Diiselmootoriga sõiduautode lõpp on lähedal

(18-03-2019, 21:32 PM)mossepower Kirjutas:  ... Nii kipub teinekord juhtuma jah kui roheliste raudkindlaid seisukohti kompetentsed analüüsivõimelised inimesed revideerima satuvad. Üks analoogne näide energeetikavaldkonnast, mille sisu ja sõnum tundub ka esimese hooga mõistusevastane:
https://www.independent.co.uk/news/scien...55997.html
A' mis selles mõistusevastasena tundub? Tuumaenergia ongi kõige rohelisem energia, vähemalt roheliste endi määratluse järgi, sest ei tekita üldse süsihappegaasi.
Ain't piisavalt ohutu peab tuumajaama ehitama. Millega seoses märgin, et näiteks Fukushima jaama taolisega poleks Eestis mingit muret.
Vasta

(19-03-2019, 10:38 AM)olevtoom Kirjutas:  
(18-03-2019, 21:32 PM)mossepower Kirjutas:  ... Nii kipub teinekord juhtuma jah kui roheliste raudkindlaid seisukohti kompetentsed analüüsivõimelised inimesed revideerima satuvad. Üks analoogne näide energeetikavaldkonnast, mille sisu ja sõnum tundub ka esimese hooga mõistusevastane:
https://www.independent.co.uk/news/scien...55997.html
A' mis selles mõistusevastasena tundub? Tuumaenergia ongi kõige rohelisem energia, vähemalt roheliste endi määratluse järgi, sest ei tekita üldse süsihappegaasi.
Ain't piisavalt ohutu peab tuumajaama ehitama. Millega seoses märgin, et näiteks Fukushima jaama taolisega poleks Eestis mingit muret.
Aga siiski oli Fukushima "kaudne" mõju niivõrd suur, et Eestil on kadunud igasugune soov tuumajaama saada ning tuumaenergeetika osa on ka Eesti energiamajanduse arengukavast nüüdseks välja visatud (Link).
Kõige agarama riigina hakkas Saksamaa Fukushima järel kiirelt "ohtlikke" tuumajaamu sulgema ning oli ka plaan 2022. aastaks Saksamaa enda energiatootmine tuumavabaks muuta (Link)."Lahendusena näeb Saksamaa energiasäästlikkust ning taastuvenergia laialdast kasutuselevõttu".
Tuleb ka märkida, et Saksamaa roheliste arust oli isegi selline järkjärguline sulgemine liiga pikaldane plaan. 

Selliste seisukohtade ja suundade tõttu tundub selline paljude teadlaste poolt heaks kiidetud tuumaenergia rohelisust analüüsiv ja kinnitav avaldus esmapilgul lausa kuritahtliku sammuna roheliste ja tuumaenergia vastaste seniste ideede, töö ja saavutuste vastu.
Vasta

(19-03-2019, 10:38 AM)olevtoom Kirjutas:  
(18-03-2019, 21:32 PM)mossepower Kirjutas:  ... Nii kipub teinekord juhtuma jah kui roheliste raudkindlaid seisukohti kompetentsed analüüsivõimelised inimesed revideerima satuvad. Üks analoogne näide energeetikavaldkonnast, mille sisu ja sõnum tundub ka esimese hooga mõistusevastane:
https://www.independent.co.uk/news/scien...55997.html
A' mis selles mõistusevastasena tundub? Tuumaenergia ongi kõige rohelisem energia, vähemalt roheliste endi määratluse järgi, sest ei tekita üldse süsihappegaasi.

Seda need puukallistajad ei näe et tuumajaamast tekivad mingi aja pärast tuumajäätmed ning neid kuhugi Ida-Virumaale juba ei mata. Üheööliblikad ja parajad variserid need rohelised...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(19-03-2019, 12:32 PM)mossepower Kirjutas:  Aga siiski oli Fukushima "kaudne" mõju niivõrd suur, et Eestil on kadunud igasugune soov tuumajaama saada ning tuumaenergeetika osa on ka Eesti energiamajanduse arengukavast nüüdseks välja visatud (Link).
Kõige agarama riigina hakkas Saksamaa Fukushima järel kiirelt "ohtlikke" tuumajaamu sulgema ning oli ka plaan 2022. aastaks Saksamaa enda energiatootmine tuumavabaks muuta (Link)."Lahendusena näeb Saksamaa energiasäästlikkust ning taastuvenergia laialdast kasutuselevõttu"...

Eks taolised otsused võetakse vastu suuresti poliitilise kapitali pärast. Peale pauku on kõik hellad ja valitakse selline partei, kes lubas hella kohta silitada. Võimule saades peab mõne lubaduse täitma ka, et veel lootust oleks.
Vasta

See tõde on ikka väga visa kooruma.

https://novaator.err.ee/929000/suur-anal...ab-kliimat

Mitu km läbisid meie sots töötajate iimjevvid enne kui nad maha müüdi ? Ega enamus neist vist sinna "tasakaalupunkti" ei jõudnud. Ja see oleks olnud alles punkt kus on nn viik.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

See diiselmootorite  keelustamise kampaania on nüüd edasi arenenud  tõeliseks rohepöörasuseks sest   alates 2035 aastast ei tohi Euroopa liidus enam müüa üldse sisepõlemismootoriga sõiduautosid.  Ennem seda aastat ostetud autodega võib õnneks edasi sõita .
https://majandus.postimees.ee/7636886/si...ooga-edasi

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Seda teemat me korra juba närisime:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid539764

Esialgu ei ole põhjust arvamust muuta.
Vasta

Minu jaoks on saabunud järgmine kurb tähtpäev, kus kepikastiga autot on hinnakirjadest väga raske leida. Kõik puha tomatid reas.

Kui keegi oskab arvata, mis margi hinnakirjast võiks leida:
-sõiduauto (mitte nn linnamaastur)
-diisel 100kw pluss-miinus
-universaal
-kepikast
Vasta

(01-11-2022, 19:00 PM)E303 Kirjutas:  See diiselmootorite  keelustamise kampaania on nüüd edasi arenenud  tõeliseks rohepöörasuseks sest   alates 2035 aastast ei tohi Euroopa liidus enam müüa üldse sisepõlemismootoriga sõiduautosid.  Ennem seda aastat ostetud autodega võib õnneks edasi sõita .
https://majandus.postimees.ee/7636886/si...ooga-edasi
Evrokommude diktatuurmeetodid (käsen-keelan-poon) viivad selleks ajaks liidu üldse viimsele teekonnale. Aastal 2004 olin alles poisike, aga Eesti EL-iga liitudes algusaastatel ei mäletanud sellist negatiivsust, nagu on praegu. Viimase paari aastaga on sealt hakanud tulema sihilikult rahva vastu töötavat poliitikat.

Meeldivaid autosid tasub lähiaastatel kokku ostma küll hakata, kuna uusi "hobisõidukeid" lähitulevikus enam peale ei tule ja eksisteerivad muutuvad haruldasemaks/hinnalisemaks. Hetkel uued manuaalkastiga sportlikumad hothatchid jne võivad saada väga suure nõudluse enne lõppu.

Ühe võimaliku visioonina võib tulevikus tekkida "Kuuba 2", kus vanatehnikat hoitakse elus seni, kuni tehnika ressursid on 100% kasutatud.
Sisepõlemismootorile alternatiivsem ja puhtam kütus on loomulikult oodatud - Porsche pidi sünteetilise kütusega tegelema?
Loodetavasti praegusele juhitavale karmile poliitikale tõmmatakse pidurit ja leiame kõigile sobiva lahenduse. Ei peaks ühte tüüpi sõidukeid peale suruma, ja teisi väljasuremisele suunata - Võiksime kõik erinevate sõidukitega siin maakeral koos olla sõbralikult   Rolleyes
Vasta

(01-11-2022, 20:15 PM)Mahno Kirjutas:  Minu jaoks on saabunud järgmine kurb tähtpäev, kus kepikastiga autot on hinnakirjadest väga raske leida. Kõik puha tomatid reas.

Kui keegi oskab arvata, mis margi hinnakirjast võiks leida:
-sõiduauto (mitte nn linnamaastur)
-diisel 100kw pluss-miinus
-universaal
-kepikast
Kuna mind kepikastiga autod ei paelu ja masuudipressiga sõiduautosid suisa jälestan, siis toon vaid ühe näite - kiiasiid.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(01-11-2022, 20:15 PM)Mahno Kirjutas:  Kui keegi oskab arvata, mis margi hinnakirjast võiks leida:
-sõiduauto (mitte nn linnamaastur)
-diisel 100kw pluss-miinus
-universaal
-kepikast
Škoda Octavia Combi 2.0TDI, 110kw, 6-k manuaal, 26900€ ?
Reaalselt ei tea, kas ikka pakutakse, aga hinnakirjas on olemas https://www.skoda.ee/_doc/e51ef04c-9373-...3882de7503
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne