Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(27-08-2018, 11:39 AM)Virko Kirjutas: ... Seega esimene emotsioonist pähe karanud/tulnud on reeglina vististi õige.
Joonise peal on esikahvli ettesõidunurk kenasti õige, aga tegelikus elus ... võib juhitavusega probleeme tulla.
A igati tore projekt. Muudab tänavapildi hästi huvitavaks. Taolisi eriprojekte võiks rohkem olla, millele järele vaadata. Muidu sõidavad ainult leksused ja pentlid, mille pärast väga kaela vaevama ei hakka.
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
https://silodrome.com/wp-content/uploads...ubb-3.jpeg
Heh....
Lenks tundub olevat kere sisse peidetud. Sõnatu.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Koht kuhu jalg toetub, peaks olema selline liivapaber, kust märjaga jalg maha ei libise. Igasugu metallid ja ja muud libedad pinnad võivad märjaga tõuksi omaniku enda kodarad ohtu seada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas: MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma...
Ma ei tea, mis see MS on, äkki on mms varjatud reklaam. Igastahes ei tundu olema see ehitusvaht. Mul aga tuli just ehitusvaht kohe silme ette, kui mürasummutusest rääkisid. Kerge ja moodustab "sändvitsi", mis viib kõminat alla.
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas: (27-08-2018, 11:39 AM)Virko Kirjutas: mis valemiga kaotada pleki kõmin porikoobastelt
Selle vastu aitab kõige lihtsamalt igivana ventilatsioonitorude vaigistamise tehnoloogia - kergelt rist sisse valtsida. Ükskõik milline pinnakate peab summutamiseks ikkagi suht paks olema, see aga lisab kaalu. Kaal on aga elektrisõidukite suurim mure alati.
Külgkorvil katsetasin, töötab
Ei mingit kuminat.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 100
Teemad: 8
Liitus: Jan 2013
Maine:
4
Mulle pakuks huvi, et mis mootorit sa kasutasid kiiruga vaadates ei jäänud kohe silma. Endalgi suur hulk 18650 akusid kõrvale pandud, võiks ju miskit neist meisterdada.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
teed need kavandatud ristid sikega ja on kaks ühes lahendus.
väljanägemine ja vaikus.
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(28-08-2018, 21:22 PM)diesel Kirjutas: teed need kavandatud ristid sikega ja on kaks ühes lahendus.
väljanägemine ja vaikus.
Jõudsid ette. Just sedasama tahtsin soovitada. Kui sikemasinat ei ole, siis saab ka liivahunnikus nüri meisliga asjast asja.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Kas see mootor elektrilist pidurdust ei võimalda ehitada - lülitatakse ümber generaatoriks + vastav reostaat ahelasse?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(29-08-2018, 10:08 AM)Virko Kirjutas: Idee on enam kui meeldiv aga minu pisike pea seda teostada ei oska kahjuks.
http://www.yourelectrichome.com/2012/08/...otors.html
praktilisi skeeme on netis palju, kindlasti pakub keegi ka bolt on lahendusi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Sul on järelikult ilma harjadeta mootor. Kõige mõistlikum oleks sel juhul kasutada kontrollerit, mis toetab regeneratiivset pidurdamist. Saab ka reostaatidega, aga neid peaks siis 3 tk olema.