hammasrihmadest: tootjad, seismise mõju jne
#21

Tsitaat:pritsemoment aga muutub vaid niipalju, et läeb samaks, milline ta oli eelmise rihmavahetuse järgselt, ehk just eelpool mainitet venimise tagajärjel tekkinud hilinemine kaob ää. 

parandage mind kui ma eksin.

Juhul kui, moment seati peale eelneva rihma panekut. 
Teades tänapäeva odavuse soovi siis ei tehta ja see moment on teabmisajast seadistatud ja kunagi ei tea kas kasut. rihmaga või uuega. 
Nentigem, et siiani säilib erinevus rihmas ja rihmas, olgugi, et sama tootja. 
Süütenurk ei vaja mitmeid millimeetreid venimist vaid piisab juba sajandike kahega kui nurk muutunud. Sellepärast on antud ka eksimise protsent/vahemik mida suudab elektroonika ise korrigeerida, ennem kui "kisama" hakkab.
Vasta
#22

markeriga saad panna paika kui vana rihm on paigas, kuid kui on paigast ära, siis pole markerist eriti palju tolku...
Vasta
#23

(21-08-2016, 22:34 PM)Dexter Kirjutas:  
Tsitaat:pritsemoment aga muutub vaid niipalju, et läeb samaks, milline ta oli eelmise rihmavahetuse järgselt, ehk just eelpool mainitet venimise tagajärjel tekkinud hilinemine kaob ää. 

parandage mind kui ma eksin.

Juhul kui, moment seati peale eelneva rihma panekut. 
Teades tänapäeva odavuse soovi siis ei tehta ja see moment on teabmisajast seadistatud ja kunagi ei tea kas kasut. rihmaga või uuega. 
Nentigem, et siiani säilib erinevus rihmas ja rihmas, olgugi, et sama tootja. 
Süütenurk ei vaja mitmeid millimeetreid venimist vaid piisab juba sajandike kahega kui nurk muutunud. Sellepärast on antud ka eksimise protsent/vahemik mida suudab elektroonika ise korrigeerida, ennem kui "kisama" hakkab.

Naise pühapäeva masinal millel viimasest rihmavahetusest juba 5 aastat möödas,autol käivitamisel raskused,dagnostika sai tiba paremaks,aga ikkagi õigeks mitte soovitasid rihma vahetada.Ostsin uue rihma ja vahetama kaas maha ja oh mis üllatus tubli 1-1,5 cm kitsam rihm peal.Ajasin mootori märgid paika enne eemaldust,aga tee või tina uus peale ei lähe 1-1,tuli nuka ratast pisut liigutada.Sain siis kuidagi peale uue rihma ja pärast seda käivituse pull kadunud.Kas kitsas rihm venis või muutus pritsehetk pisut paremaks ei tea.Sellel oli ostmisest peale niru kävitus,viimati enne mind vahetati rihm allserv oü,nemad kitsa rihma panid.
Vasta
#24

Uutel Transititel on hammasrihm eluaegne (lubage naerda) ning selle vahetuseks peab pool mootorit lahti kiskuma. Hooldusvälp ulatub 60 000 kilomeetrini. No ei usu ma sellist jura, et õlid vastu peaksid taolisele andmisele, kui just pole tegu täpse arvutusega, et mootori eluiga peaks lõppema 300 000 km juures. 

... Endisest vaiksematel mootoritel on ka oma hind - müra vähendamiseks on nii hammasrihm kui ka õlipumpa käitav rihm peidetud mootoriplokki ning karterit läbivate rihmade vahetus näib pehmelt öeldes keeruline. Meil õnnestub suruda üks insener vastu seina, et pärida, milline on selliste rihmade vahetusvälp. „Neid ei peagi vahetama, need on eluaegsed,“ kõlab kiire vastus. ??? „Need on sellisest materjalist, mida ei pea vahetama.“ Aga tegemist on ju hammasrihmaga? „240 000 kilomeetrit,“ ja mees põgeneb teise laua suunas.

http://www.whatcar.ee/proovisoit/6196/vi...rd-transit

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#25

Mind huvitab hoopistükkis selline asi, et kuidas mõjuvad mootoririhmale pidevad start stop süsteemi käivitused? Vanasti ju katkes rihm tavaliselt käivitusel. Ja nüüdsel ajal on ju neid kordades rohkem.
Vasta
#26

(28-08-2016, 12:28 PM)viplala Kirjutas:  Uutel Transititel on hammasrihm eluaegne (lubage naerda) ning selle vahetuseks peab pool mootorit lahti kiskuma. Hooldusvälp ulatub 60 000 kilomeetrini. No ei usu ma sellist jura, et õlid vastu peaksid taolisele andmisele, kui just pole tegu täpse arvutusega, et mootori eluiga peaks lõppema 300 000 km juures. 

... Endisest vaiksematel mootoritel on ka oma hind - müra vähendamiseks on nii hammasrihm kui ka õlipumpa käitav rihm peidetud mootoriplokki ning karterit läbivate rihmade vahetus näib pehmelt öeldes keeruline. Meil õnnestub suruda üks insener vastu seina, et pärida, milline on selliste rihmade vahetusvälp. „Neid ei peagi vahetama, need on eluaegsed,“ kõlab kiire vastus. ??? „Need on sellisest materjalist, mida ei pea vahetama.“ Aga tegemist on ju hammasrihmaga? „240 000 kilomeetrit,“ ja mees põgeneb teise laua suunas.

http://www.whatcar.ee/proovisoit/6196/vi...rd-transit

Täitsa vabalt lubame naerda.  Toungue 
Enda üle, muidugi.

Kõik autoinimesed mäletavad ju ntx. 20a tagasi, kui E39 bemm välja tuli, siis selle automaadil, nii traktoril kui bensukatel, oli "eluaegne kastiõli"
Ehk siis ford pole siin mingit jalgratast leiutanud, vaid lihtsalt ratta sama kodar on jälle üleval.
Seda enam, et bemmi müüdi ka eraisikutele, Transiti ostjad on valdavalt, aga firmad. 
Ma kujutan ette, et ntx DHL lööb üsna täpselt kokku, kui palju maksab auto, kui palju selle hooldus selle aja jooksul, millal nad kavatsevad seda kasutada, ja ford saabki oma eelise kätte. Tõenäoliselt mitte üle paari soti km-i nad sellega sõita ei plaani. 
DHL sõidab ta liisingu lõppedes välimuselt ribadeks, kollased ja valged klepsud võetakse maha ja ilus tumesinine buss (mis sealt alt välja tuleb), müüakse kuskil platsil sujuvalt maha.
Mis edasi saab, on kõigil absoluutselt pogen.

Mis sellesse õlivahetusvälpa puutub, siis ilmselt on tal peal ka mingi pardakompu, mis loeb külmkäivituste arvu, läbisõite, vahemaid sooja mootoriga jne jne (igal VAGijurakal on see juba 10a minuarust peal) ja tablool ongi näha, kui õli on vaja vahetada.
Ehk siis, kui sa uhad temaga ainult Tallinn - Rooma otsa edasi tagasi, siis polegi vaja seda õli tihedamini vahetada. (rekkadel on see 60tuhhi juba ammu ju. Ok, õlikogus mootoris on 10x suurem, aga ega fordi puhul karteri suurusest ka pole keegi rääkinud)
Kui ostad ismetega variandi ja sõidutad talinas invaliidi 3km poodi ja tagasi korra päevas ja meie talviste kraadidega k.a., siis hakkab ta juba 10 tuhhi pealt piiksuma, et vaheta õli ära, muidu võid garantiist ainult edaspidi und näha.

Tegelt täitsa head nipid ju.

.Mis start-stoppi puutub, siis mulle tundub küll, et tänapäeva laiadele ja suure hambaga rihmadele nad ei mõju kuidagi.
Käivitushetkel aetakse rihmapingus veel pisut suuremaks ka, niiet savi.
See, et nad vanasti stardihetkel puruks läksid oli kas 1. vahetusvälp üle lastud, 2. vahetusaeg üle lastud, 3. tegu oli vene või mõne muu "mitteautotootja" rihmaga.

Mis aga saab starterite müügist tulevikus, võib küll vast ette arvata.
Seda tüüpi starteritele nad ju mitte ühtegi üksikosa B-na teha ei lase.
See tema meenutab minuarust küll kahemassihooratta värki. Sest ei värisenud need ühemassilised rattad (see oli ettekääne, et neid paigaldada!) küll sittagi, aga nad raisad ju ei lagunenud ka....ja sidureid saab igast külapoest uusi osta. Mis tehast mitte kuidagi enam rahaliselt ei aidanud.

..
Vasta
#27

Hoorattasse ehitatud harjadeta starter-generaator peaks olema igavene teoorias. Aga küllap on sinnagi välp kuidagi progetud...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

No money no funny. Tahad tulevikus teise ringi autot omada, osta täna see ära.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne