Odav mootoriõli / kallis mootoriõli
#41

Huvitavat lugemist õlidest

https://www.api.org/~/media/files/certif...h_2013.pdf
Vasta
#42

DPF ei vaja erilist õli, sai selgeks autoesinduses töötades 2010a, puhas reklaam ja hirmutamisejutt.
Samas on õlide hõõrdelisandite jms kogus vähenenud kuni 50% võrreldes 2000-ndte aastatega. Maaletoojalt saab teha päringuid.
Isiklikult lisan kõikidele õlivahetustele hõõrdelisandid X1R või Bifol
Vasta
#43

(07-12-2020, 00:10 AM)marekr Kirjutas:  DPF ei vaja erilist õli, sai selgeks autoesinduses töötades 2010a, puhas reklaam ja hirmutamisejutt.
...

DPF ei vaja tõesti - ummistub kiiremini ja saabki maailmajandus altarile uue andami tuua.

Päris tühjast kohast ikka ei tule nõue kasutada madala tuhasusega õli tahmafiltriga mootorites.
Vasta
#44

(07-12-2020, 00:10 AM)marekr Kirjutas:  DPF ei vaja erilist õli, sai selgeks autoesinduses töötades 2010a, puhas reklaam ja hirmutamisejutt.
Samas on õlide hõõrdelisandite jms kogus vähenenud kuni 50% võrreldes 2000-ndte aastatega. Maaletoojalt saab teha päringuid.
Isiklikult lisan kõikidele õlivahetustele hõõrdelisandid X1R või Bifol
Nõus.Dpf vajab sõitmist,õli ei pane teda puhastama,ega kinni tahmama,lühikesed otsad ja madal töö temperatuur ummistavad seda.Egr on see mis tahmatab mootorit seestpoolt.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#45

Dpf e on palju erinevaid ja markide lõikes.
Näites fordi ja volvo dpfi nõudmised on suht kesised ..
 teistel jälle suuremad..
Eks igaüks lähtub oma tarkusest ja vastutab ise oma otsuste puhul Smile
Vasta
#46

korras mootori puhul ei saa õli kuidagi dpf-i sattuda!
Vasta
#47

Ise vahetan ka 10 tuhande ja alla selle kilomeetri, kuidas kunagi, oleneb linnasõitudest. Nüüd ostin uue 2017a sidruni, sinna ei või alla 0 W panna, õlikanalid pidid nii piskud olema, krt. seda teab. Vanal massinal  (Opel) läks EGR tihti linnasõitudega umbe ja kõik teeninduse värgid 6x odavamal kui uuel. Berlingo lubab 30 tuhhi välpa, kurjam see ju tapab täiega, kui ikka pikemalt autot hoida tahad, siis vaheta ikka õli tihkemalt, ei ole turbo jamasid ka.
Kallimad õlid võiksid paremad olla aga kui vaatad seda venemaa värki, siis hakkab ka kõige teadlikum inimene kõhklema.  0W sobib ka ainult see, mis spetsiom sidruni jaoks. Võta või jäta?
Vasta
#48

(07-12-2020, 18:20 PM)auk_ Kirjutas:  Ise vahetan ka 10 tuhande ja alla selle kilomeetri, kuidas kunagi, oleneb linnasõitudest. Nüüd ostin uue 2017a sidruni, sinna ei või alla 0 W panna, õlikanalid pidid nii piskud olema, krt. seda teab. Vanal massinal  (Opel) läks EGR tihti linnasõitudega umbe ja kõik teeninduse värgid 6x odavamal kui uuel. Berlingo lubab 30 tuhhi välpa, kurjam see ju tapab täiega, kui ikka pikemalt autot hoida tahad, siis vaheta ikka õli tihkemalt, ei ole turbo jamasid ka.
Kallimad õlid võiksid paremad olla aga kui vaatad seda venemaa värki, siis hakkab ka kõige teadlikum inimene kõhklema.  0W sobib ka ainult see, mis spetsiom sidruni jaoks. Võta või jäta?
Miks jäetakse osa infot lugematta-Tavaliselt on kirjas hooldusvälp KUNI-30 tuhat.Volkaril loeb külmkäivitusi ja linnaotsasid.Inimesed tulid 12-tuhhi peal kurtma mis jama on-lubati 30.
Vasta
#49

(07-12-2020, 12:21 PM)Urmet24 Kirjutas:  Dpf e on palju erinevaid ja markide lõikes.
Näites fordi ja volvo dpfi nõudmised on suht kesised ..
 teistel jälle suuremad..
Eks igaüks lähtub oma tarkusest ja vastutab ise oma otsuste puhul Smile

Ei ütleks, et Fordikute dpf nii kesiste nõudmistega oleks. Paljud ilmselt ei teagi, et vajab muretuks toimimiseks veel Eolys vedelikku. Selline pruun mögin on, mis käib tagasilda ehitatud paagis. Kunagi vahetasin Fordil õli suvalise Valvoline täissündi vastu ja seda püsivalt umbes 100K läbisõidu jooksul. Mootor ilane, dpf aja jooksul umbes ja lihtsam välja progeda ja muud hädad. Eolysi ka ei lisanud. Vahetasin autot ja sama mootoriga ning kasutusel Liqui Moly nimeline tootja serdiga ettenähtud õli. Dpf (b-osa) on juba 130t/km muretult töötanud. Mootor kuiv ja 0 probleemi. Õlivahetus ka 10K tagant, mitte 20, nagu tootja ette näeb. Kuna ise vahetan õli, siis ei kujuta ette, et see õli peaks veel samakaua seal ringlema ja mul on enamuses maantee sõidud ning pikad otsad. Must ja hakkab kergelt venivaks minema selle 10K läbisõiduga. Samas mootoril külmkäivitusi sisuliselt ei ole, sest kõik alla 0 kraadi vajuvad ilmad on välitingimustes Defa kasutusel ja muul ajal soojas garaažis.
Soomes müüdi kunagi Renault väikeveokeid. Vist oli Mascott. Tehas annab hooldusvälbaks 30K. Mootorid lähevad õhtale kuskil 21-27K läbisõiduga. Kõik garantii korras vahetusse ning suured onud tehasest tulevad uurima, et mis valesti tehakse. Uurivad ja kõik õige, töövõtted õiged, õlid õiged aga mootorid ei kesta. Lõpuks otsustati, et süü on "rasked klimaatilsed tingimused" ja tõmmati välp poole peale põhjamaades, ehk 15K.

Lõppkokkuvõte on see, et õlil ja õlil on vahe ning vägagi oluline, et millal seda vahetad. See, mis sobib Lõuna-Euroopasse, ei sobi meile. Kuna külmkäivitus (-15- -25C)võrdub hinnanguliselt 500km läbimisega.
Vasta
#50

(07-12-2020, 19:21 PM)Külahull Kirjutas:  
(07-12-2020, 12:21 PM)Urmet24 Kirjutas:  Dpf e on palju erinevaid ja markide lõikes.
Näites fordi ja volvo dpfi nõudmised on suht kesised ..
 teistel jälle suuremad..
Eks igaüks lähtub oma tarkusest ja vastutab ise oma otsuste puhul Smile

Ei ütleks, et Fordikute dpf nii kesiste nõudmistega oleks. Paljud ilmselt ei teagi, et vajab muretuks toimimiseks veel Eolys vedelikku. Selline pruun mögin on, mis käib tagasilda ehitatud paagis. Kunagi vahetasin Fordil õli suvalise Valvoline täissündi vastu ja seda püsivalt umbes 100K läbisõidu jooksul. Mootor ilane, dpf aja jooksul umbes ja lihtsam välja progeda ja muud hädad. Eolysi ka ei lisanud. Vahetasin autot ja sama mootoriga ning kasutusel Liqui Moly nimeline tootja serdiga ettenähtud õli. Dpf (b-osa) on juba 130t/km muretult töötanud. Mootor kuiv ja 0 probleemi. Õlivahetus ka 10K tagant, mitte 20, nagu tootja ette näeb. Kuna ise vahetan õli, siis ei kujuta ette, et see õli peaks veel samakaua seal ringlema ja mul on enamuses maantee sõidud ning pikad otsad. Must ja hakkab kergelt venivaks minema selle 10K läbisõiduga. Samas mootoril külmkäivitusi sisuliselt ei ole, sest kõik alla 0 kraadi vajuvad ilmad on välitingimustes Defa kasutusel ja muul ajal soojas garaažis.
Soomes müüdi kunagi Renault väikeveokeid. Vist oli Mascott. Tehas annab hooldusvälbaks 30K. Mootorid lähevad õhtale kuskil 21-27K läbisõiduga. Kõik garantii korras vahetusse ning suured onud tehasest tulevad uurima, et mis valesti tehakse. Uurivad ja kõik õige, töövõtted õiged, õlid õiged aga mootorid ei kesta. Lõpuks otsustati, et süü on "rasked klimaatilsed tingimused" ja tõmmati välp poole peale põhjamaades, ehk 15K.

Lõppkokkuvõte on see, et õlil ja õlil on vahe ning vägagi oluline, et millal seda vahetad. See, mis sobib Lõuna-Euroopasse, ei sobi meile. Kuna külmkäivitus (-15- -25C)võrdub hinnanguliselt 500km läbimisega.
Lõppkokkuvõte on see, et õlil ja õlil on vahe ning vägagi oluline, et millal seda vahetad. See, mis sobib Lõuna-Euroopasse, ei sobi meile. Kuna külmkäivitus (-15- -25C)võrdub hinnanguliselt 500km läbimisega.
+5.

Vasta
#51

Eelnevat lugedes saan aru, et kui odavat õli ostad, petta ei saa? Toungue 
Aga ma ise ei mõista kuskilt välja lugeda, et kas on õige asi, või ei ole.

T.
Vasta
#52

(07-12-2020, 18:05 PM)sturmbannführer Kirjutas:  korras mootori puhul ei saa õli kuidagi dpf-i sattuda!

Õli ei satugi mootorist DPFi, satub põlenud õli ja selle väävlitase peab võimalikult madal olema.
Väljavõte 2015 aasta mersu manualist:
"Depending on your driving style, the vehicle consumes up to 0.9USqt(0.8liters)of oil per 600 miles (1,000 km). The oil consumption may be higher than this when the vehicle is new or if you frequently drive at high engine speeds."
Vasta
#53

Volkarite teemat ma tean, et masin ise ütleb, aga kas sidrun ka nii tark on? Vaks vahet ka, et palju seal karteris õli on, kas 3,5 või 4,5 protsentuaalselt on koguste vahed ikka erinevad. Siin aastakümneid tagasi, kui Nissani kaubikuid müüma hakati tuli mingi vend teenendusse, et tema autol mingi viga küljes, et  mootor hakkas hirmsat häält tegema. Mehed siis õlivarda kallale , et mis viga, garantii värk ka. Kurjam varras ei tahtnud oma august hästi välja tulla ja kui varda kätte said oli nagu litool sinna sisse pandud. karter maha ja püha jeesus, puha tökat. Sammud siis kliendi juurde, et mis värk, et mida sisse kallasite . Klient tegi öökulli silmad, et kas peab kallama? Järgmine küsimus, et millal hoolduses viimati käisite, siiis silmad läksid veel suuremaks, et mis asi see on? Oli siis põletanud esimese õliga 120 tuhat ja mootor hukas, vot nii. Mina olin lihtsalt sel momendil kõrval-vaataja ja pani ikke muigele küll. Vat kui palju kroone hoidis kokku?
Vasta
#54

(07-12-2020, 19:21 PM)Külahull Kirjutas:  
(07-12-2020, 12:21 PM)Urmet24 Kirjutas:  Dpf e on palju erinevaid ja markide lõikes.
Näites fordi ja volvo dpfi nõudmised on suht kesised ..
 teistel jälle suuremad..
Eks igaüks lähtub oma tarkusest ja vastutab ise oma otsuste puhul Smile

Ei ütleks, et Fordikute dpf nii kesiste nõudmistega oleks. Paljud ilmselt ei teagi, et vajab muretuks toimimiseks veel Eolys vedelikku. Selline pruun mögin on, mis käib tagasilda ehitatud paagis. Kunagi vahetasin Fordil õli suvalise Valvoline täissündi vastu ja seda püsivalt umbes 100K läbisõidu jooksul. Mootor ilane, dpf aja jooksul umbes ja lihtsam välja progeda ja muud hädad. Eolysi ka ei lisanud. Vahetasin autot ja sama mootoriga ning kasutusel Liqui Moly nimeline tootja serdiga ettenähtud õli. Dpf (b-osa) on juba 130t/km muretult töötanud. Mootor kuiv ja 0 probleemi. Õlivahetus ka 10K tagant, mitte 20, nagu tootja ette näeb. Kuna ise vahetan õli, siis ei kujuta ette, et see õli peaks veel samakaua seal ringlema ja mul on enamuses maantee sõidud ning pikad otsad. Must ja hakkab kergelt venivaks minema selle 10K läbisõiduga. Samas mootoril külmkäivitusi sisuliselt ei ole, sest kõik alla 0 kraadi vajuvad ilmad on välitingimustes Defa kasutusel ja muul ajal soojas garaažis.
Soomes müüdi kunagi Renault väikeveokeid. Vist oli Mascott. Tehas annab hooldusvälbaks 30K. Mootorid lähevad õhtale kuskil 21-27K läbisõiduga. Kõik garantii korras vahetusse ning suured onud tehasest tulevad uurima, et mis valesti tehakse. Uurivad ja kõik õige, töövõtted õiged, õlid õiged aga mootorid ei kesta. Lõpuks otsustati, et süü on "rasked klimaatilsed tingimused" ja tõmmati välp poole peale põhjamaades, ehk 15K.

Lõppkokkuvõte on see, et õlil ja õlil on vahe ning vägagi oluline, et millal seda vahetad. See, mis sobib Lõuna-Euroopasse, ei sobi meile. Kuna külmkäivitus (-15- -25C)võrdub hinnanguliselt 500km läbimisega.
Fordidel ei tihka kliendid seda kallist pruuni löga osta,ütlevad,et sõidab ju,mis siis,et mootori tuli põleb. Sealt see lumepall veerema hakkab,tean ka,et automüüjad täitsid neid paake tavalise diisliga.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#55

(07-12-2020, 19:51 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Eelnevat lugedes saan aru, et kui odavat õli ostad, petta ei saa? Toungue 
Aga ma ise ei mõista kuskilt välja lugeda, et kas on õige asi, või ei ole.

T.
 Minu "test" on olnud see, et kui 15000 saab ära sõita nii et õli lõpus kaduma ei hakka siis järelikult on korralik õli.
Auto ei saa ka mingit erilist koormust, vbolla kui koguaeg käru vedada siis on olukord teine.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#56

Kia Rio'l hakkasid mingi aeg hüdrotõukurid klõbisema.
Valvoline maxlifega oli see umbes 15000km juures ning Mannoli odavõliga umbes 5000 juures.
Lisaks sellele Mannoli õli pidi pidevalt peale kallama.
Valvoline oma kulus tunduvalt vähem.
Vasta
#57

(07-12-2020, 18:05 PM)sturmbannführer Kirjutas:  korras mootori puhul ei saa õli kuidagi dpf-i sattuda!

Ehk tootjad väljastavad teadlikult mittekorras mootoreid, millele on lubatud kulutada liiter tuhande km kohta....

Satub ikka küll põlemiskambrisse ja põlebki ära. Nii sisselaskest karterigaasidega kui kolvirõngastest mööda. Ühel isendil vähem, teisel rohkem, aga tootja peab rehkendama mingi keskmisega. Sellest ka nõue: võimalikutl vähe tuhka, mis tahmafiltrist eriti välja ei tule...
Vasta
#58

kui õli peale ei vala,siis kuidas see õli dpf-i satub Smile
Vasta
#59

(07-12-2020, 19:21 PM)Külahull Kirjutas:  
(07-12-2020, 12:21 PM)Urmet24 Kirjutas:  Eks igaüks lähtub oma tarkusest ja vastutab ise oma otsuste puhul Smile

Lõppkokkuvõte on see, et õlil ja õlil on vahe ning vägagi oluline, et millal seda vahetad. See, mis sobib Lõuna-Euroopasse, ei sobi meile. Kuna külmkäivitus (-15- -25C)võrdub hinnanguliselt 500km läbimisega.

Jutt jumala õige.... aga kus neid autosid hoitakse, et sellised kraadid kätte saab ? Põle ju talve old juba mitmed-setmed aastad ja see kaks veits jahedamat päeva kui lombil jää pääl on,  pole veel mingi maailmalõpp. 

Õlil- ja õlil on suur vahe, oluline pole mitte see, et ta oleks üüber hea, vaid et oleks konkreetsele mootorile sobiv.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#60

Mõned verstad põhjasuunas oli eelmine aasta pea 2 kuud ikka üsna vilu, mul vito teemastki käis läbi veebruari kuus temperatuurid - 30 kuni - 38...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne