Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(15-02-2020, 21:13 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(15-02-2020, 11:01 AM)mtz80 Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/et/pihusti-te...00bar.html
Kas kellegil on kogemusi sellise pihustite testimisseadmega? Tasub osta ja sobib vene traktori pihustite kontrollimiseks?

Meil töö juurde osteti Boschi stendide vahel ka üks sarnane isend. 
Nüüd seisab kasutult riiulis. Ei ole tööriist. Õigel pihustistendil peaks ikka olema see kolb-kraan või kuidas seda eesti keeles nimetada...
Ehk siis saab manomeetri liini jõulisemaks katsetuseks kinni keerata ja näidu lugemise ajal kolbi sisse keerates vaikselt näitu jälgida.
Sel meile ostetud isendil väreleb manomeeter pihusti avanemise hetkel nii suurtes piirides et täpse näidu lugemine on võrdne selgeltnägijate tuleprooviga.
Seieri väreluse vastu täideti manomeetrid vanasti vedelikuga, ehk leidub selliseid manomeetreid tänapäeval ka.

Do'nt panic

(15-02-2020, 21:53 PM)giordanobruno Kirjutas:  
(15-02-2020, 21:13 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(15-02-2020, 11:01 AM)mtz80 Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/et/pihusti-te...00bar.html
Kas kellegil on kogemusi sellise pihustite testimisseadmega? Tasub osta ja sobib vene traktori pihustite kontrollimiseks?

Meil töö juurde osteti Boschi stendide vahel ka üks sarnane isend. 
Nüüd seisab kasutult riiulis. Ei ole tööriist. Õigel pihustistendil peaks ikka olema see kolb-kraan või kuidas seda eesti keeles nimetada...
Ehk siis saab manomeetri liini jõulisemaks katsetuseks kinni keerata ja näidu lugemise ajal kolbi sisse keerates vaikselt näitu jälgida.
Sel meile ostetud isendil väreleb manomeeter pihusti avanemise hetkel nii suurtes piirides et täpse näidu lugemine on võrdne selgeltnägijate tuleprooviga.
Seieri väreluse vastu täideti manomeetrid vanasti vedelikuga, ehk leidub selliseid manomeetreid tänapäeval ka.

Nonii...

Neil veneaegsetel stendidel mida peos hoidnud pole ühelgi manomeetris õli käinud. Kõigil on olnud ka see kolb-kraan.

Ostad sellele jebennile vedelikus manomeetri(poisid Hydroscandis vms kohas aitavad rõõmuga), kvaliteetsema jne. Saad osta siis ju kaks asja. Algul stendi ja siis manomeetri. Ja siis avastad et see seieri värinat olulisel määral ei vähendanudki. Pihustis see surve kõikumine üpris äkiline. Russile omase 130 või 180 bari peal pole küll katsetanud, aga meil kas 250 või 280 bari ja rõvedalt väreleb...
Kui tahtmine harva mõne pihusti tööd kontrollida ja mõningane eksimus surve määramisel ei heiduta, siis mingi tulemuse ju saad. Aga kui seda stendi tihedamalt kasutada ja täpselt toimetada plaan, siis mina hoiaks sellest eemale.

Millal EV registreerimismärgid kohustuslikuks muutusid ja vanade NSVL omadega enam sõita ei tohtinud? Oli see kohe 1991 või natuke hiljem?

See ei juhtunud korraga. Kõigepealt keelati ära need, millel oli kirillitsa peal, muudega võis sõita. Ostu-müügi ajal pidi ka numbrid ära vahetama EV omade vastu.

Isa B48 82EA sõitis selle numbriga kuni müügini, mis juhtus kunagi kahetuhandetate algul

(16-02-2020, 01:00 AM)veix__ Kirjutas:  Millal EV registreerimismärgid kohustuslikuks muutusid ja vanade NSVL omadega enam sõita ei tohtinud? Oli see kohe 1991 või natuke hiljem?
Alles läbi käinud:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63423&pid=494225#pid494225

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(15-02-2020, 19:08 PM)2715 Kirjutas:   õli jaoks on ainult soon mille all on ava kust õli tagasi kasti pääseb.

Selle toreduse ametlik nimetus on kambertihend.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-02-2020, 01:29 AM)13piisab Kirjutas:  
(16-02-2020, 01:00 AM)veix__ Kirjutas:  Millal EV registreerimismärgid kohustuslikuks muutusid ja vanade NSVL omadega enam sõita ei tohtinud? Oli see kohe 1991 või natuke hiljem?
Alles läbi käinud:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63423&pid=494225#pid494225

Ok, oli üks pilt, mille pildistamise ajast püüdsin aimu saada, seal oli autol must numbrimärk (konreetsel numbril septsiifilisi vene tähti ei olnud) ja samas enne 1988 see kindlasti tehtud ei olnud. Eks jääb siis vahemik 1988-1994 (kuigi nagu lugeda võis, siis reaalselt võidi veel ka peale seda musta numbriga sõita).

Neid fotode ja videote kuupäevasid pole vaja mantrana võtta. Ma sõitsin Kirovi kolhoosi esimehe Volgaga tolajal ÜLE_EELMISTE numbritega rahulikult iga nädalalõpp kadaka turu vahet. Midagi erilist ei juhtunud. Ostja lõpuks imestas, et miks kruvisid keerama ei pea. Siis pidi eelmised numbrid ära andma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-02-2020, 19:49 PM)mtz80 Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/et/pihusti-te...00bar.html
Kas kellegil on kogemusi sellise pihustite testimisseadmega? Tasub osta ja sobib vene traktori pihustite kontrollimiseks?
No jätan ostmata selle aparaadi. Arvata on, et õige tööriistaga tegemist pole. 
Oskate ehk soovitada mõnd asjalikku testrit.

(15-02-2020, 11:01 AM)mtz80 Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/et/pihusti-te...00bar.html
Kas kellegil on kogemusi sellise pihustite testimisseadmega? Tasub osta ja sobib vene traktori pihustite kontrollimiseks?
 Tootekoodi järgi on poolakate "Geko G02658 Injector Tester";
Siin mingi vend tundub "raiuvat" sellega:

 Eks ässad ütlevad kui sobiliku viguriga tegu on.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

A mes tal äda? Oskaja mees testib sellega traktoril pihustit maha võtmata. Veidi avaramas kohas tegutsemiseks, et sudu ise sisse hingama ei peaks.

Kas kellelgi on jäänud silma, kust võiks saada selliseid  ca 10mmx10mm U-klambreid:

https://www.advancecomponents.com/fasten...s/u-clips/

(17-02-2020, 16:14 PM)Prii Kirjutas:  Kas kellelgi on jäänud silma, kust võiks saada selliseid  ca 10mmx10mm U-klambreid:

https://www.advancecomponents.com/fasten...s/u-clips/
Küsi sadulseppade käest .Sain oma diivanipadjad üleeile taastamiselt kätte .Olid samalaadsed klambrid küljes.Tondi kant ,kui Tallinna mees.

Kloostrimetsa motopoes justkui oli.

Kes annaks vihje ,kuidas FB_ st ,pilte, tekste  siia sobilikku formaati sättida.Kord õnnestub ,kord mitte .Ei leia reeglit. Sad

FB puhul on asi paljuski kinni selles, kas postitus on avalik või piiratud seltskonnale/grupile.

Piltide puhul saab abi vahel originaali oma arvutisse laadimisest ja siis foorumi keskkonda laadimisest.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Pildi saab nii et klikid pildi peal ja open image in new window ja selle avatud pildi lingi paned siis pildina. Ma olen vähemalt nii ise teinud.

Kas keegi teab kogemusest soovitada aerosoollakki puidule, mis ka töötaks hästi? Matti oleks vaja.
Erinevate tootjate poolt valikut on, kuid ei tahaks lihtsalt umbes kõike läbi proovida, ostaks kohe töötava asja.

Oleneb ka mida lakid, kui mehaaniliselt vastupidav peab jääma, kas ilmastikukindel...?

Eriti vastutusrikaste tööde jaoks olen kasutanud veoauto värve, lakke.Töötab ka puidu peal väga hästi aga vaja rohkem kordi üle värvida.Kahekomponentne ja kiiresti kuivav.
Muidugi püssi pesemine pärast suurem töö kui värvimine ise aga tulemus seda väärt.Võib-olla minu viga aga mul puudub usk aerosoolidesse või ei ole ma õiget leidnud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne