Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

(03-01-2018, 00:08 AM)zurik Kirjutas:   Ei ole minul usku enam sellesse AS Eesti Vabariiki.

Ära muretse. Varsti sekkub siia teemasse keegi, kel usku nigut sõnnikut kolhoosi lauda sitapatareis ja hakkab jälle seletama, kuidas järgmistel valimistel ikka käituma peaks Big Grin
Müts peiju mätserdatuna KOV-i ees palvetamine ja muu säärane tatinämmutamine...
Vasta

Minul on maastikuvõimeline veoauto, mille täismass on natukene üle 4 tonni ja teenust välja sellega ei paku. Aitab vajalikul määral minu ettevõttel oma kola vedada, platsi lumest lahti lükata, rasket haagist vedada, pukseerida jne. Aastas sõidan vast kokku 1000-2000km ehk kui iga vajaminev sõidupäev maksu maksta, siis esialgu see nii hull ei tundu, kuid nt 30 päeva aasta eraldi ära jagada teeb 270 eurot.

Kui maksu eesmärk on maksustada peamiselt eestit läbivat transiiti siis, miks läks elu kallimaks nn. potipõllumehel, kes igapäev sõitu ei tee, suure tõonäosusega suurele trassile ei keera ja ei käi end vallavaeseks registreerimaks.

Okei, isegi kui mõnes mõttes nõustud selle maksuga, siis milleks peab see hinnakiri olema selline teleturu stiilis, et osta 1 päev, saad 6 kauba peale juurde. Kui aasta peale maks on 500 eurot siis peaks päeva hind olema 500/365 ehk 1,4 eurot
Vasta

Ja tegelikult võiks ju see nii ka olla, et ostad selle 30 päeva paketi ja siis kasutad seda siis kui sul vaja on. Lähed täna sõitu saadad näiteks sms i siis alles kuu pärast uuesti jne. Nüüd ostad kuu oma, aga igapäev ei sõida-mille eest ma siis seda teekasutus tasu maksan, kui auto seisab. Ostes päeva kaupa tuleb ju kallim, kui osta 30 päeva oma...
Hinnakiri on jepp lambist võetud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(03-01-2018, 03:05 AM)Janka Kirjutas:  
(03-01-2018, 00:08 AM)zurik Kirjutas:   

...
Müts peiju mätserdatuna KOV-i ees palvetamine ja muu säärane tatinämmutamine...

Ma siis ei peta lootusi Toungue 

Kui pidasid mind silmas, siis ütlegi nimi välja, kodumaatu Sad erinevalt paljudest siitpõgenenutest olen ma piisavalt välismail elanud, et teada: nemad on oma riigi pidanud üles ehitama. Ning paraku on enamus Euroopa riike oma riiki kaotamas... Sellesama tahtmatuse ja mugavuse tõttu.
Meil on praegu ülesehitamise aeg. Kui meil siit kõik minema panevad, selmet asju paremaks muuta püüda, oleme sügaval istelihase piirkonnas omadega. Ning teiste kallal ilkumine ei tee mitte seedeprotsessi lõpproduktigi paremaks, kuigi see on ehteestlaslik - vingumisest tunneb kaasmaalast ka võõrsil Big Grin

Aga natuke teemasse ka.

Praegusel viisil rakendunud teekasutustasu on kõige räigem näide sellest, milleni viib köögitüdrukute juhitud riik. Kõige kurvem on siin viis, millega teekasutustasu planeerimise ajal tehtud ettepanekutest üle sõideti. Asi polekski nii lootusetu, kui riik oleks suutnud pool aastat ette teada olnud alguskuupäevaks oma rahakogumise süsteemi käima saada. Aga nad ei suutnud Sad . Käpardid ka RIHA-s, et Maanteeametil lasid säärase jama korraldada (https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/tkt). Selle palga eestSad

Mul endal ühtegi paslikku kaarikut hinge taga ei ole, mistap otseselt pole minu mure. Aga ma üritasin täna ühel hädalisel aidata seda tasu ära maksta ja me ei saanudki. No õnneks tal on aega ja homme on uus päev.
Kõige valusam on kogu selle haisva poti juures asjaolu, et riik täiesti süüdimatult tunnistas ühe oma ametniku suu läbi, et peamiselt loodetakse laekumistele Eestis registreeritud sõidukitelt. Transiitliikluse kontrollimiseks pole ju enam politseid olemaski. Millal te viimati hulkuvat patrulli nägite? Kulub vaid mõni nädal, kuniks levib teadmine, et Eestis on teekasutustasu, nagu ka ülevaatus ja kindlustus, välismaisele vedajale vaid soovituslikud...

Samas on Su postitus suurepärane näide aiast ja aiaaugust - teekasutustasu ei ole kuskilt otsast KOViga seotud. See on üleriiklik maks, mida KOV ei saa kehtetuks muuta ka siis, kui see nii sooviks.

Endiselt olen seisukohal, et säärased lollused (see ei ole enam näpukas ega lapsus, vaid teadlik rahvale pähe ku$emine!) peaks olema selge põhjus oma tagumik valimistkastide manu vedada ja järgmiseks neljaks aastaks EKRE valitsusse sundida.

Teine võimalus oleks teha nii, nagu üks siinses foorumis pettunu kord soovis: tõrvikud-hangud ja Toompea ja Suur Lõke koos Kõva Peoga. Paraku jäi ka temal puudu vastus küsimusele: kuidas edasi? Minu arvates ei ole see õige tee. Aga ma võin vabalt eksida...
Vasta

hiljuti üks pan autojuht tahtis limonaadi osta ja umbes miljonit pügalat rikkudes ummistas sadama.
kohale kutsuti patrull, kes tasahilju puntra lahti harutas ja pan-i jälle liikvele aitas.
kohalik oleks saanud kohe enamuse eesti riigi aktsiatest ära osta. pan pääses puhtalt. täpsustavatele küsimustele
vastasid mundrikandjad, et neil on suisa keeld pan-idele ja muudele taolistele trahve teha, kuna nad lihtsalt ei maksa ja seega on paberi määrimine puhas ajaraisk. järelikult on teemaks olev maks juba eelduslikult vaid kohalikelt veel ühe naha koorimiseks, ei muud.
Vasta

(03-01-2018, 22:04 PM)v6sa Kirjutas:  Mul endal ühtegi paslikku kaarikut hinge taga ei ole, mistap otseselt pole minu mure. 

Ma igaks juhuks toon uuesti välja ühe seadusloome kavatsuse, kui kellelgi kahe silma vahele asi jäi. 

https://www.koda.ee/et/meie-moju/hetkel-...vdhbE54%3D

Kui EU mingi direktiivi juba välja käib, siis võib olla üsna kindel, et meil võetakse see vastu koos saba ja karvadega ning igaks juhuks ka ports lollusi sinna otsa. Juhul kui nüüd asi läheb seda teed, et hakatakse maksustama kõiki firma masinaid, siis järgmine samm saab olema ka eraisikute autod. Põhjus on üsna lihtne, nimelt kardetakse, et igasugune kergtransport kolib erasektorisse ning see hakkab moonutama äride turgu. Mina küll ei näe võimalust, et tulevikus keegi sellest maksust pääseks, ükskõik mis kaarikuga, ükskõik kes.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Vaatame nüüd autoomaniku seisukohalt, kes vanem inimene, vaevaga kõik litsentsid ja load FIE-na välja teeninud ja paar sõitu nädalas teeb, kui sedagi. Inetrnetis on sama tume, kui afroameeriklane polaaröös ja elab Morna suguses linnas, kus pole ei panka, ARK, ega Maksu Tolliameti bürood. Tahtis maksta aasta, või kvartali kaupa, aga mismoodi?
Tanklas veel ei saa ja lubatud SMS-iga maksmisest isegi ei räägita enam. Sõida ekstra selleks oblastikeskusesse?
Pöördus minu poole, et teeme netis, sisestades andmed, ei järgne midagi. Kontrollides näitab, et maksmata.
Aga järgmisel päeval vaja hommikul vara sõitu minna...

Minu seisukoht: kui riik ei taha raha vastu võtta, või teeb seda vaid enesele mugaval (kohalike käest) ja võimalikult odaval moel, siis tuleb tõsiselt kaaluda, kas ikka maksta, või mitte.

Sakslased leiutasid 2001-02 udupeene süsteemi, GPS-i ja mobiilandmesidega, mis pidi ise lugema ja teatama mitu km bahni kasutatud. Loobusid vinjetist ja ... said süsteemi käima alles 2004 või oli see isegi 2005 alguses.
Kulutused süsteemile olid kolossaalsed, saamata jäänud tulu vahepealsete aastate eest samuti. Aga nüüd jagub neil kontrollijaid, nii masinaid kui inimesi kõikjale. Võiks ju õppida?
Vasta

Selle uue maksu asemel oleks võinud panustada samalaadse süsteemi loomisse, nagu mujal kasutusel - (võõrriigi) auto ei liigu enne paigast, kui trahvid (ametlikult) tasutud on. 

Meie vedajad ei saa eriti kuskil ühtegi maksu üle lasta, sest sellele järgnevad sanktsioonid. Füüsilised, s.t. autod pannakse parklasse ja sealt edasi ei liigu. Kogenumad mehed võivad rääkida, kui kaua see asjade korda ajamine näiteks itaalias aega võib võtta.

Millegipärast on selle koha peal meie jõuametkondadel väga tugev väikese venna kompleks, kardetakse vist, et poola saadab armee peale kui me nende rekkajuhtidelt hakkame trahve sisse nõudma. Reaalsuses on meil äärmisel kõrge transiitliikluse osakaal, väga palju oleks võimalik võõrriikide sõidukitelt nõuda. Praegusel juhul represseeritakse vaid kohalikke, otsides selleks aina uusi viise, selle asemel, et kõiki liiklejaid võrdselt kohelda.


Kõige selle valguses muutuvad ka igasugused kampaaniakorras liiklusohutused veelgi enam naeruväärseks, kui kohalikke kotitakse pisiasjade pärast, samas võib magamata või lakku täis poolakas tuimalt läbi Eesti sõita nagu kuninga kass.
Vasta

Tore et inimestel on veel lootus et järgmine uus partei ilma ideeta suudab midagi teha.  Ideeks ei loe ma millegi vastu olemist. Kui asi on perses siis paku parem välja mitte ära räägi seda mida me juba niigi teame. Huvitaval kombel tahab sakslane sulas maksmist ja ülemus saab oma Visa koodi kah läbi telefoni Polizeile öelda Big Grin  kui auto seisab siis see autoomanikule väga ei meeldi.
Vasta

(03-01-2018, 23:16 PM)viplala Kirjutas:  https://www.koda.ee/et/meie-moju/hetkel-...vdhbE54%3D

Kui see jamps tõelisuseks saab siis lõpetavad paljud üldse autode kasutamise ära. Asi muutub järjest kahjulikumaks ja nagu soovitatakse..... te ei pea ju tegelema asjadega mis ära ei tasu..... Big Grin Ajage aga ajage see riigike vaikselt põhja,küll siis lendate ka ise oma kohalt. Jõudu tööle! Big Grin
Kõiki õnnetuid ootab riigi poolt loodud supiköökide võrgustik. Toungue
Vasta

(03-01-2018, 23:27 PM)nootsii Kirjutas:  Tore et inimestel on veel lootus et järgmine uus partei ilma ideeta suudab midagi teha. 
...

Ei suudagi. Aga ma loodan, et sundseisus peavad õeksed Helmed üles leidma oma munad ja selle käigus lendab nende programmi arusaamatult punane osa üle parda ja alles jääb parempoolne kurss. Samas on võimalik, et raske olukorra tekkimisel muteerub ka viimane mittesotsiaaldemokraatlik erakond siiski roosaks... VAt siis oleme tõesti per$es.

Automaksu on ikka tahetud kehtestada. Eks tuleb hakata vastu töötama... Big Grin
Vasta

(03-01-2018, 23:16 PM)viplala Kirjutas:  Ma igaks juhuks toon uuesti välja ühe seadusloome kavatsuse, kui kellelgi kahe silma vahele asi jäi. 

https://www.koda.ee/et/meie-moju/hetkel-...vdhbE54%3D

Kui EU mingi direktiivi juba välja käib, siis võib olla üsna kindel, et meil võetakse see vastu koos saba ja karvadega ning igaks juhuks ka ports lollusi sinna otsa. Juhul kui nüüd asi läheb seda teed, et hakatakse maksustama kõiki firma masinaid, siis järgmine samm saab olema ka eraisikute autod. Põhjus on üsna lihtne, nimelt kardetakse, et igasugune kergtransport kolib erasektorisse ning see hakkab moonutama äride turgu. Mina küll ei näe võimalust, et tulevikus keegi sellest maksust pääseks, ükskõik mis kaarikuga, ükskõik kes.

