Puurpink
#1

Teretere!

Kas oskab keegi soovitada mõnda uut, tänapäevast ja korralikku lauapuurpinki mis näeks välja ja toimiks nagu need "veneaegsed".

Ehk millel alumine ots kuhu detaili toetad seisab paigal ja ülemine tööosa koos mootori ja kõige muuga liigub üles alla?

Need laialtlevinud erinevad tänapäevased kipuvad kõik olema fikseeritud raami ja mõõtudega, mööda sammast siis üles alla liigutatav toeplaat (või kuidas iganes seda vahetükki nimetada)

Olen leidnud mõned ilmselt täisprofi omad mis võiks sobida aga hinnad on juba mitmetes tuhandetes... kipub veidi paljuks minema.
Sobiv kandidaat peaks olema uus ja soovitatavalt mõnelt kohalikult müüjalt ametlikult ostetav. 

Need NSVL aegsed kõik läbi aetud ja näevad välja juba nagu sõjaveteranid, kabedamate eest küsitakse päris palju paberit vastu ja pealegi mõni asi võiks ikka uus ka olla, mul neid vanu asju juba küll. Big Grin

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Tere!

Siiamaani hakkama saanud ka ühe logu vene pingiga sest sobivat uut pole päris hästi leidnud. Üldiselt on mul vist nende vene asjade vastu mingi imelik tõrge ka...kui saaks siis katsuks ilma nendeta...puurpink vist ongi ainus seda päritolu tööriist. Saksa, USA ja skandinaavia raud ja lahendused meeldivad rohkem..

Vene pingi suurim pluss ja seetõttu ka otsitava pingi konkreetsed soovid on sellised, et kuna suht tihti on vaja torusid vilepillideks teha, ehk palju erinevas mõõdus avasid, siis on positiivne kui toru toetab kindlale pinnale ja samale  kõrgusele on tehtud ka lisa tugiklotsid mida saab siis kahel pool puurpinki olevate töölaudade  peale panna.

Ehk toru on kogu aeg paigal ja vastavalt puuride pikkustele ja avade sügavusele saab siis tööorganit ennast üles-alla liigutada.
Need liikuva tasapinnaga pingid tekitavad juurde rohkem sebimist ja toruga mängimist, mis mõnikord ei olegi nii lihtne kui toru on 100x100x4 mm ja 3 meetrit pikk.

Viidatud MKT pink on olenemata märgist, margist ja värvist täpselt seesama Hiina asi mida terve internet, tööriistamarketid jms täis on.
Üldse mitte paha pärast, pidi suht normaalne asi olema ütles tuttav kelle suures töökojas see igapäev kasutuses on. Palju kiirusi, pikk spindlikäik. 120 mm, puuri kaugust sambast jms.  Hinda ka nagu eriti pole. AInult see kuradima liikuv tasapind seal. Pangu see kuskile optimaalse kõrguse peale lukku ja tööosa samba peal liikuma ning ma juba sõidaks poe poole rahakott taskus. Big Grin 

Üks Rootsi uus pink on silmapiiril, minu tingimustele vastav, käigukastiga  ka veel, ei pea rihmadega mässama, ainult hind on üksinda toimetava tegija jaoks veidi liiga.

Kui midagi  muud head ei leia siis ilmselt lähebki see suur Hiinakas või selle väiksem lauamudelist vend loosi ja tuleb torude jaoks mingid reguleeritavad lisatoed vms leiutada või mõni pagulane võtta abiks otsa hoidma.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#3

Tegemist peaks olema Rootsis toodetava firma Strands pingiga, selline oleks vist suht ideaalilähedane.

https://www.stokker.ee/puurpink-ghd-25-t...1620086547

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#4

Mis see hinnapiir võiks olla?
Kui soov uus osta, siis Hiina laua freespingid on liikuva peaga. Kui puurid on suuremad peaks midagi vähe tummisemat vaatma näiteks https://shop.koneita.com/et/metallintyos...nkone.html
Freespingi puhul on boonuseks all olev ristliikumis laud. Kunagi ei tea millal võib olla vaja freesida ning ka puurimisel abiks.
Vasta
#5

(19-10-2018, 13:46 PM)qwerty009 Kirjutas:  Mis see hinnapiir võiks olla?
Kui soov uus osta, siis Hiina laua freespingid on liikuva peaga. Kui puurid on suuremad peaks midagi vähe tummisemat vaatma näiteks https://shop.koneita.com/et/metallintyos...nkone.html
Freespingi puhul on boonuseks all olev ristliikumis laud. Kunagi ei tea millal võib olla vaja freesida ning ka puurimisel abiks.

 Selliste freespinkide kasutuskogemus puudub. Freesimise võimalus oleks ju hea aga ehk on selline pink 90% puurimistööde jaoks overkill?

Väiksemaid ja odavamaid puur-freespinki on ka olemas, kas kellegil on kogemusi sellistega.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#6

Väiksematel on plast hammakad ning jõuetud mootorid.
Vasta
#7

(19-10-2018, 23:42 PM)valts Kirjutas:   Selliste freespinkide kasutuskogemus puudub. Freesimise võimalus oleks ju hea aga ehk on selline pink 90% puurimistööde jaoks overkill?

Väiksemaid ja odavamaid puur-freespinki on ka olemas, kas kellegil on kogemusi sellistega.

Need millel spindlis padrun freesida ei saa.Peab olema tsang kinnitusega läbi spindli.Need padruniga ja koordinaat lauaga pingid on ikkagi puurimiseks mõeldud.Mingi kiilusoone saab ehk hädaga ära närida aga kas sel mõtet on.Nimelt kui külgepidi lased siis kipub see frees padrunist väljapoole tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne