16-01-2017, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2017, 01:01 AM ja muutjaks oli aksel73.)
1. GMC - 1997
2. Allan Kaasik
3. 2/2
4. 111
2. Allan Kaasik
3. 2/2
4. 111
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
(06-01-2017, 09:37 AM)nymmik Kirjutas: Olen kätt tõstnud mitu korda, et aitan aga on öeldud "istu Nõmmik" kui aidata ei saa osaleks, sest karusellilt niisama maha ei raatsi hüpata.
1. Sõiduk müüdud 2 nädalat tagasi, garaazi ukse taha vaadates on valikud 2106/2103 Universaal/zaz965/ja mingi Izh21715
2. Imre Nõmmik
3. 3sõidavad 3 magavad esialgu
4. Nr.63 nagu ikka.
(07-01-2017, 15:42 PM)DevilDeVille Kirjutas:(06-01-2017, 21:48 PM)koterman Kirjutas: Sekundeerides Scania-Vabise bussi meestele regame ära ka oma 6-kohalise peresedaani MB L 208 D (1991a), aga et Bremeni linna vabrikuväravast sõitis mudeli esmaversioon välja juba 1977a aprillikuus, siis palume selle võrra siis punktisummat tõstaNatuke piinlik on regamiseteemat solkida aga konkreetne isend on ju 1991 aastast, seega küsida sooduspunkte 77 aasta eest .....
(18-01-2017, 12:02 PM)koterman Kirjutas: Aga laiemalt ütlen hoopis seda - tuleks ikka innustada Talveralli inimesi ühiskondlikule transpordile rõhku panema, see Scania Vabise idee oli ju täiesti super. A nüüd paistab, et neil poistel kustus tuli mutris hoopis ära. Vaat kui kahju. Üks aasta oli keegi ju kohal terve mototehnika bussiga, millest tsikleid starti veeretati.
Nii et - rohkem busse, rohkem 'peresedaane', rohkem marsasid, rohkem mahekaubikuid! Ollakse siiski brändi-leidurite arvates rändrahnude riik!
K
(18-01-2017, 12:02 PM)koterman Kirjutas: kuidas nii - kogu Kuningas Veski Ajastul on olnud alati selge jutt, et sõidukite arvestus hakkab antud mudeli esmaversiooni vabrikust väljasõidust.
(18-01-2017, 12:47 PM)stihl Kirjutas:(18-01-2017, 12:02 PM)koterman Kirjutas: kuidas nii - kogu Kuningas Veski Ajastul on olnud alati selge jutt, et sõidukite arvestus hakkab antud mudeli esmaversiooni vabrikust väljasõidust.Sellepärast ongi nii, et esimeses postis, kui tähelepanelikult loed, kirjutab korraldaja, et "Aluseks reg.tunnistusel olev aastaarv"
Peaks ju piisavalt lihtne olema aru saada?
(18-01-2017, 21:38 PM)azure Kirjutas: Tulevikku silmas pidades... tõmbasin siit - http://www.fia.com/list-previously-homologated-cars nimekirja (lisatud). UAZ-i seal pole, paljud sellele üritusele registreeritud automargid aga on. Näiteks Gaz Volga-24 või terve nimekiri VAZ-e. Kas analoogia põhjal võiks siis minu paberite järgi 1986 UAZ 31512 aastaarvuks 2018 Talverallil öelda näiteks 1971 ja keegi ei pahanda?
(19-01-2017, 01:00 AM)tarmok Kirjutas: oot ... kas on siis uus korraldaja ja uued reeglid (100 passi järgi (vin järgi) vanemat + 20 teenete eest kohtunike valikul) või on ikka vana korraldaja ja vanad reeglid (92 aasta on hull uunikum ja 82 aasta ei kõlba rajale mitte)?
(19-01-2017, 11:42 AM)Alwaro Kirjutas:(19-01-2017, 01:00 AM)tarmok Kirjutas: oot ... kas on siis uus korraldaja ja uued reeglid (100 passi järgi (vin järgi) vanemat + 20 teenete eest kohtunike valikul) või on ikka vana korraldaja ja vanad reeglid (92 aasta on hull uunikum ja 82 aasta ei kõlba rajale mitte)?
Huvitav, ma ei ole teenetest küll rääkinud. Räägitud on vanemate ja unikaalsete sõidukite eelistamisest ja see kehtib. Lisaks toimub veel täna arutelu selles osas, kuhu sarnased üritused peaks (võiks) suunduma ja seda nii osalejate, kui vormi suhtes.
Üsna selge on, et 2017 Talveralli on ülemineku aasta ning proovime leida, kokku leppida ja ette anda võimaliku suuna. Kui selleks tuleb teha veel erandeid või täiendusi/täpsustusi, siis neid ka tehakse. Hetkel ütleks nii, et midagi ei ole kivisse raiutud ja ülereguleerimine ei ole FUN. Samas tuleb teha valikuid ja neid valikuid ei tuleks kellelgi isiklikult võtta!
(20-01-2017, 10:07 AM)Jossu Kirjutas: 27 siksi, normull.