Nii lugedes lingilt olevat teavet saame selge sõnaga lugeda,keda see seadusloome mõjutab? Ettevõtjaid,neid kes teenivad oma tehnikaga raha, kasutades eesti riigi taristut. Milles on süüdi maamees Tartust kes oma Gaz 53 tänavale tuleb ja kohe Politseilt taha saab? Mujal maailmas on maksustatud enamasti transiit, mis läbib riiki,mitte ei taota oma inimest maksudega vigaseks põhimõttega: Küll maksab, kus tal minna on ? Sad Sad

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(03-01-2018, 22:04 PM)v6sa Kirjutas:  Meil on praegu ülesehitamise aeg. Kui meil siit kõik minema panevad, selmet asju paremaks muuta püüda, oleme sügaval istelihase piirkonnas omadega. Ning teiste kallal ilkumine ei tee mitte seedeprotsessi lõpproduktigi paremaks....

Herr Võsa on mitmes teemas maininud riigi ülesehitamist. Mina huvi pärast küsin, et mis see tähendab? Ehk saaks väikese definisatsiooni. 

Kui Eesti taasiseseisvus kõigest 27 a tagasi, siis polnud ju maa paljaks pommitatud nagu sõjajärgne Saksamaa, mida hakati sõna otseses mõttes üles ehitama ja kestis see ka vähem kui 27a. Ülesehitamine minu loogika järgi ei peaks tähendama seda, et maksukoormus on nii suureks veetud, et natukesegi lisandumine tähendaks letaalset lahendit paljudele veel "riiki üles ehitavatele" inimestele. Samas seda raha jagades mingitele Aafrika fondidele miljonites, et tuleksid geeniused ja insenerid, kes peale oma saabumist sunniksid taas kõike üles ehitama ja seda taas sõna otseses mõttes. Majanduskasv missugune, eksole. Riik, kes lastehaiglale kerjab aparaatideks raha, milleta lapsed sureksid, kuid kasvõi pedepropagandaks leitakse sadu tuhandeid, mida pumbatakse läbi Sotsiaalministeeriumi erinevatesse mtü´desse.
Vasta

(03-01-2018, 23:51 PM)v6sa Kirjutas:  ... Aga ma loodan, et sundseisus peavad õeksed Helmed üles leidma oma munad ja selle käigus lendab nende programmi arusaamatult punane osa üle parda ja alles jääb parempoolne kurss. Samas on võimalik, et raske olukorra tekkimisel muteerub ka viimane mittesotsiaaldemokraatlik erakond siiski roosaks... VAt siis oleme tõesti per$es.

[OT]
EKRE häda on momeelest peaga mõtlevate inimeste vähesuses. Ma eelmistel riigikogu valimistel andsin hääle EKRE poolt, aga see otsus oli saadud elimineerimismeetodil. Reform oli natuke liiga ülbelt käituma hakanud ja kolmandat võimalust ei näinud ma siis ega näe ka nüüd.
Enne KOV valimisi aga sattusin Tartus sellesse kohvikusse, kuhu EKRE oli oma staabi teinud ja johhaidii... nende juttu kuulates kadus ära igasugune tahtmine sellise seltskonna poolt hääletada.
Mida olukorra parandamiseks ette võtta, ma ka ei tea.
[/OT]
Vasta

(04-01-2018, 14:54 PM)Külahull Kirjutas:  Herr Võsa on mitmes teemas maininud riigi ülesehitamist. Mina huvi pärast küsin, et mis see tähendab? Ehk saaks väikese definisatsiooni. 
...

Ma ei oska seda lühiajalist eesmärki vist defineerida paremini, kui üleshitamine. Riik kui bürokraatlik sunnimehhanism on meil ju olemas. Isegi liiga tõhus, eriti väikeste summade väljanõudmisel omade käest. Aga selle riigi oleme ära andnud ametnikuhingedele. Üheksakümendate lõpus, kui riigis märatsesid lapsametnikud, sai siingi kõneksolevatest lapsustest veel aru: inimesed olid noored ja rumalad. Aga praegu on samad inimesed paarkümmend aastat toimetanud, kuid väljund on ikka sama sodi. Ainult selle vahega, et kui varem keegi vähemalt vabandas oma vea pärast, siis nüüd süüdimatult ülbitsetakse... Vorm on ju kena: kirjavigu ei esine, iga sõna on ortograafiliselt laitmatus kantseliidis, esmapilgul kauniski lugeda. Alles hiljem ilmneb, et seaduse mõtet on võimalik ellu viia vaid seadust XYI rikkudes...

Vaja oleks seda riiki teha inimlikumaks sedapidi, et peamine sunnivahendite rõhk langeks suurtele varastele (sealhulgas Riigikogus molutajad). Idealistlik seisukoht, kahtlemata. Aga just sellised riigid on meie ümber... Just sellistesse riikidesse pagevad meie inimesed, sest seal on mugav elada. Loomulikult on mugav sisse kolida kellegi teise ehitatud ja möbeleeritud elamisse, selmet seda vaeva ise näha. Aga see ei ole oma kodu...

Samas, võib-olla olengi ma asjadest valesti aru saanud ja kodutus ongi uue aja märk. Millega ma ei kavatsegi vaikides nõustuda.

Ega paljud teekasutustasu kui sellise pärast väga protestigi. Kuningal on ikka aeg-ajalt pappi tarvisWink Peamine rahulolematuse allikas on selle ebaõiglane rakendamine. Meie elanik saab täismenetluse ja meie kulul hõlptulu teeniv Pizdauskas või pan Beržee vaid kuseb kõrge kaarega kohustusele teekasutustasu ära maksta. Sest meie riik ju ei ulatu temani. OK, peetakse x-kümnendal korral kinni, tehakse protokoll (sest sularahas meil trahve maksta ei saa) ja lastakse jälle liikvele. Aga mis on üks paber pikaotsamehele - korra istelihastevahet puhastada ja ongi läinud. Ning kui ongi nii halb õnn, et satud järgmise aasta jooksul uuesti menetlusse, siis sõimad valjuhäälselt fašiste ja politseiriiki ning pääsed järjekordse kollase peldikupaberiga. Mingit reaalselt karistust ju ei järgne. Sest Eesti riigil puudub TAHTMINE oma seadusi kehtestada teiste, kui väetimate vastu. Üksikema toimetulekutoetus võetakse ära, kui sissetulek läheb 1 € üle kehtestatud piiri, aga vat talle tite treinud kangelast ei suudeta leida, et temalt kohustuse täitmist nõuda. Eks ongi raske igasuguste pisiasjadega tegelda, kui politsei otsutavalt kõrvaldab liiklusest lahtise turvavööga sõitjaid või mittepõleva udutulega teisi liiklejaid tõsiselt ohustavaid juhte. Prioriteetide küsimus...

Mitte seadustes ei ole häda, vaid nende seaduste ellurakendamises.

Mida omakorda pärsib meie kõigi suurepärane oskus leida ettekäändeid oma rikkumiste põhjendamiseks ja võime teiste libastumised vähemalt maaliheteks rääkida. Toungue

Läks vist teemast natuke mööda, aga sain kirja pandud. On teistel, mille kallal närida. Head isu!
Vasta

Soomes saad parkimistrahvi. Rootsis jätad raskeveoki teemaksu maksmata, fikseeritakse ja vormistatakse trahv. Norras rikud Töö- ja puhkeaja seadust. Fikseeritakse ja vormistatakse trahv. Jätad need kõik maksmata. Varsti oled kohtus ja kõik need trahvid nõutakse välja.
Eesti politsei vormistab võõramaalasele trahvi kiiruse ületamise eest. Püüa tuult/raha väljalt. Tossikesed Sad
Vasta

Sa Võsa tegeled ikka tatinämmutamisega. Kiitlesid siin küll ,et oled elanud siin ja seal... jne...
Võib-olla oledki, aga millal see toimus? Kui viimasel kümnel aastal, siis oled võõraid maid ja riike vaadates jätnud kahe silma vahele palju detaile. Võib-olla oled näinud ainult seda klantspoolt, mida sulle näidata on tahetud ehk seda, mis vaateakendelt vastu säras. Nagu turismireisil. Nagu enamus mu eestlastest töökaaslasi, kes puhkepäevadel enese ees vedelevast õllepurgist kaugemale pole näinud. Jutt siis nendest, kelledega olen väliskomandeeringutes viibinud.
Pajatad siin loosungeid mingisugusest müstilisest riigi ülesehitamisest. Mees, see kõik on ammu möödas ja lõppes paar aastat peale Eesti liit(u)mist EU-ga. Valitsejate mentaliteet on vahetunud. Sina hakkad nüüd "riiki ehitama" selle piskuga, mis sõelale jääb... Jõudu, eks ehita!
EU ei ole enam see EU, millega Eesti 2004. aastal liitus. Ja sellest ka kõik hädad nüüd tasapisi meile siia kaela langevad. See ei ole ainult Eesti probleem ja näiteks britid said sellest kenasti aru ning lõid esimesena selja sirgu. Samasugune direktiividele ja käskudele allutamine ning nende kaudu rahvalt raha väljapumpamine käib kõigis liikmesriikides. Samasuguste direktiivide alusel, samasuguste lepingutega on ka Eesti Valitsus sisuliselt lasknud puua nii endid kui terve riigi elanikke.
Kui keegi naiivselt usub, et teekasutustasu näol on nüüd tegemist õilsa eesmärgiga ning maanteede olukord hakkab meie kõigi ühisel rahalisel jõul paranema, siis ma olen enam kui kindel, et nii ei lähe. Pole veel üheski liikmesriigis seda õnne sündinud.  See on lihtsalt järjekordne maks, millest suurema osaga toidetakse muidusööjate armeed nii siin- kui sealpool piiri ja ülejäänuga saab tõepoolest kõige hädapärasemad vajadused katta. Sest midagi peab rahvale näitamiseks ka välja riputama, et järgmistel valimistel hädist tulemust üles haipides oma eksistentsi tõestada, toolist kinni hoida.
Selle asemel, et tatti nämmutada ja politruki kombel kõlavaid loosungeid loopida vaata tagasi minevikku, uuri millega tegelesid Ansip ja Ilves oma valitsemisajal. Kellega ja kus nad kohtusid, milliste organisatsioonide kinnistel istungitel osalesid. Võib-olla paned siis pusle kokku ja hakkad aru saama, et sul pole enam riiki, mida lõugadega "üles ehitad".

Viskan siia kaks linki. 
1.Seljataga võetud kohustused ehk põhjus, miks maksukoormus on täna just selline nagu ta on - https://et.wikipedia.org/wiki/Euroopa_st...smehhanism
2.Ja siit leitakse kohustuste täitmiseks üha uusi vahendeid, sest ESM-i maksete tegemine  käib ilmselgelt üle jõu - https://vimeo.com/243146295
Vasta

Selline info jäi silma... ei ole ise seotud antud asjandusega, kuid tekstist saate vastused paljudele küsimustele.  Head lugemist.

https://www.carcops.ee/gps-soidupaevik

Parimat   h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Janka oleks see vaid nii. See EU kehtestab jah mingi idiootsuse ja mingitel juhtudel käseb ja mingitel juhtudel soovitab
seda rakendada. Mõnedes riikides siiski kohalikud otsustajad ei võta vastu kogu kästud paketti selle täies karmuses vaid minimaalse osa mis nõutud. Meie banaanistani pealikud aga teevad brüsselisse sügava kummarduse ja võtavad kõik kästu või soovitatu täies paketis vastu. Ma olen 11a toitlustusega osaliselt seotud ja mu tuttavad nii Inglismaalt/Soomest/Rootsist ei usu kui neile tutvustan meil kehtivaid nõudeid. See on ikka päris absurd mida kohati nõutakse ka väikestelt kohtadelt. Samas on eelpool mainitud riikides ka samalaadsed nõuded,aga millegi pärast vaid poolte kohustustega. Ehk oluliselt leebemad. Ja seda suuresti just põhjendusega,et väikestel ettevõtetel/üksiküritajatel ei ole ju muidu võimalik isegi mõelda millegi alustamisele.
Võid avada koha täites ära minimaalsed nõuded. Siis pead näiteks kahe aasta pärast olema viinud sisse ka ülejäänud nõuded,et edasi toimetada. Ehk riik soovib,et inimesed tegeleksid ettevõtlusega,mis omakorda tugevdab majandust. Meil kahjuks üritatakse sulle juba alguses selgeks teha,et sa oled varas,pätt ja kaabakas.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

See tuleb sellest et ainult 8% õppib koolis saksa keelt.  Ei tee vahet müssen ja sollen verbil Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne