LIAZ-677 & 5256
#41

Mäletan aastat 30-35 tagasi  Kohtla -Järvel  oli au  selle 677-ga ringi kolistada,tädil külas käies Orus.Imestasin poisikesena et miks just seal linnas sellised peldikud sõidavad,mujalt ma neid ei mäleta.Elamus oli käiguvahetus,igakord kui pöörded olid juba piisavalt kõrged et kast hakkas järgmist käiku sisse raiuma,käis pauk ja jõhker nõksatus bussist läbi,pidi seistes kuskilt alati kinni haarama et pikali ei lendaks.Bensiinihais oli ka meeldiv.Kurvis oli tunne et vajub külili.Peab tiiru J-jaanis ära käima ,meelde tuletama õnnist lapsepõlve.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#42

Mälestused jäävad 70-ndate lõppu ja 80 algusesse kus põlevkivipiirkonnas needLIAZ 677 ringi vurasid ja koolipoisina sai sõita nendega küll ja rohkem.Mürisesid,kolisesid, plagisesid (vedrustus),bensiini hais salongis ja meelde jäänud veel see automaatkäiguvahetus ning ebatihedad lõõtsuksed.Mõned neist isenditest olid toodetud põhjapoolsetesse piirkondadesse sest neid  olid ka  pakett akendega variante (topelt klaasidega).
Mäletan veel kuidas vanemad bussijuhid rääksid just Rakvere mail et neid" kemmerguid" tollased bussipargimehed läänepoole ei tahtnud.
Küll oli uhke pilt kui Rakvere uued kollased Ikarus bussid sõitsid Rakvere-Kiviõli liinil neist Liaz-idest vaid mühinal mööda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne