidet võetakse? Ja kui oleks geneka poolt selline võimsus võtta siis läbi nende pildilolevate peenikeste juhtmete see vool küll ei mahu. Salongi soojendamiseks vajalikku võimsust võiks mõõta kilovattides,  kuivad gerodki hakkavad kahest kilovatist...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(03-02-2019, 00:04 AM)Laurts Kirjutas:  Hästi ei usu et selle puhuri võimsus 800W on 

Mul ka see kahtlus, omale jäi ali'st silma teine, robustne neljakandiline vist plekist kosu, mis tegelikult koosnes 4-st 150W karbist.
Vasta

(02-02-2019, 23:13 PM)honkomees Kirjutas:  
(02-02-2019, 22:09 PM)pannkook Kirjutas:  ... soojenduse. Big Grin
Näeb, kuidas toimib, kui kohale jõuab. Saaks akna puhtaks, oleks ennast juba õigustanud...
SEE
Anna siis teada, mul mingi analoogse asjanduse vastu huvi, külmaga ei lähe uue auto tänapäeva diisel enne soojaks kui oma 15 km läbi sõidetud, krdi ökodiislid, kõva külmaga ei tulegi soojendusest kuuma õhku. Kui sihukese paneks, siis saaks kohe sõitma hakata, klaasid puhtaks ja endal ka väheke soojem.

siis tuleb lisasoendus panna ei muud,nt binar.
Vasta

Panin esiklaasile puhuma umbes sellise puhuri . Et hingeõhk klaasi uduseks ei ajaks. Küll peale mõningast sõitu sai ta välja võetud, kuna pildus sädemeid. Nimelt hakkasid soojendustraadid sees rappumisega kokku käima. Ehk sellist tüüpi sinna masinasse ei sobi, muidu jõudis klaasi puhta hoida küll. Omal kaks mõtet, kas korralik autonoomne diiselsoojendi akukasti tõsta või tuua lihtsalt metalltoru väljalaskekollektori külge kinnitatuna aknani puhuma, salongi ventikas teises otsas. Kallima variandi puhul ei oska lihtsalt seda suurt sooja tuppa tahta, sest niiehknaa on uks enamuse ajast lahti.
Vasta

(03-02-2019, 14:50 PM)PSV Kirjutas:  Panin esiklaasile puhuma umbes sellise puhuri . Et hingeõhk klaasi uduseks ei ajaks. Küll peale mõningast sõitu sai ta välja võetud, kuna pildus sädemeid. Nimelt hakkasid soojendustraadid sees rappumisega kokku käima. Ehk sellist tüüpi sinna masinasse ei sobi, muidu jõudis klaasi puhta hoida küll. Omal kaks mõtet, kas korralik autonoomne diiselsoojendi akukasti tõsta või tuua lihtsalt metalltoru väljalaskekollektori külge kinnitatuna aknani puhuma, salongi ventikas teises otsas. Kallima variandi puhul ei oska lihtsalt seda suurt sooja tuppa tahta, sest niiehknaa on uks enamuse ajast lahti.

Kui uks enamuse ajast lahti siis piisab kui tood tolmuimeja toruga jahutusõhu esiaknale. Mootoripoolsesse otsa teed lehtri mingist suva "moosipurgist" ja teise otsa paneb mosse armatuurist pärit õhusuunamis lehtri. Piisab. Aken kipub udutama just peale käivitamist või kui peale rähklemist putkasse istud ja ukse kinni paned.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mul umbes selline idee, kuid kolle ümber ei keevita, vaid panna lihtsalt toru kolle vastu :
[video=youtube] https://youtu.be/BmtKM7KL_P4 ://[/video]Isegi lisaventi pole vaja, nagu algul mõttes oli : https://sitegallery.ru/video/KwcTVhMTPAI...-t-40.html

Silindri ribidest ei taha sooja võtta sealt igasugust sodi tuleb.
Vasta

Kunagi ehitasin T-25-le kabiini soojenduse. Asi nägi välja nii,et sumpsitoru käis kabiinist suure kaarega läbi. 45 mm. õhukeseseinalised torud sai ära kasutatud. Kabiin läks pisut soojemaks aga terav lärm oli kabiinis. Ilma kõrvaklappidetta oli seda võimatu taluda. Kõik sarnased ettevõtmised soovitan koheselt lõpetada..... lärm on juba ilma millegita kabiinis suur. Pigem siis mingisugune veesärk ümber kollektori aretada,paisupaak jne. Lõppudelõpuks on seal kabiinis vaja ju pikemat aega viibida ja see aeg võiks olla meeldiv. Smile 
Sai ka ära katsetatud see variant,et kahe silindri vahelt 45 mm toru+ külviku lõdvikud.... midagi sealt tuli aga kärsahais ei olnud meeldiv.Käis hingamise peale.

T.
ps. Pikim sõit oli üks sõit ca-70 km. ja pärast ei tahtnud enam midagi..... tegi täiesti tümaks.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta

Noorematel ei soovita sumpsi pealt sooja võtta, veel vähem sinna midagi kinni keevitada. Pärast on tõusmisega probleemid Sad , ei mitte sellel, ikka isendal. Ohutu on ainult vedelik soojakandjaks panna.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta

Sooja saamiseks tuleb valmistada silindrite vastu plekist õhupüüdja koos toru otsikuga ning voolikuga suunad sund vent. õhu kabiini. Kui sul kuskil kütuse ja õli lekked siis naudid ka seda.  Korras traktoris aga võid igasuguse pakasega särgi väel sõita.
Vasta

Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(05-02-2019, 00:59 AM)mlsluik Kirjutas:  Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?
 Õli pealt saab väga head sooja. Tegin 25 õlikütte. Sai venemaalt tellitud uuetüübi LTZ reduktsiooniklapp kus küljes lisaväljavõte soojenduse tarvis. Talvel kraan salongi peale ja voilaa. See vigur istub 40 ka külge. Ainult, et kuhu sa ise mahud kui radika salongi paned.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kuda see õli talve/suve peale sättimine käib?
Kas see kraan on selle katte all peidus? Või mul polegi seda.
Koha leidsin ülesse õlifiltri juures, aga aru ei saa mismoodi see värk toimib. Sad
Vasta

(05-02-2019, 06:42 AM)Daff Kirjutas:  
(05-02-2019, 00:59 AM)mlsluik Kirjutas:  Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?
Ainult, et kuhu sa ise mahud kui radika salongi paned.

Kui aku kuhugile mujale toimetada, saab puhuri ja radika aku asemele panna, läbi esiseina puhuma.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(05-02-2019, 08:57 AM)pannkook Kirjutas:  Kuda see õli talve/suve peale sättimine käib?
Kas see kraan on selle katte all peidus? Või mul polegi seda.
Koha leidsin ülesse õlifiltri juures, aga aru ei saa mismoodi see värk toimib. Sad

Keerad poldid lahti ja tõmbad julla välja. Seal on kaane peal kaks tähte L ehk leto ja Z ehk talv. Mis märk õiget pidi on, see aastaaeg valitud on. Julla tagasi ja valma.
Vasta

Minu unistus on täitunud. Sain oma loomale esisaha. Nüüd tuleks see külge ka ühendada.
Vasakud kaks tõstavad peasilindrit ja hüdrokonksu taga. 
Milliste punnide alla esimese saha saan panna, vasakpoolse kangile.
El. süs vajaks ka tegemist..... Big Grin
[Pilt: IMG_0222.JPG]
[Pilt: IMG_0223.JPG]
Vasta

Seal tundub,et kõik sektsioonid juba kasutusel.
Vasta

praegu parempoolne ei tee midagi. Ja kõige paremal olevad voolikud moodustavad U aasa Rolleyes
Vasta

Nende parempoolsete alla panedki. U on tehtud, kuna polnud korralikke punne panna ja see hoiab ära õli tilkumise. Mul on sahk nende alt toodud nurgaga liite abil, siis saab põranda juurest läbi. Teine võimalus on panna olemasolul vasaku ukse juures ette minevate väljundite juurde, mis originaalis olemas on ja tagant pimedaks või kiirliide lahti selleks ajaks.
Vasta

U asemele siis? Rolleyes
Või need, mis on kangi all? Samamoodi, nagu keskmisel kangil?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne