15-s Tchaika

Saksamaalt jõudis kohale tutikas jagaja. Hirm oli küll, et jumal teab mis sealt tuleb aga kaup igati aus, täiesti tutikas. Sain temaga kaubale ka pea vaakum võimendi osas. Vastu tuleb küll anda roolikarp, mis minu silmis ikka tükk maad kallim asi aga ega tal pole vaja, vaid mul. Annan endale ka aru, et see roolikarp võib mul igavesti jääda riiulit ehtima, arvestades nende autode olematut tiraazi ja veel olematumat eksisteerimist tänapäeval. Ja ega keegi suurt nendega sõida, seisavad niisama muuseumides. Moskvas ka üks roolikarp ootab juba aastaid ostjat. 
   
   
   
   
Vasta

Kas neid ekraniseeritud süütesüsteemi asju nõukaaegselt sõjaväe tehnikalt ei sobi üle kanda?
Meil loobiti NZ-st mahavõetud ja igapäevasesse sõitu minevailt masinailt kõik üle õla, sest tegemist oli ainult edasisi probleeme tekitava ja seega mittevajaliku kraamiga.
Vasta

(16-11-2019, 21:18 PM)Janka Kirjutas:  Kas neid ekraniseeritud süütesüsteemi asju nõukaaegselt sõjaväe tehnikalt ei sobi üle kanda?
Meil loobiti NZ-st mahavõetud ja igapäevasesse sõitu minevailt masinailt kõik üle õla, sest tegemist oli ainult edasisi probleeme tekitava ja seega mittevajaliku kraamiga.

Nõuka ajast möödas 29 aastat, praeguseks on nad koos ekraniseeritud süütesüsteemiga ka need autod suutnud minema visata. Täiesti sobiks ka  ZIL/Uraal süüte süsteem. Tänapäeva Vene armee baseerub KAMAZ mootoritega varustatud tehnikale, st. diislitele.
Vasta

Nu ma ei tea nüüd...
Leidsin mõne minutiga näiteks sellise kuulutuse - https://www.avito.ru/nizhniy_novgorod/za...1425723884
Vasta

(16-11-2019, 22:57 PM)Janka Kirjutas:  Nu ma ei tea nüüd...
Leidsin mõne minutiga näiteks sellise kuulutuse - https://www.avito.ru/nizhniy_novgorod/za...1425723884
 Eks neid ZIL-li omi ikka liigub ja keegi on NZ-s seisnud autodele käpa peale saanud, mul ka neid paar tükki aga need ei sobi ZIL Limusiinile. Esiteks, kui vaadata minu jagaja pilti mõni postitus tagasi, siis mootorile kinnitus on hoopis teist sugune. Limol on spetsiaalne kõrv kinnituseks aga veokil käis poldiga, kust sai teatud kraadi all ka süüdet reguleerida. Samuti on erinevus korpustes. Ja kuna tegu väga erinevate mootoritega, siis ZIL 130 mootoril asub jagaja taga.
   
Aga ZIL 115-l ees
   
Vasta

Kuu möödunud ostitusest saanud ja minu kirstunael ZIL valmistab ikka kohutavat peavalu. Suurem probleem igasuguste kummitihenditega. Võimatu missioon. Mitte mingit informatsiooni pole võimalik leida. Tõenäoliselt on kasutatud mingit lääne toodangut aga võta kinni, mida? Kui oleks Vene oma toodang, siis oleks vist peal mingid GOST-d. 115 ZIL-le hakati tootma 1978 aastal. Tihendid peaks olema ka pärit tollest ajastust. Ainuüksi pildilt nägemine ei anna mingit infi näiteks mõõtude kohta. Niigi juba paar asja valesti tellitud. Novembris sai paigaldatud polstrit ja tegeldut elektrivärgiga. Loodan, et elektrik saab ikka hakkama selles juhtmete ja releede rägastikus. Tänu Jumalale, mingi elektri skeem vähemalt olemas.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
     
   
   
   
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

Veel mõned pildid.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Tegid tal salongiradikad ka uueks? Kui esitiivad juba maas on, tundub mõistlik need üle käia. Kui pärast tilkuma hakkab, võta jälle kogu nina lahti.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta

(18-12-2019, 01:53 AM)Martin_R Kirjutas:  Tegid tal salongiradikad ka uueks? Kui esitiivad juba maas on, tundub mõistlik need üle käia. Kui pärast tilkuma hakkab, võta jälle kogu nina lahti.
Salongi radikad kõik kontrollitud. Ma arvan, et sellise kaliibriga masinal kasutati ikka tosooli ja radikad paistavad heas seisus olevat. See kütte süsteem on omajagu keeruline. Isakestel taga ju oma klaasiga eraldatud ruum, mis oligi selle auto juures põhiline. Näiteks konditsioneer oligi mõeldud ainult tagumisele osale, kui just Isake ei halastanud ja vaheseina klaasi alla ei lasknud. Ma natuke süvenen sellesse küttesüsteemi ja teeb eraldi postituse.
Vasta

Arvestades projekti mahtu, siis radikate puhul näilisusele panustamine ei tundu eriti jätkusuutlik lähenemine olema. Need mõnedsajad täiendavad juudirublad, mis paari väikese soojusvaheti kärje ümberlöömine maksab, pole meelerahu eest just liigpalju laualepanna. See muidugi vaid minu isiklik arvamus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(18-12-2019, 11:19 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Arvestades projekti mahtu, siis radikate puhul näilisusele panustamine ei tundu eriti jätkusuutlik lähenemine olema. Need mõnedsajad täiendavad juudirublad, mis paari väikese soojusvaheti kärje ümberlöömine maksab, pole meelerahu eest just liigpalju laualepanna. See muidugi vaid minu isiklik arvamus.
 Tegu ei ole paari väikese soojavahetiga ja mõnesaja juudirublaga. ZIL-l on neli soojendus radikat - kaks ees ja kaks taga. Aga teadmiseks, kõik on survestatud, kontrollitud ja ütleme ausalt, pärast sellist tööd, vaeva ja kulutatud vahendeid, pole see auto ka mõeldud eriti sõitmiseks. Kaks aastat on seda autot pidevalt ehitatud ja pool läheb veel. Kõik võivad seda teemat lugedes näha, milline kolgata tee see on olnud. Just täna oli juttu selle soojendus süsteemi funktsioneerimisest. Jube keeruline süsteem, juhitav vaakum klappidega. Ainuüksi vaakumtoru kulub kusagil 20 meetrit. Kui ma oleksin 2,5 aastat tagasi ette näinud kõike seda häda ja vaeva, oleks selle mõtte peast nii kaugele kui võimalik visanud ja järgi jooksnud ja uuesti visanud. Aga mis tehtud, see tehtud. Tagasi teed enam ei ole. Vähemasti ainus täiesti renoveeritud  ZIL 115/4104 maailmas.
Vasta

Tõmban siis joone alla selle aasta Kolgata teele, mis koos ZIL-ga 2019 aastal läbi käidud. Auto kokkupaneku kõige suurem peavalu on igasuguste tihendite ja pisidetailide närune seisukord, ehk millega neid asendada või analoogide otsimine internetist, e-buy-st jne. Teiste projektide puhul on palju abi olnud igasugu kontaktidest kaaskannatajatega (kellelgi on kontakte, kust midagi saab või teeb. kellel mingeid juppe, kes midagi taastab), siis ZIL-li puhul olen üksik, nagu marutõbe põdev hunt, tüütu tegelane, kellest parem eemale hoida. Aga noh, üle koera olen saanud aga saba, saba on kuradima pikk. Mõni pilt ka siis aasta lõpu tegemistest.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Ega vist muud võimalust kui Mercedes Benz ei ole tihendite puhul.
Vasta

(22-12-2019, 17:12 PM)hobiautod Kirjutas:  Ega vist muud võimalust kui Mercedes Benz ei ole tihendite puhul.
 Tegelikult pole Mersult sellele autole midagi leidnud. Seni olen kasutada saanud Rolls Roysi ja Porche vidinaid. Enamus siiski Rollsilt.
Vasta

Tiigri nahast värk seal põrandal on küll jube, eriti hästi sobib see halli istmega  Big Grin
Vasta

(23-12-2019, 20:55 PM)ryan Kirjutas:  Tiigri nahast värk seal põrandal on küll jube, eriti hästi sobib see halli istmega  Big Grin

Kahjuks on need originaalsed põranda matid.
Vasta

Kas neid autosi tehti lühikese kerega ka? Nii õelda "peresedaan" Smile
Vasta

(23-12-2019, 20:55 PM)ryan Kirjutas:  Tiigri nahast värk seal põrandal on küll jube, eriti hästi sobib see halli istmega  Big Grin
ryanile-need on hoopis pantri nahast.
Vasta

Kas ma näen õigesti, tagaistuja küljeklaasidele eraldi puhumine? Müstiline, mida "isakestele" tol ajal pakuti.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vaatasin sama. Jutust tuli välja,et see veel soojendus, mitte niisama õhu ringiajaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne