Postitused: 5,247
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
5 liitrine mootor ilma eelsüüteküünaldeta ning 2.7kw starter ei sobi kohe mitte kokku, see 4komamillegagi variant ketrab palju rõõmsamalt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Keerutan peas ka seda hüdro ümber ehitamise mõtet, saaks interneti avarustest otsida sobilike detailide häid pakkumisi. Kas keegi oskab öelda puusalt või teab kust vaadata, ülekande arvusid väiksele 32 pumbale ja 100sele pumbale? Lääne jagajale ülemineku saab vist teostada, nii et 32se pumba väljund viia otse käppade ja tera jagaja peale ja kasutadagi seda ainult seal, 100se pump toidaks aga siis kõike kopaga seonduvat.
NZ200 pump annab 1000rpm juurel 80 l/min õli, 80 l/min jagajad on sellise hinnaga, millest suuremaks ei ole mõtet minu arust enam minna, kogu ehitus läheks liiga kalliks.
Kui kellegil oleks jagada uuema Jumzi hüdro skeemi joonisena või vedeleb detaile, mis sellise ümberehituse käigus võiks vaja minna, andke märku.
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
Hõikan välja, et kellel vaja on siis saan teha sidurikojale starteripesa käivitusmootori asemele.
Olemas vajalikud šabloonid ja pingid.
Mis aga puutub paremal pildil olevasse lahendusse, siis seal on tehtud mingi rats ka hoorattaga sest starteriga mootoril on starter ploki liitepinnaga samal joonel aga seal on miski 10-12mm plaat veel vahel.
Pealegi ei saa starter ja käivitusmootor hambuda sama hammasvööga sest vöö asukoht on erinev ning hammaste arv ja kuju samuti.
Postitused: 5,247
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Jumzi enda starter läks ka ju sama hammasvöö otsa, MTZ oma ei sobi või mis?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Sain Pm kaubamajast vastuse, et see 4,0kw starter ei sobi selle uue hammasvööga, ehk lahkine küna hetkel siis.
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Sm. 2715, kuna sul adapteri joonised olemas, siis milliste starterite adapterid sul olemas on? Ehk kui võimaste starterite ja siis ehk oskad ka öelda konkreetse starteri tootja margi, rääkides siis ligikaudu 4 kw starterist
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
See starteri sobivus pole hoorattakarterile paigaldamisel probleem ja saab kasutada kõiki Belarusile toodetavaid startereid ükskõik kui võimsaid.
Sobivuse probleem on ainult selle käivitusmootori asemele pandava starteriga sest seal ei mahu suur starter pikkuselt ja ka nn.ninaga starter ei sobi sinna.
Kui tahta eriti võimast starterit siis kohalikud metsamehed on Belarusile pannud ka Iveco 6,5kw 24V starteri.
Ilmselt hamba moodul päris täpselt sama ei ole sest teeb kõrvalist häält aga nii on ta olnud juba 10 aastat.