15-06-2015, 17:14 PM
piduriketas kindlasti peale kasti muidu hakkab tükke lendama
(15-06-2015, 17:33 PM)maisalup Kirjutas: tulebki peale kasti ja ennem tagasilda senna vahele. Kuna vahepeal sirjed kalliks läinud, siis ilmus müüki üks kia pregio 2,7D, sellel peaks olema isegi parem mootor traktorile, loodud tööd tegema, ja njuutoneid peaks ka rohkem olema.
Oskab ehk kiita/laita keegi seda korealast
Ja kuidas ta kandma jääb???
Kannavad ikka ju raam ja käigukasti padjad?
(16-06-2015, 08:03 AM)maisalup Kirjutas: Kas sellele vanetele kaasa radiaatorit anda on? Ja mis pikkus tuleb ventilaatorist kuni kardaani väljavõtteni?
Lugu lihtsalt selles, et palja mootori eest käigukastiga 150 on minu jaoks palju võitu. 250ga saaksin terve toimiva bussi kus radikas, roolivõim, pidurisuportid, piduri töösilinder, igasugused paisupaagid ja muu pudi küljes ja lammarisse viies saaks sealt 100eur tagasi veel, ehk siis 150 saaksin juba oma masinale elu sisse.
(20-06-2015, 06:10 AM)maisalup Kirjutas: Oskab keegi kommenteerida uaz-ile sobivat fordi 2,3diisel. Kuidas see sobib ja kui palju tuleb ümber teha? Kas senna 1,8 diisel ka otsa istub? ja kustmaalt istub, kas koos uaz sidurikojaga ja siduriga läheb või tuleb endal senna sidurikoda meisterdada?
(20-06-2015, 06:10 AM)maisalup Kirjutas: Oskab keegi kommenteerida uaz-ile sobivat fordi 2,3diisel. Kuidas see sobib ja kui palju tuleb ümber teha? Kas senna 1,8 diisel ka otsa istub? ja kustmaalt istub, kas koos uaz sidurikojaga ja siduriga läheb või tuleb endal senna sidurikoda meisterdada?
See käimar oleks tubli 40cm lühem sierra käigukastist ja oleks olemas väljavõte jõuvõtuks või milleks iganes, kasvõi esisilla veoks tulevikus.