ZIM Faeton

(17-05-2019, 20:32 PM)Qunts Kirjutas:  Kas värvitöö tehakse ka vennasvabariigis või tuleb selleks auto Eesti meistrite juurde ?
Midagi pole teha, tuleb lasta seal ära värvida ja siis koju tuua. Pole ZIL 115-le ka värvijat leidnud. Seni kõige madalam hind, mis pakuti on 18 000.-€. Tõenäoliselt ZIM-mi selle raha eest veel värvitud ei saaks. Muidugi Ukrainas ka raskused hea töö tegijate leidmisega. Praeguse seisuga pole värvijat pahteldajat ei siin ega seal. Juuni lõpuks pidi auto värvitöödeks valmis oleme, siis sõidan sinna läbirääkimistele.
Vasta

(17-05-2019, 21:05 PM)Formika Kirjutas:  
(17-05-2019, 20:32 PM)Qunts Kirjutas:  Kas värvitöö tehakse ka vennasvabariigis või tuleb selleks auto Eesti meistrite juurde ?
Midagi pole teha, tuleb lasta seal ära värvida ja siis koju tuua. Pole ZIL 115-le ka värvijat leidnud. Seni kõige madalam hind, mis pakuti on 18 000.-€. Tõenäoliselt ZIM-mi selle raha eest veel värvitud ei saaks. Muidugi Ukrainas ka raskused hea töö tegijate leidmisega. Praeguse seisuga pole värvijat pahteldajat ei siin ega seal. Juuni lõpuks pidi auto värvitöödeks valmis oleme, siis sõidan sinna läbirääkimistele.
Mis oleks normaalne hind sinumeelest Eestis värvida ZIM 115-l ?
Küsiks oma kontaktidelt aga mina mingit garantiid ei anna !!!
Vasta

(17-05-2019, 21:26 PM)Qunts Kirjutas:  
(17-05-2019, 21:05 PM)Formika Kirjutas:  
(17-05-2019, 20:32 PM)Qunts Kirjutas:  Kas värvitöö tehakse ka vennasvabariigis või tuleb selleks auto Eesti meistrite juurde ?
Midagi pole teha, tuleb lasta seal ära värvida ja siis koju tuua. Pole ZIL 115-le ka värvijat leidnud. Seni kõige madalam hind, mis pakuti on 18 000.-€. Tõenäoliselt ZIM-mi selle raha eest veel värvitud ei saaks. Muidugi Ukrainas ka raskused hea töö tegijate leidmisega. Praeguse seisuga pole värvijat pahteldajat ei siin ega seal. Juuni lõpuks pidi auto värvitöödeks valmis oleme, siis sõidan sinna läbirääkimistele.
Mis oleks normaalne hind sinumeelest Eestis värvida ZIM 115-l ?
Küsiks oma kontaktidelt aga mina mingit garantiid ei anna !!!
 No 10 000.- oleks nõus välja käima.
Vasta

Üle mitme kuu ka ZIM-mi teemal mõni rida vaja kirja panna. Vaatasin ei leidnud teemat kohe ülessegi. Oli juba teisele lehele ära vajunud. Ühesõnaga kiidelda pole millegagi. Värvitöödega pole saanud alata. Pole kellegagi teha. Rahapada ka tühjaks saanud, ei jõua iga auto värvimise eest uue auto hinda välja käia. Võtsime käsile käiguvahetus süsteemi. ZIM-mil see ka originaalis roolisamba küljes nagu 50-ndatel, 60-ndatel moes oli. Sellel masinal seda enam peal ei olnud, oli kang põrandal.. Kui Pobide ja Volgade omi ikka liigub ja vedeleb, siis ZIM-mi oma pole praktiliselt näinud. Saime ühe äbariku, mis nüüd tuleb elule turgutada, st. praktiliselt uus valmistada. 
   
   
   
   
Vasta

Värvimine ... kõigi projektide higi ja valu. Ma otsisin meie Gaz 14 projektiks ka värvijat. Sain ka pakkumised vahemikus 10000-18000. Kuna ma isegi nende hindade juures polnud sugugi veendunud eeltööde kvaliteedis, siis lõpuks tegime taaskord kõik eeltöö ise oma töökojas ja lasin ainult tuiske teha maalritel. Ja see oli paraku ka kõige kehvemini tehtud osa kogu protsessis. olen nüüd poleerimisele kulutanud juba peaaegu sadakond tundi, et lõpptulemus ilus oleks.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta

Kui üksi ei taha, siis kaks kolm tõsist autode tegijat teevad koos värvikambri ja võtavad palgale parima/d viimistleja/d mis leida on. Aastane kulu palkadele ja kambrile on ühe/kahe (teie hindade juures) auto viimistlus. Ülejäänud autod jookseks juba niisama kasumisse. Selliste hindade, kvaliteedi soovi ja 'masstöö' juures oleks mul ammu juba enda kamber koos palgaliste töötajatega.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(30-08-2019, 00:50 AM)viplala Kirjutas:  ... Selliste hindade, kvaliteedi soovi ja 'masstöö' juures oleks mul ammu juba enda kamber koos palgaliste töötajatega.

Ju siis ikka pole nii rentaabel, kui ikka veel tegemata...
Vasta

(30-08-2019, 00:50 AM)viplala Kirjutas:  Kui üksi ei taha, siis kaks kolm tõsist autode tegijat teevad koos värvikambri ja võtavad palgale parima/d viimistleja/d mis leida on. Aastane kulu palkadele ja kambrile on ühe/kahe (teie hindade juures) auto viimistlus. Ülejäänud autod jookseks juba niisama kasumisse. Selliste hindade, kvaliteedi soovi ja 'masstöö' juures oleks mul ammu juba enda kamber koos palgaliste töötajatega.
Olen pea 30 aastat autodega tegelenud aga nagu eelpool mainutud parimad viimistlejad on päris raske leida.
Vasta

(30-08-2019, 00:50 AM)viplala Kirjutas:  Kui üksi ei taha, siis kaks kolm tõsist autode tegijat teevad koos värvikambri ja võtavad palgale parima/d viimistleja/d mis leida on. Aastane kulu palkadele ja kambrile on ühe/kahe (teie hindade juures) auto viimistlus. Ülejäänud autod jookseks juba niisama kasumisse. Selliste hindade, kvaliteedi soovi ja 'masstöö' juures oleks mul ammu juba enda kamber koos palgaliste töötajatega.
Lgp. ksf-ne Viplala. Kui ma leiaksin Eestist veel kolm tõsist auto huvilist, et seljad kokku panna ja ehitada valmis kamber, leida paar kõva tegijat ja mis te arvate, et saan odavamalt - ei saa. Esiteks kamber on kallis + köetav ruum eeltööde tegemiseks ja meestele riiete vahetamiseks. Lisandub sisseseade (kompressor, ventilatsioon, värvipüstolid, lihvimismasinad jne). Sellised mehed (vähemalt 2 meest) tahavad kuus vähemalt 2000.-€ brutot saada, millele lisandub sots maks + puhkuse tasu. Maksimaalselt jõuavad nad teha aastas 4, kui väiksemaid, siis 5 autot. Peale selle elekter, küte, pahtlid värvid jne. Lõpptulemus arvutage ise.
Vasta

pigem ikka 2 tonni netos  Toungue
Vasta

vabandust, ma asjadest ei jaga suurt midagi.
aga silma hakkas kõrvalteemas mainitud jõhker kogus pahtlit.
kahtlemata on sellise koguse autole määrimine ja maha nühkimine kõva töö.
võtab muidugi ka kaua aega.
küsimus aga tekib kohe, et kas lihtsamalt ei saaks?
kas koralik spetsialist suudab nii pahteldada, et enamust maha pole vaja lihvida?
Vasta

(30-08-2019, 21:40 PM)diesel Kirjutas:  vabandust, ma asjadest ei jaga suurt midagi.
aga silma hakkas kõrvalteemas mainitud jõhker kogus pahtlit.
kahtlemata on sellise koguse autole määrimine ja maha nühkimine kõva töö.
võtab muidugi ka kaua aega.
küsimus aga tekib kohe, et kas lihtsamalt ei saaks?
kas koralik spetsialist suudab nii pahteldada, et enamust maha pole vaja lihvida?

 Kindlasti suudab, aga tulemus ei ole eriti...
Pahtel ise on üks odavamaid asju selles töös. Korralik lihvpaber mis kulub selle koguse nühkimiseks maksab rohkem.
Pahtli kulu määrab pleksepp, ehk detailide kvaliteet. Kui all on kuumaastik, siis läheb ka vastavalt. Korralik pleku töö vajab vaid näpuotsaga õmbluste peale.


Vasta

mu mõte oli sedapidi, et kui enamus pahtlist maha nühitakse, siis ju justkui oli teda valesse kohta või liiga palju pandud.
Vasta

(30-08-2019, 21:40 PM)diesel Kirjutas:  vabandust, ma asjadest ei jaga suurt midagi.
aga silma hakkas kõrvalteemas mainitud jõhker kogus pahtlit.
kahtlemata on sellise koguse autole määrimine ja maha nühkimine kõva töö.
võtab muidugi ka kaua aega.
küsimus aga tekib kohe, et kas lihtsamalt ei saaks?
kas koralik spetsialist suudab nii pahteldada, et enamust maha pole vaja lihvida?
 Ütleme ausalt, minu autod on üle restaureeritud. Tehasest ei tulnud nad kunagi nii ilusatena välja. Eriti võigas kirvetöö on kapotialune, st. tulemüür, sisemised poritiivad ja muidugi ukse piidad ja uste raamid. Uksed võetakse kõik ühekaupa eest ja pahteldakse töölaual ideaalseks. ZIL li puhul ränk töö, sest üks uks kaalub pea 100 kilo. Kuna auto oma 6,5 m pikkuse ja sellega kaasnevate suurte siledate pindadega on paras väljakutse, siis sellest ka tohutu pahtli kogus, mis suures enamuses tuli kõik uuesti maha nühkida. Siis proovivärv, jälle pahteldus, veel proovivärv jne. Kuna selline auto , kui valmis saab on mega kallis, siis peab kõik ideaalne olema.
Vasta

Sa ei saa üleminekuid ikkagi nii siledaks, pluss see raibe võib kokku ka tõmmata mingil määral. Suvel istusin oma Jawa järelhaagise kere otsas pahtlilabidaga ja proovisin ka seda täpset pahteldamist. Saab küll aga lõpuks on lihtsam rohkem tõmmata ja lihvida, et siledam saada, selmet korduvalt pahteldada, mida võib niikuinii ette tulla...
Vasta

(30-08-2019, 19:50 PM)Formika Kirjutas:  Lgp. ksf-ne Viplala. Kui ma leiaksin Eestist veel kolm tõsist auto huvilist, et seljad kokku panna ja ehitada valmis kamber, leida paar kõva tegijat ja mis te arvate, et saan odavamalt - ei saa. Esiteks kamber on kallis + köetav ruum eeltööde tegemiseks ja meestele riiete vahetamiseks. Lisandub sisseseade (kompressor, ventilatsioon, värvipüstolid, lihvimismasinad jne). Sellised mehed (vähemalt 2 meest) tahavad kuus vähemalt 2000.-€ brutot saada, millele lisandub sots maks + puhkuse tasu. Maksimaalselt jõuavad nad teha aastas 4, kui väiksemaid, siis 5 autot. Peale selle elekter, küte, pahtlid värvid jne. Lõpptulemus arvutage ise.

Ei tahaks seda teemat risustada siin aga loodame, et see arutelu ei lähe väga pikaks Smile   Siin on kuskil mingi kamm, vastasel juhul poleks eestis üldse mitte ühtegi värvikambrit ega poleks ka võimalik hea kvaliteediga autot teha lasta. Kuidas on võimalik, et mõni firma suudab taolist tööd teha ja ise ei suuda vajalikku töökoda ülal pidada? X firma tahab peale palkade, riiete ja riistade ka kasumit teenida, või on tõesti enamus firmad suutelised kvaliteetsele tööle ise peale maksma olenemata summast mis kliendi käest tuleb? Pigem suudab kollektiivi keskmine persoon kordades rohkem toodangut anda kui 4-5 ühikut aastas. Vastasel juhul läheks kvaliteetse toodanguga firma kiirelt pankrotti.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Teema juba praegu tiba piiksus, seega - korraliku töömehe saamiseks tuleb ta ise välja õpetada, mitte turult värvata. Ma tean, millest räägin. Tooriku valimine on keeruline muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

On üldteada tõsiasi, et kui toimida täpselt värvimise ja eeltöö juhiste ning materjalide kasutusnimistu järgi, võibki pankrotti minna. Või oled pisut kasumis. Materjalid, tööriistad ja vajalik energia on kokku arvutades päris hea summa. Seda teenust e. kere-ja värvitööd pakkuvatest firmadest suur osa ei hakka pingutama tänapäevaste tänavatel massiliselt liikuvate sõidukite peenviimistlemisega. Juhtus värvimisel tolmutera sisse-mõni asi. Hobisõidukid on hoopis teine teema. Ja nende hobisõidukite ilusaks viimistlemine hoiab kinni kui mitte mitut ,siis ühte head maalrit kindlasti kes selle aja jooksul suudab valmis vorpida mitu tiiva värvimist, mis hulga tulusam firmale on. Ksf. viplala-l on alati võimalus ise värvitöökoda püsti panna ja proovida, kuidas kasumisse jääda.
Vasta

(31-08-2019, 00:24 AM)rollfix Kirjutas:  On üldteada tõsiasi, et kui toimida täpselt värvimise ja eeltöö juhiste ning materjalide kasutusnimistu järgi, võibki pankrotti minna. Või oled pisut kasumis. Materjalid, tööriistad ja vajalik energia on kokku arvutades päris hea summa. Seda teenust e. kere-ja värvitööd pakkuvatest firmadest suur osa ei hakka pingutama tänapäevaste tänavatel massiliselt liikuvate sõidukite peenviimistlemisega. Juhtus värvimisel tolmutera sisse-mõni asi. Hobisõidukid on hoopis teine teema. Ja nende hobisõidukite ilusaks viimistlemine hoiab kinni kui mitte mitut ,siis ühte head maalrit kindlasti kes selle aja jooksul suudab valmis vorpida mitu tiiva värvimist, mis hulga tulusam firmale on. Ksf. viplala-l on alati võimalus ise värvitöökoda püsti panna ja proovida, kuidas kasumisse jääda.


Loe nüüd uuesti mida ma kirjutasin. Juhul kui sama asja suudavad teostada firmad mis teenivad kasumit selle teenuse pealt, siis pole ühtegi ületamatut probleemi sama asja ise tegemisel, kui suudad 100% töölistele töö ette anda aasta lõikes (sama aeg ja papp mille välja käid teenust tellides). Jah ma olen elus nii mõnedki teemad käima pannud, mitte küll auto viimistlust ja mitte mega suurelt aga siiski seda nii rahata kui rahaga, enamjaolt tean mida räägin. Kui on piisavalt aeg töölistele kaetud, kui on piisavalt tööd omanikelt, et 100% katta tööliste aeg, siis asi lihtsalt peab ära tasuma kuna kasumi marginaal puudub valemist. Füüsika füüsikaks siin foorumis, kuid tavaline matemaatika on ka midagi väärt.

Siit edasi või tagasi minnes, parim variant ongi selline, kus kaks või kolm oma ala fänni (normaalset inimest, mitte mu..id), kellel on rahakott välja surnud krokodilli nahast, suudavad leivad ühte kappi panna. Suudavad tööga varustada töökoda ilma, et peaks vahepeal võtma kortsu sõidetud opeli roostes tiiva remonti vahele. Pritsivad pappi ja saavad vabaduse oma hobile. Mind ei ole vaja siin rünnata, ideaalis te ju saate aru, et asjal oleks jumet...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

viplala jutus on igati ratsionaalne iva sees.
aga sellised väiksed kontorid kipuvad kahjuks liiga sageli tüliga katki minema.

kõrvalmärkusena mainiks, et kunagi lugesin mingist meerikamaa autolehest pikka juttu,
mille pealkiri oli mälu järgi umbes - 89 dollar paintjob.
igatahes kodanik tegi näitusetasemel värvitööga masina, kulutades materjalidele
alla saja taala. oma tööle hinda muidugi ei rehkendanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne