Postitused: 565
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Mitte ei saa aru mis neist inspektoritest niiväga karta, oled ise normaalne on ka politseinik normaalne. Muidugi on olemas üks teatud seltskond kellel on alati mingi jama..
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,316
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Tuttuued klotsid polegi algul head pidama, vaja ikka kümmekond korda kasutada.
Postitused: 2,044
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Panin kevadel kaubikule uued klotsid. Eelmine nädal käisin ülevaatusel. Vahepeal läbitud 4000km. Piduristendist läks puhtalt läbi, aga kui põhja alt vaatama asuti, saadeti pidurikettaid vahetama. Põhjuseks see, et ainult umbes 1-2 cm laiune riba oli ketta peal haljas, ülejäänud roostes. Kevadel klotse vahetades lootsin, et küll kulub uus klots kettaga kokku, aga ei midagi. Mu teooria on, et roostes ketta osa kulutab klotsi tolle koha pealt kiiremini ära ja seepärast jääb "kandma" ikka ainult see osa kus ketas pole roostes. Liugurid kontrollisin nüüd üle, need liikusid täiesti vabalt.
Postitused: 185
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Täna ülevaatusel pandi veaks huvitav rike, üks aknatõstuk ei töötanud.
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Postitused: 311
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
3
Kui juhiaken ei tööta, siis tõepoolest korduv. Seda nõuet tean juba pikemat aega aga algul tuli mullegi üllatusena. Eks praegu nad on olude sunnil hullemini nokima hakkanud, varem pigistati mõne väiksema asja puhul silm kinni. Viimasel ajal on isegi igal autol toonklaaside % mõõtma hakatud, mida varem ei tehtud.
Piduriketaste kohta küsiks seda, et paljud teevad uutele ketastele sissesõidu? See nõue on muuseas enamus korralikema ketaste tootjate manualis rasvaselt kirjas.