09-08-2017, 22:44 PM
MZMA 401-420 1955 Taaviw126
09-08-2017, 23:20 PM
Tänud! Kindlasti osalen. Kuigi siit saaks ainult mootoripadja ja sidurikahvli otsast kummi. Aga mine tea. Võibolla on sees ka midagi head. Ilma kraanita plokikaant oleks ka vaja. Minu omadel kõigil kraanid.
11-08-2017, 19:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2017, 19:48 PM ja muutjaks oli Pleku.
Muutmise põhjus: tähe viga
)
(07-08-2017, 23:31 PM)Taaviw126 Kirjutas:Kangas on järgi tehtud.(07-08-2017, 20:18 PM)Pleku Kirjutas:(30-07-2017, 13:51 PM)Taaviw126 Kirjutas: Tere!Ei ole küll päris originaalid, kuid endale soetasin sellised. Samuti 50 -date kangast õmmeldud tutika salongi
Küsimus porilapatsite kohta. Ostsin tutikad lapatsid. Ostsin kuna mingi venemaa e-pood müüb selliseid järgiahvituna originaali pähe. Pärast hakkasin mõtlema et kurat, kas ikka olid sellised. Varuosakataloogis on kujutatud neljakandilistena. Aga no mis iganes. Kasutada ikka saab.
Pilt
Kas kellelgi originaal lapatsitest on pilti?
Kuju poolest on sinu omad õigemad. Kas kangas oli järgitehtud või orikas? Palju kangas maksma läks? Ja kust leidsid.
Kogu see valmis õmmeldud staff läks 1500 eurikut
-обшивки сидений
-обшивки дверей
-обшивки средних стоек
-обшивки задних арок
-обшивки верхних боковин
-обшивка рамки лобового стекла
-обшивка основания заднего сидения (ковролин)
-коврики салона задние (ковролин)
-обшивка потолка
-накладки передних ниш
-обшивки боковин багажника.
11-08-2017, 23:10 PM
Tänud. Mul oleks ka sellist kangast vaja aga kuna mul on säästuprojekt siis esialgu otsin edasi...
11-08-2017, 23:16 PM
Tunk jõudis kohale. Omajagu kasutatud ja tahab kõpitsemist. Natu on vist modifitseeritud ka(teise profiiliga U on peale keevitatud). Esialgu käib kah.
13-08-2017, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2017, 19:51 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Täna sai mootoriga jamatud. Sai hinnatud olemasolevate plokkide seisukorda. Vaieldamatult kõige paremas seisus on see plokk millel on kolvisõrme triibud peal. Muu poolest on ta nagu uus. Vaatasin et hülsi vahetamine ka ei aitaks sest hülss on ainult poole silindri ulatuses. Aga kas keegi omab mingit tarkust või on proovinud selliseid vagusid parandada. Ise keevitajana seda eriti kergeks tööks ei pea. Ikkagi malm. Aga teisalt jälle ei tahagi mingit super võidusõidu mootorit. Peaasi et ei tossaks. Mõtlesin et võibolla kogu silinder üle hülssida aga seal tekib tasuvuse küsimus...
15-08-2017, 20:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2017, 22:07 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Igatahes nüüd olen härra Sm.Autojuhile pudeli sees. Käisin seda tali otsas rippuvat mootorit vaatamas. Ei tundund paljulubav. Jätsin ostmata. Aga nägin seal ühte neljasilindrilise magneetot. Ja kuna mul hiljem tekkis vajadus selle magneeto järgi ja mul endiselt korralikku 401 plokki polnud siis ei andnud hing rahu ja tõin nad mõlemad ära.
Ei jõudnud oodata kuni koju jõuan ja kuna tööasjus ööbin hotellis siis kakkusin väljas mootoril uudishimust kaane maha. Ja see mis sealt vastu vaatas oli nagu unistus...
Klapid olid ka ilusad. Ilmselgelt äsja remonditud ja max paarkend tundi töötanud mootor. Kolvi mõõdu järgi(67.95) alles esimese remondi läbinud.
Plokk oli ilusti hülssidega nagu 401 kohane kui härra Sidorovit uskuda(keda ma ka usun). Ainuke müsteerium oli jagaja. Ilmselgelt oli peal vale jagaja. Aga kas olen valesti aru saanud või on midagi leiutatud. Kas originaalis ei peaks jagaja otsas hammasratas olema. Pole originaal jagajat veel näinud...
Jagaja mudelinimi on P-54 aga peaks vist olema P-34???
Küljes oli 400 starter CT-28 6v. Loodetavasti saan kellegagi vahetust teha CT-29 vastu.
Mootoril olid küljes 400 kollektorid. Õnneks on mul 401 omad olemas. Ja peal oli 401 karburaator K-25A. Plokikaan oli ilma kraanideta(väga hea meel oli selle üle). Eks kodus saab alumist poolt ka hinnata. Aga tundub et remonditud mootor sest ootas traktorile peale tõstmist tali otsas. Tervitan veelkord Sm.Autojuhti ja mootori endist omanikku. Nimed lähevad auto valmimisele kaasaaitajate nimekirja...
Ei jõudnud oodata kuni koju jõuan ja kuna tööasjus ööbin hotellis siis kakkusin väljas mootoril uudishimust kaane maha. Ja see mis sealt vastu vaatas oli nagu unistus...
Klapid olid ka ilusad. Ilmselgelt äsja remonditud ja max paarkend tundi töötanud mootor. Kolvi mõõdu järgi(67.95) alles esimese remondi läbinud.
Plokk oli ilusti hülssidega nagu 401 kohane kui härra Sidorovit uskuda(keda ma ka usun). Ainuke müsteerium oli jagaja. Ilmselgelt oli peal vale jagaja. Aga kas olen valesti aru saanud või on midagi leiutatud. Kas originaalis ei peaks jagaja otsas hammasratas olema. Pole originaal jagajat veel näinud...
Jagaja mudelinimi on P-54 aga peaks vist olema P-34???
Küljes oli 400 starter CT-28 6v. Loodetavasti saan kellegagi vahetust teha CT-29 vastu.
Mootoril olid küljes 400 kollektorid. Õnneks on mul 401 omad olemas. Ja peal oli 401 karburaator K-25A. Plokikaan oli ilma kraanideta(väga hea meel oli selle üle). Eks kodus saab alumist poolt ka hinnata. Aga tundub et remonditud mootor sest ootas traktorile peale tõstmist tali otsas. Tervitan veelkord Sm.Autojuhti ja mootori endist omanikku. Nimed lähevad auto valmimisele kaasaaitajate nimekirja...
16-08-2017, 00:25 AM
Väga meeldiv et sobis. Tubli mees,tegutse samas vaimus. Igatahes, toetame!
16-08-2017, 07:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2017, 01:39 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Tänud! Jagaja värgi lahendasin unes ära. Õlipumbal on hammasratas võlliotsas ja jagaja istub oma korda õlipumba võlli otsas. Eile ei jagand ära matsu
19-08-2017, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2017, 22:35 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Reede õhtul kakkusin mootoril õlivanni alt. Uudishimust. Vaatasin ka gaasijaotusmehhanismi üle. Ühtegi puudust silm ei tuvastanud. Väntvõllil pole mittemingisugust lõtku. Ei keerates, risti logistades ja pikkupidi logistades. Nukkvõlli hammasratas on ka ilma lõtkuta. Klapid olid kenad. Võibolla sooveldan igaks juhuks üle. Ainuke asi mis võib olla on see et mõni klapivedru on väsinum kui teised.
kuskilt kastipõhjast tuli selline asi ka välja...
Proovisin ühe ploki peal ja toimis küll..
Vajalike juppide nimekiri hakkab vaikselt lühemaks muutuma. Nimekiri on juba peaaegu nii lühike et võiks seda isegi koostama hakata Tagavara esisild on olemas. Remontimiseks uusi osasid ka. Käigukaste on kolm, pluss veel uued jupid sisse. Taga vedrude puksid on uued olemas. Aga mis natu muret teeb on tagasild. Tagurdades kostub sealt hauataguseid hääli. 400 tagasild peaks teistsugune olema. Pooltelje läbimõõt oli vist teine sest 401 hakati teistsuguseid laagreid kasutama. Muidu selline komplekt on olemas...
Loodame et ajab asja läbi nende juppidega, kuigi pole eriti palju vaeva sinna diffrisse sisse ka piiluda ja tõde välja selgitada.
Nüüd oleks nats nõu vaja. Mida selle mootoriga edasi teha. Kas laduda kokku tagasi, ülevärvida ja tuld. Või üritada kuidagi puhastada seest ja kontrollida midagi veel??
kuskilt kastipõhjast tuli selline asi ka välja...
Proovisin ühe ploki peal ja toimis küll..
Vajalike juppide nimekiri hakkab vaikselt lühemaks muutuma. Nimekiri on juba peaaegu nii lühike et võiks seda isegi koostama hakata Tagavara esisild on olemas. Remontimiseks uusi osasid ka. Käigukaste on kolm, pluss veel uued jupid sisse. Taga vedrude puksid on uued olemas. Aga mis natu muret teeb on tagasild. Tagurdades kostub sealt hauataguseid hääli. 400 tagasild peaks teistsugune olema. Pooltelje läbimõõt oli vist teine sest 401 hakati teistsuguseid laagreid kasutama. Muidu selline komplekt on olemas...
Loodame et ajab asja läbi nende juppidega, kuigi pole eriti palju vaeva sinna diffrisse sisse ka piiluda ja tõde välja selgitada.
Nüüd oleks nats nõu vaja. Mida selle mootoriga edasi teha. Kas laduda kokku tagasi, ülevärvida ja tuld. Või üritada kuidagi puhastada seest ja kontrollida midagi veel??
19-08-2017, 23:37 PM
Mootor värvida ja tuld, musta mere äärde sellega niikuinii ei sõida.
20-08-2017, 20:28 PM
Õpetaja ei ole, aga võtta ikka mootor pulkadeks ja puhasta korralikult ära ja alles siis värvi ära ning lao uuesti kokku.
Siis on omal hiljem kergem mõelda, et tegid endast kõik, et asi oleks hea.
Hea eksemplar ja soovin sulle jõudu ja jaksu !
Siis on omal hiljem kergem mõelda, et tegid endast kõik, et asi oleks hea.
Hea eksemplar ja soovin sulle jõudu ja jaksu !
21-08-2017, 22:18 PM
Tänud soovituste eest!
Ei tea mis selle tahma hästi lahti leotaks?
Kas keegi on oma silmaga näinud 401 originaal küünlajuhtmeid? tahaks teada millise mustriga olid ja mis värvi?
Kas midagi taolist?
Veelparem kui kellelgi oleks pakkuda originaal juhtmeid
Ei tea mis selle tahma hästi lahti leotaks?
Kas keegi on oma silmaga näinud 401 originaal küünlajuhtmeid? tahaks teada millise mustriga olid ja mis värvi?
Kas midagi taolist?
Veelparem kui kellelgi oleks pakkuda originaal juhtmeid
21-08-2017, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2017, 23:12 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
51 aasta remondimanuaalis oli selline väga mittemidagiütlev pilt...
21-08-2017, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2017, 11:19 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Õlivarras on ka vähemalt koodipoolest 400 omast erinev. Võibolla on see seotud erinevate õlipumba alumiste kubudega(ei tea kuidas neid nimetada). Kui ma ei eksi siis 401 võtab õli vanni põhjast aga 400 võtab natuke kõrgemalt.
21-08-2017, 23:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2017, 23:05 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Õlivarda erinevust uurides avastasin paar pilti mis kujutavad 400 ja 401 õlivanne erinevatena...
400 1950 rem. manuaalist...
401 1955 rem. manuaalist...
Piltidelt on näha ka õlipumpade õlivõtu erinevus. Õlivarraste erinevus on ka näha. 401 oma on painutatud et vastu õlipumpa ei läheks.
Aga peab ütlema et need joonised on ka nagu nad on. Enne kui kahte erinevat õlivanni käes pole hoidnud ei saa erinevust kindlalt väita.
400 1950 rem. manuaalist...
401 1955 rem. manuaalist...
Piltidelt on näha ka õlipumpade õlivõtu erinevus. Õlivarraste erinevus on ka näha. 401 oma on painutatud et vastu õlipumpa ei läheks.
Aga peab ütlema et need joonised on ka nagu nad on. Enne kui kahte erinevat õlivanni käes pole hoidnud ei saa erinevust kindlalt väita.
28-08-2017, 10:19 AM
Mootorit uurides märkasin et vanal plokikaane tihendil on lekkimismärke.
Igaks juhuks lasin kaane ära lihvida. Lihvimise käigus oli näha et päris kõver oli teine. Aga lõpuks sai suht hea.
Aga muret tegi pigem sodi ja rooste veesärgis. Kanalid on naeruväärselt väiksed. Mõtlesin korra et peaks suuremaks puurima. Kaane seest saan sodi kätte aga kuidas plokist rooste kätte saada??? On kellelgi ideid?
Igaks juhuks lasin kaane ära lihvida. Lihvimise käigus oli näha et päris kõver oli teine. Aga lõpuks sai suht hea.
Aga muret tegi pigem sodi ja rooste veesärgis. Kanalid on naeruväärselt väiksed. Mõtlesin korra et peaks suuremaks puurima. Kaane seest saan sodi kätte aga kuidas plokist rooste kätte saada??? On kellelgi ideid?
28-08-2017, 16:04 PM
(28-08-2017, 10:19 AM)Taaviw126 Kirjutas: Mootorit uurides märkasin et vanal plokikaane tihendil on lekkimismärke.
Igaks juhuks lasin kaane ära lihvida. Lihvimise käigus oli näha et päris kõver oli teine. Aga lõpuks sai suht hea.
Aga muret tegi pigem sodi ja rooste veesärgis. Kanalid on naeruväärselt väiksed. Mõtlesin korra et peaks suuremaks puurima. Kaane seest saan sodi kätte aga kuidas plokist rooste kätte saada??? On kellelgi ideid?
Ära unusta kontrollida toru,mis mootori sees on,tavaliselt on ta mädanenud.
28-08-2017, 16:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2017, 16:54 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
(28-08-2017, 16:04 PM)unic 011 Kirjutas: Ära unusta kontrollida toru,mis mootori sees on,tavaliselt on ta mädanenud.
Suur tänu! Sellest torust ei teadnud midagi
Väljalaske kollektor oli kahtlaselt roostetanud ja justkui põlenud. Sorisin kollektori hunnikus ja juhuslikult jäi 402 kollektori juures selline asi silma...
Tundub et 402 kasutas 401 väljalaske kollektorit.
Saab kahest kollektorist ühe korraliku 401 oma kokku panna.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne