#1

tegemist on siis jawa ( ei tea nüüd..kas 634 v 638)
350kuupi...
jama on süütega...Sad st...süüde liiga varajane...kontaktid vms läävad enne kui pütt hakkab allaliikuma
sai üritatud ja mässatud..aga ei saand süüdet korda...
on keegi pärnust...ja tunneb seda asja.?...ehk aitaks asja paika panna...ei ole enne nagu ise selle süütega tegelend

2) asi...oleks see...et kas kellegil on jaffi süüteskeemi? v siis kas kellegil on süütelukku + pesa...

tänud Smile
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Rainx666
enne kui pütt hakkab allaliikuma
tänud Smile

Äkist on see kolb ikke? Pütast oleks kahju kui maha kukub. Wink
Sorry kui praktiliste kogemuste puudusel aidata ei või.
Terv. Ivar

loll on loll olla.
Vasta
#3

whatewa..aga sa ei tunne seda süütesüsteemi w?Smile
Vasta
#4

Esiteks: kas Sul on voolussüsteem 12 volti või 6? Kui esimene, siis on Sul suure tõenäosusega 638, kui teine, siis 634. Teiseks, kas silndrid on Sul teravate nurkadega või on need nurgad veidi kumera välimusega? Vastavalt siis 638 ja 634.

Säde peab tekkima aga enne seda, kui kolb päris ülemisse surnud seisu jõuab, mitte pärast seda.

638 elektriskeem:

[Pilt: Jawa-638small.gif]

Asp
Vasta
#5

arvan et 6v...sest aku ka 6v...silindritest ei tea midagi..ple veel vaja olnd lahti kiskuda...lähiajal üritan pilti teha...

to aspelund: tänud Smile
Vasta
#6

Silindreid ei peagi lahti kiskuma, ma rääkisin välistest jahutusribide kujust silindripeal.

Aga ma usun, et Su jaoks oleks parim lahendus leida keegi, kel kogemust Jawade ja nende elektriga. Niisama lammutama hakata pole mõtet.

Asp
Vasta
#7

egas jah...lammutame 1 sõbraga seda...(endal tal k750 ja oli iþ) ..aga lihtsalt tüüp ei ole jaffidega kokku puutund...aga ehk saame kahekesi asja kokku Big Grin
Vasta
#8

nonii....panime süüte siis nagu enne surnut seisu....okey...saime tööle ka asja...vahepeal aint 1 kolb ei tööta (võib ka asi olla piibu juhtmest)
ok...aga nüüd sellinne mure...et asjal pole üldse jõudu madalatel pööretel Sad
2käiguga edasi ei vii see asi enam...esimesega võib veel kuidagi sõita (v.a. madalatel pööretel)
mida nüüd kruttida tuleks (süütel...v..? )

suurimate tänudega: Rainx
Vasta
#9

muide...nüüd sellinne jama..et ikka 1 pütt töötab vahepeal..ja siis mitte...käisime atp (töökojas)..pandi uus kondekas..ja töötasid mõlemad pütad ilusti...eilä hommikul ajasime tööle...töötas aint 1...
milles jama? v on asi selles et mootor peab soojenema mingiaeg..sest tegime tiiru...sigepeal...vahepeal hakkas 1 pütt tööle..ja siis tuli jõudu ka niiet jube...kui lakkas töötamast..jõudu plnud üldsegi...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne