T25 kõrgsurvepump
#41

See teema jäi kahjuks soiku millalgi, ma ei mäletagi mille pärast. Suvel saab juba 2 aastat kui seda aparaati vaatama hakkasin. Oskuste ja ka vahendite puudumise pärast kaunis raske seda projekti teha. No igatahes, igasuguseid oskuseid kogunenud nüüd, kevadel katsun jälle vaatama hakata. Seekord siis täitsa algusest peale, seibid ja kõik jutud, sõber ütles veel, et seebivahuga hea seda õhu läbiimemise teemat nii kontrollida. 
Kõige hullem kui äkki pumpa õhu sisse tõmmand, siis peab hakkama teda sikutama, vene tehasestarteriga väga küll seda sealt välja ei aja arvan. Vanaisa rääkis, et päris huvitav saab olema kui pumbas õhk sees Cool  

Pirkast ka pilt 
   

Ostsin suvel sellise peenfiltri, lugedes ksf Muska teemat, vaatasin, et tegi ka samamoodi. Peaks ka tegema, ilmselt niimoodi palju kindlam, näed mis filtris parajasti toimub ja mingi õhu sissetõmbamistega filtripoti alt ei tohiks ka probleemi olla.
   

Ja veel kas see tagasivooluklapp on tolle alumise kübarmutri all?  Smile
   
Vasta
#42

Tere, krt viga viga, milles ikka see viga kui mitte peenfiltris. Hakkasin ükspäev  mõtlema, et miks ta siis üleelmine suvi sõitma sain ja miks see värk pekki läks. Nimelt sai ostetud uus papikärakas sinna korpusesse ja peale mingit aega sõitu oli ta kokkusurutud ja sellega lõppeski see sõit. Ja täitsa kaks aastat läkski aega kuna hallid ajurakud mõistsid alles nüüd tööle hakata. Seega paar päeva tagasi läksin teda jälle vaatama ja nuputama. Pumpasin siis värske kütte üles ja jälle läks raskeks. Keerasin peenfiltrisse mineva toru lahti ja pumpasin-toimis. Keerasin kinni ja proovin käivitada- ei lähe. Mõtlesin edasi ja pumpasin jälle kütte üles, et kuhu taha see rõhk siiski koguneb ja keerasin lahti pumpa mineva pealevoolu ja hakkas hirmsasti pritsima ja lõpuks lõi tule peas põlema et krdi papikärakas see viga ongi. Mõtlesin, et viskan selle sealt kus kurat ja proovin ilma, õhutasin ilusti, starterit ja matsupill, alguses paugutas natuke õhku välja ja saigi käima ilusti. Kaua muidugi ilma filtrita ei käiand teda aga sain asjast sotti vähemalt. Nüüd siis ootab ta ümberehitust, nimelt panen selle universaal peenfiltri originaali asemele, saab papikärakast lahti(eeldan et see vedru seal pole originaal ja nata rammusalt surub peenfiltrit ja ongi käes. Õhutirimise võimalus ka väiksem.
Peab veel selle lõppülekande võlli ja rummu mis seal otsas on muretsema, sellelt peaaegu nuudid voi hambad maas ja lõtk päris suur kui ratas otsas ja logistada, laagrit ka ei andnud enam nagu pingutada.
Sellised lood siis  Smile
Vasta
#43

See väike filter ei ole piisavalt peen et pump kaua kestaks.
Märksa kavalam oleks võtta poest selline filter http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/113434/14193
Ühendada ära ja unustada probleemid.
Boonusena on peal ka õhutuspunn.
Selle väikse filtri võiks panna muidugi paagist tuleva toru vahele jämefiltriks et hea jälgida mis süsteemis ringi liigub.
Vasta
#44

Tere.
Ei hakanud uut teemat tegema. Nimelt mul siis probleem T25 kõrgsurvepumbaga. Suve lõpu poole hakkas pördeid kõrgeks lastes ja siis gaas lahti lastes pump ülevalt tuulutusest kütet välja ajama. Kui on tegu tuulutusega. Mõtlesin siis, et ehk etteandepump kulunud ja gaas vabastades jookseb küte läbi. Sai siis võetud uus etteandepump. Nüüd paar kuud oli kõik korras, tekkis üldse selline probleem, et käima enam üks päev ei saanud, sai teise traktoriga veetud ja läks käima, aga nüüd iga pöörde pealt kütet jookseb sealt välja.

Milles võib olla probleem? Praak etteandepump, või ei olnudki viga selles?
Vasta
#45

(19-10-2015, 23:16 PM)erxx Kirjutas:  Tere.
Ei hakanud uut teemat tegema. Nimelt mul siis probleem T25 kõrgsurvepumbaga. Suve lõpu poole hakkas pördeid kõrgeks lastes ja siis gaas lahti lastes pump ülevalt tuulutusest kütet välja ajama.
...

Näita pildiga, mida pead tuulutuseks...
Vasta
#46

(20-10-2015, 08:32 AM)v6sa Kirjutas:  
(19-10-2015, 23:16 PM)erxx Kirjutas:  Tere.
Ei hakanud uut teemat tegema. Nimelt mul siis probleem T25 kõrgsurvepumbaga. Suve lõpu poole hakkas pördeid kõrgeks lastes ja siis gaas lahti lastes pump ülevalt tuulutusest kütet välja ajama.
...

Näita pildiga, mida pead tuulutuseks...

Ilmselt peab ta tuulutuseks seda korki, mis on kolmandal pildil all-vasakus nurgas, seal on paar ava
kust hakkab pritsima kui KSP kütust täis saab.
Omal oli sama juhus, sai uus etteande pump pandud, kestis ainult paar kuud.
Vasta
#47

Pidasin jah seda sama korki silmas, lähen võtan siis uue etteandapumba, vaatab mis saab. Hea meelega paneks ridapumba peale, kui mõistliku hinnaga saaks.
Vasta
#48

Kuna vahepeal tuli talv peale, siis traktor seisis niisama.
Aga viga ikka endine, ülevalt korgist ajab ilmselt ikka kütust välja. Ei usu, et teine etteandepump vigane võiks olla?
Vahetasin selle tapi vms tihendi välja, mis kütusepumba pea sees seda siibrit seal liigutab või kuidas iganes nende asjade nimetused on, siis nagu sai juba kauem sõita enne kui kütus jooksma hakkas.

Kahtlustaks nüüd ise kütusepumba pea seda alumist tihendit, sest see oleks peale selle tapi veel viimane koht kust saaks küte pumpa joosta.

Küsimus nüüd oleks selline, et kui ma pumbapea välja tõmban, kas siis seal all olev hammasratas saab paigast minna? Tean, et pea sisse tagasi ei lähe, kui to hammakas sealt paigast, aga kui panna niiet pump läheb kokku ja käib ringi kas siis saab to valesti olla? St et pump ei tööta enam õigesti.
Vasta
#49

Kergesti võib mõne hamba jagu valeks saada. Kas küljekaanes L kujuline tift olemas- see tuleb pöördpea plunzriauku pista, et kogu krempel laiali ei pudeneks. "Õhutuskorgi" all on kraadid joonistatud, sellelt loed seisu enne ja pärast vahehammasratta väljavõtmist. Tagasipannes  pead samale jõudma. Ah, keeruline seletada, vii ikka pumbamehe kätte.
Vasta
#50

Viljandis on hea kõrgsurvepumba meister tel nr on tal 51945793. Mu T 16m-i pani laulma Big Grin
Soovitan!!!!!

Veel pole maha löödud
Vasta
#51

(11-05-2016, 14:10 PM)pen.skar Kirjutas:  Kergesti võib mõne hamba jagu valeks saada. Kas küljekaanes L kujuline tift olemas- see tuleb pöördpea plunzriauku pista, et kogu krempel laiali ei pudeneks. "Õhutuskorgi" all on kraadid joonistatud, sellelt loed seisu enne ja pärast vahehammasratta väljavõtmist. Tagasipannes  pead samale jõudma. Ah, keeruline seletada, vii ikka pumbamehe kätte.

Mingi aimdus on olemas nüüd, üks küsimus on veel see, et kas selle tifti sisse lükkamine fikseerib ka pumbapea hammasratta ära, et see paigast ei nihkuks? Pole hetkel pumbapead käepärast, ei saa vaadata  Smile
Vasta
#52

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et selle jublakas võib ka lasta kütust läbi,ei pea viga peituma pumbapeas. Endal kogemus olemas.
Vasta
#53

Selle rõngastihendi vahetasin viimati ära. Läks asi paremaks, käis päris kaua enne kui uuesti lekkima hakkas.
Vasta
#54

Oli juhus kus ei aidanud ka rõngastihendi vahetus,leke oli selle jupstüki ja selle sees oleva telje vahelt. Loksus lausa.
Vasta
#55

Üks variant Leedu KSP paigaldusest siin.
Vasta
#56

(20-05-2016, 21:23 PM)v6sa Kirjutas:  Üks variant Leedu KSP paigaldusest siin.

On kellelgi aimu mis filtritega nendel  piltidel tegu on. Olen senini põka filtritest päris heal arvamusel olnud aga eilne päev ajas kopsu üle maksa ja nüüd tuleb võtta ja pista ka midagi "igavat" peale mis ei suudaks üllatada vaid teeniks oma peremeest lojaalselt.
Nagu siit aru võib saada siis on nii peen- kui jämepuhastusfilter ühte tõugu.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#57

Mina soovitan seda:
http://tööriistamarket.ee/et/k%C3%BCtuse...end-kaksis

Ja edaspidi siis:
http://tööriistamarket.ee/et/k%C3%BCtuse...el-cav-296 igal sügiselWink

Kusagil oli neid ühekaupa ka, aga praegu kiiresti ei leia.

Paigaldamisel tasub seada filtrimajandus selliselt, et elemendivahetus olesk ladus ja sujuv ning kogu maailm ei ujuks diislist.
Vasta
#58

Tere üle pika aja.
Nüüd on olnud vähe rohkem vahendeid ja olen saand põksi vaadata. Vahetasin parempoolse pooltelje ära. Võll oli nii kulund et laager loksus peal. See selleks. Küttesüsteem ikka endiselt kapriisne. Ühesõnaga tuleks madalrõhu süsteem kõik uus osta. Nii see on selge kuid sain ta vahepeal korraks käima normaalselt umbes 5-eks minutiks, kuid imelik oli see et ülevoolust ei tulnud kütet. Ennemalt tuli siis kui mootor töötas ning ka siis kui käsupumbaga pumpasid. Nüüd ei tule kummalgi variandil. Kas keegi oskaks nõu anda miks ülevoolust kütet ei tule? 
Ette tänades Sander.
Vasta
#59

Kui mõtled toda peenikest pihustite pealt jooksvat trassi, siis ühel tihedal ja hääste seatud pumbaga traktoril sealt ei tohigi  midagi märkimisväärset tulla. Kui enne tuli ja nüüd enam mitte, siis ma süüdistaks etteandepumpa, mis on lihtsalt jaksituks jäänud ja ei suuda enam täppispaarile tööks vajalikku ülerõhku tekitada. Mistõttu mootor ka käia ei jaksa.

Või on surveklapi vedru katki/läbi mädanenud ja ettandesurvet üldse ei tekigi...
Vasta
#60

Aitäh kaasamõtlemast, mida selle täppispaari all mõeldakse Smile ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne