Mõistusevastased manöövrid liikluses

Orginaal skif-iga olen 0,3 m3 betooni 5km ära vedanud,hirm oli küll,et ära minestab.
Vasta

kopeeritud teisest foorumist - mõistuse vastane on see, et see saab nii olla ja midagi ei tehta.
teemaks on siis Subaru muidugi.

[Pilt: b36wJsM.jpg]
Vasta

ja kui keegi arvas, et tegu on mõne noore ja rullis nokaga siis - tüng

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ETK3Vzbvh_U

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SGAxETfkczw
Vasta

Väga ettevaatlik ja tagasihoidlik naisterahvas. Big Grin Ja nagu minu ämm ütleb:" Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased!"
Minumeelest võib tädiga täitsa rahule jääda,sest kujutage ette mis siis juhtuks,kui jalg ka raske oleks ja hirmus kihutamise isu peal. Big Grin   Hea on vaadata teisi ja sellest õppida. Wink Täielik õppematerjal.
Vasta

Inimesele tuleks anda invakaart ja kodumaja ees eraldi parkimiskoht. No kasvõi puldiga juhitava tõkisega, et võõras ei pargiks kinni. Tundub, et ta tõesti vajab abi poeskäimiseks. Üksik inimene äkki. Lubasid ka ära võtta pole kohane aga teisalt oht meile kõigile.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

no veel kord
https://www.youtube.com/watch?v=rmBkGRGQSJw
Vasta

Säherdune memm vajab tõepoolest tugiisikut. Talle endale taskukohasem ja teistele ohutum.
Vasta

Kardetavasti läheb oluline osa invaliidsuspensionist liikluskindlustuse makseks...

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Nojah,inimest tuleks aidata aga kes sellega tegelema peaks. Lähedased? Kui on. Tavaliselt keegi hädalisi eriti ei märka.... aga nüüd peaks keegi ikka nägema ka,et inimesel mure. Sots töötaja näiteks.
Vasta

teadmata täpselt kus ja mis ja kuidas
aga siiski 4 avariid viimasel kuul !!!
enne seda lainena veel 3 tk. umbes kuu jooksul
enne seda veel 3 tk. umbes kuu aja jooksul
.....

18 avariid 2 aasta ja 10 kuu sees ???

palju on tegelikult veel parklas tehtud kõkse ja ära sõitmisi ?
palju on nappe pääsemisi ja avariiohtlikke olukordi kui registreeritud õnnetusi on juba niipalju ?

minul tekis küll allergia hallide impresade vastu - hoian kaugele kui näen
samas hirm - millal ajab alla inimese ülekäigurajal või mingis muus totras olukorras

siin pole mingit haletsemist - oleks minu teha võtaks load ära ja saadaks uuesti kooli
Vasta

Subarust on veel tegijamad Audi Q7, Volvo XC90 ja Ford Escort Big Grin
Vasta

Midagi sellist äkki tädirahvale?
       
Või kui raha vähe, siis Subaru eest peaks sellise küll saama:
   
Obene ei pidavat naljalt inemisele peale astuma. Võimalik on siiski selline stsenaarium:
   
Lisaks kindlustuskeissidele veel süüdistus loomapiinamises jne.
Siiski paneb mind imestama, et Subaru peale sellist kolkimist ikka sõidab. Kuradi kõva masin peab olema! Peris tank kohe!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Üldjuhul vastaspoole kahju kuni 500€ või 500-2000€. See number tuleb väga lihtsalt, stange tuli ja tiib voila ja ongi peaaegu 2000€. Eks ole kõik väiksed plekimõlkimised. Või siis sõidab ringi sellisena
https://www.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk
Vasta

Sõidabki sellisena ringi: https://youtu.be/eN1tqAuvqZw?t=17s
Õigemini sõitis. Värskematel lindirullidel näha aja jooksul lisandunud kahjustusi.
Vasta

Tädi tädiks, aga mina leian, et see video autor on närvihaige debiil. Selleasemel, et vähemalt esimeses videos parkimise juures kasvõi oma abi pakkuda, kukub ta kõigepealt, nagu ikka, signaalitama ja pärast veel õuealal vajutama ka. Ja siis läheb veel autost välja eraldi filmima, justkui pühalikult mingit suurt missiooni täitma. Nii kõva mees ikka, tõeline youtube kangelane. Tundub, et osade inimeste arvates on autojuhtimise oskus üks olulisimaid isikuomadusi.
Vasta

(27-08-2016, 13:53 PM)stretch Kirjutas:  ...
Tundub, et osade inimeste arvates on autojuhtimise oskus üks olulisimaid isikuomadusi.

Kas massihävitusrelva ohjamine siis ei eelda teatavaid omadusi? Oleksid sama leplik, kui samasugune "tädi" Su lapsest ainult natuke üle sõidab?

Auto juhtimisest on saanud tänaseks mingi inimõigus ja liiga paljudel selleks sobimatutel on luba rooli taha istuda. Olgu selleks või kuratlikult õnnelikult lõppenud kärukeeramine eelmisel lehel. Kui ikka ei ole taipu/oskust rasket ja teadlikult valesti koormatud haagist vedada, siis kurat, osta vedu sisse... Sad
Vasta

(27-08-2016, 13:53 PM)stretch Kirjutas:  Tädi tädiks, aga mina leian, et see video autor on närvihaige debiil. Selleasemel, et vähemalt esimeses videos parkimise juures kasvõi oma abi pakkuda, kukub ta kõigepealt, nagu ikka, signaalitama ja pärast veel õuealal vajutama ka. Ja siis läheb veel autost välja eraldi filmima, justkui pühalikult mingit suurt missiooni täitma. Nii kõva mees ikka, tõeline youtube kangelane. 

Selliste hüperaktivistide jaoks oli vanasti Tallinnas omaette asutus ja omaette päev mil seda asutust külastada sai. Nüüd on youtube.
   
Vasta

Poeg põhjustas kohtunikust ema surma ettevaatamatusest

Artiklist:

"Traagiline õnnetus juhtus Oiu sillast Viljandi poole jäävas paremkurvis, kus Tartust Viljandi poole sõitev Honda Civic mustal jääl libisema hakaks ja vastassuunavööndisse sattus. Samal ajal Viljandi poolt tulnud Jeep Grand Cherokee tabas Hondat juhipoolsesse külge."

"Sõidukiirus peab vastama teeoludele

Tänavu juulis mõistis kohus Ülari Vendiku süüdi paragrahvi järgi, mis käsitleb liiklusnõuete rikkumist ettevaatamatusest mootorsõiduki juhi poolt.
Ehkki õnnetuse järel selgus politsei pressiteatest, et avarii põhjustanud autojuht on liiklusrikkumiste tõttu politseinikele tuttav ning tal oli ka kaks kehtivat karistust kiiruse ületamise eest, ei nähtu kohtuotsusest, et Ülari Vendik oleks ületanud teelõigul märkidega lubatud kiirust. Samas sätestab liiklusseadus seda, et juht peab arvestama sõidukiiruse valikul teeolusid, ilmastikutingimusi ning muid liiklusolusid, ning selle kohustuse täitmata jätmise pärast kalduski Honda Civic Tourer kurvis vastassuunavööndisse."


"Oiu silla ümbruses on ohtlik

Vaid paar päeva enne seda, kui traagiline õnnetus tiheda liiklusega maanteel juhtus, saatis Kolga-Jaani toonane vallavanem Kalevi Kaur maakonna liikluskomisjoni järelpärimisele vastuseks kirja, milles nimetas Oiu silla endapoolset otsa valla kõige liiklusohtlikumaks kohaks.
Maanteeameti Viljandimaa liikluskorraldaja Alard Tallo tõdes, et kuigi Kaur pidas ametlikus kirjas silmas paarsada meetrit õnnetuspaigast Tartu poole jäävat kohta, kus suured autod pööravad Oiu sadamasse, on sillast Viljandi poole viiv teelõik kurviline ning Võrtsjärve vahetu läheduse tõttu on ilmaolud seal tihti keerulised."



Ja nüüd kommentaar, mis hetkel saanus 19 plussi ja 15 miinust:

"Paul Nei


[Pilt: ?socialmedia_act=1&socialmedia_id=43381]Ühesõnaga, kiirust ei ületatud, mingi komisjon ei suuda lõigu ohutuks muutmiseks otsust teha ja ikkagi on juht süüdi, kuigi sõitis lubatud kiirusega?

Tahaks seda kohtuotsust ja põhjendust lugeda. Huvitav, et pole kiirust piiratud ning veelgi huvitavam, et järjekordselt on juht süüdi, et mingi komisjon oma tööd ei suuda teha?"




Minu küsimus on, et miks sõita ilmaoludele mittevastava kiirusega? Märk, mis lubab on üks ja olud on teine asi. Kas me peame igale idioodile eraldi marsruudikorraldaja tellima, kes paneks iga lõigu kiruse paika?
Vasta

Oiu sillal Viljandimaal on kiirus piiratud 70 km/h.
Vasta

See on suvise arvestusega nii.
On hetki, kui seal üle viie kümbi pole mõtet välja vajutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne