(16-02-2015, 07:07 AM)Raudpats Kirjutas: Aga see esimene pakiraam - kas see kinnitub raami või kahvli külge? No see ju on ikkagi pakiraam, aga mitte raami osa? Funktsionaalsus on muidugi küsitav, kuna tugivardad teevad pakkide paigutamise raamile ebamugavaks. Sinna saaks ehk mingi spetsiifilise kohvrikese panna? Ja sadul tundub kahtlaselt madalal olema, ilmselt on ka selle raamitoruga midagi tehtud. Samas tagumised poolraamid jooksevad justkui ilusasti. Originaal jalgrattaraamil ei tohiks sadul nii madalal olla.
See ei ole otseselt pakiraam, on lihtsalt raam. Ülemine osa kinnitud raami külge, alumine esihargi külge - teeb rooli stabiilsemaks ja jäigemaks! Aga point on selles, et see on tegelikult söeraja tsikkel, sellepärast selline esiotsa/hargi raamilahendus ja ka madalamaks lastud istekoht. Samas mitmepäeva -söerajasõitudel sai ka sellele esiraamile panna väikese kompsu küpsiste ja limonaadiga või grillimistarbed (sütt muidugi sai kosmitada rajalt, seda polnud tarvis kaasa vedada.
Kahju muidugi, et need, kes asja jagavad, näit. ksf!-d Emsa, PlyVal, kas-või Urmast või saare tehase mototehnikaga kursis olev Onumeelis, siin jällegi vaikivad!
Samas võtavad sõna aktiivsed diletandid stiilis - pakun, arvan, mul vanaisa nägi unes jne. Kuid õnneks on internetis viited olemas (vt. mu eelmist postitust!) ja on mehed, kes teavad ja tunnevad, veelgi enam - neil on asi olemas ning ksf! Valdo juhtimisel käivad peaaegu korra juba avatud ja peagi päriselt avatavas Jalgrattamuuseumis kibekiired ülakorruse VIP-saali laiendustööd, et eesti sportmootorattaehituse kuldajastu lipulaeva tulevikus vääriliselt eksponeerida!