24-01-2017, 00:11 AM
(23-01-2017, 19:23 PM)zazik Kirjutas: Ettevalmistusi Uunikute XXX Talveralliks 2031, ehk Sammalhabe II on küpsemas: LINK
Siksiraiped ei mädane niiruttu jalust ära, et hetkel 30a vanad autodki rajale saaks.
(23-01-2017, 19:23 PM)zazik Kirjutas: Ettevalmistusi Uunikute XXX Talveralliks 2031, ehk Sammalhabe II on küpsemas: LINK
(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&
(24-01-2017, 14:12 PM)indreksirk Kirjutas:(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&
(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.
(24-01-2017, 15:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja siis on sedasorti üliägedad aparaadid, muuseas värske leid ja täiesti ulmehinnaga: sellist on tõeliselt lihtne taastada just töö keerukuse mõistes.
(24-01-2017, 16:17 PM)ruut Kirjutas:Ma mõelnudki 1000 seki peale, pigem 1000 euri. 70K on 7K euri, mis võikski olla loogiline suurusjärk. Selline masin 5-7K eure, sest väljaspoole Rootsist selle tuntus ei ulatu Sestap ma paningi võrdluseks Pobeda See oli näide "lihtsast" restaureerimisest vs pehmed ja luksuslikud isendid.(24-01-2017, 15:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja siis on sedasorti üliägedad aparaadid, muuseas värske leid ja täiesti ulmehinnaga: sellist on tõeliselt lihtne taastada just töö keerukuse mõistes.
Kindlasti ei ole 1000SEK-i Sugga müügihind, see on hoopis teises suurusjärgus. Säljes till bästa bud.
Huvi pärast küsisin ühelt Sugga omanikult hinna adekvaatsuse kohta. Vastus oli, et kui saaks 70 tuhandega siis võiks kohe kinnisilmi tormata ostma sõltumata seisukorrast
(24-01-2017, 15:12 PM)dad Kirjutas:Täpsustan siis oma väidet, et vanus oli kindlasti harulduse üks mõõdupuu (on ka täna) ning kolmekümnendate Saksa masin oli 40 aastat tagasi tõepoolest tänasesse päeva kandes sarnane näiteks GAZ 21-ga, kuid oli kindlasti vaidlusteta vanatehnika. Üldse hinnati siis rohkem GB ja USA sõidukeid, kuna neid oli vähem. Minu harrastus DKW oli kehva popsimehe masin ning ega ta tänagi midagi ihaldusväärset ei ole.(24-01-2017, 14:12 PM)indreksirk Kirjutas:(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&
Kuivõrd ise natuke vanem ja "sündinud uunikumi", siis lisan siis juurde veel, et esivanema heietuste
järgi ei peetud enne IIMS sõidukit miskiks harulduseks, ikka enne IMS oli haruldus ja selle omamine kõva sõna, mingisugune kolmekümnendate lõpu saksa kabriolet ei olnud miski tegija.
Samas on tore näha, et nii mõningad sõidukid sellest pildiseeriast on endiselt meie meeste käes alles, kes neid kõvasti "restaureerivad"
D.
(24-01-2017, 22:05 PM)cesium Kirjutas: Skandinaavia inimesed on 10 (või mida iganes) korda jõukamad.
(24-01-2017, 18:57 PM)indreksirk Kirjutas: Täpsustan siis oma väidet, et vanus oli kindlasti harulduse üks mõõdupuu (on ka täna) ning kolmekümnendate Saksa masin oli 40 aastat tagasi tõepoolest tänasesse päeva kandes sarnane näiteks GAZ 21-ga, kuid oli kindlasti vaidlusteta vanatehnika. Üldse hinnati siis rohkem GB ja USA sõidukeid, kuna neid oli vähem. Minu harrastus DKW oli kehva popsimehe masin ning ega ta tänagi midagi ihaldusväärset ei ole.
(25-01-2017, 02:20 AM)hobiautod Kirjutas: Mis see jõukus siia puutub. Need autod 1930 ndatest. Maksavad vähem kui sa arvata oskad. Nende käigushoidmine ja hooldamine on lihtsalt tüütu.
(25-01-2017, 13:12 PM)cesium Kirjutas: Ma ei tea kui vähe on vähem-kui-ma-arvata oskan, aga kui võimalused teha ja olla puuduvad, siis tahtmisest ainult ei piisa.
Noh, tegelt on see autokultuur kidur ka teistes jaotustes, mitte ainult veteranide hulgas.