VANASÕIDUKITE SUURSÕIT 2021
#41

Märgi kavand on valminud. 

Tuletan meelde, et tellimuse kinnitamiseks peab märgi eest olema tasutud hiljemalt 01.09.2021. Kuna märke tehakse vastavalt tellimusele, siis hiljaks jäänute jaoks on vaja teha uus tellimus. Paraku iga lisatellimusega kaasneb märkide valmistamisel täiendav lisakulu, mis tõstab märgi hinda. Ja loomulikult lisab ka asjaga seotud hobikaaslastele täiendavaid kohustusi. 

   
Vasta
#42

Tervitus . Kuna Indrek ka veidi soovitas mul oma  õnnelikust õnnetusest ka teistele kirja teel teada anda , siis seda nüüd peale pikka põdemist ka üritan . Et kõigile arusaadavaks teha pean alustama kaugelt algusest . Tahtsin  alati nendel suursõitudel osaleda aga paraku elu sundis alati samadel aegadel teistes euroopa riikides suuri sõite tegema . Nüüd läks teisiti . Mineva kevad 7 aprill  2020 sai uueks sünnipäevaks . Ränk võitlus tervisega on olnud ja ka paraku jääb . Sõbrad siis said määravaks osalema selle aastasel suursõidul .  Mis põed , saad hakkama , võid ju pool rehkendust teha kui täit ei jõua !  Nii sai Gaz 22G  välja võetud ja suursõiduks põhjalikult üle käidud . 18 juuni sõitsin tüv.-i tegema peale nelja aastat . Karm ülevaataja kutsus stendile lähemale ja teatas et täitsa jama , pole tema ajaloos ühelgi autol olnud 100 ja 100 . Ma esmalt ei saandki aru mis halvasti või hästi . Kõik tuli hiljem muidugi . Oli ainult hoiatus sõnad kaasa , et kui järsku neli ratast plokki pidurdad , võib keegi tagant otsa sõita . Koju ja võistlusrattad alla et laupäeval rivis olla . Algaski üritus Paides kõike lubavalt . Meeleolu oli positivne , päike andis energiat ja paraku ka kuumust . Olime  ühel hetkel kenasti pidurdanud ja sidurdanud kolonnis läbi Väike -Maaria ja valmis uuesti  hoogu koguma .  Aga . Järsku tuli teadmine et hobused kapotialt lahkunud ja lihtsalt auto enam liikuda ei jõua . Bussijaama pingile istudes lehvitasin möödujatele ja nautisin kärssavate pidurite lõhna . Siis meenusid 100 ja 100 ning kunagi tarkade klubis kiidetud BSK piduri õli ! Surved välja ja joogivesi trumlitele , õnnestus jätkata sõitu   siis kui kõige aelasemad olid juba ka ammu möödunud .  Rakveres oli veits aega kosuda ja mõelda kas läheb mulle üksinda mõtekaks edasi riskida , jamad esimesel päeval , tervis küsimärk jube palavus . Jalutades kogunemise  platsil aga selgus et ma pole kaugelti mitte ainuke ädaline , otsustasin jätkata . Tõnu veel lisas tuju tõstmiseks et viimaseks päevaks saavadki kõik autod ka korda ! Nii hakkaski ka minu kolgatama jama piduritega . Siga head pidurid 100 ja 100 tee või ise 200 , iga päev ! Siis meenusid  ka kunagised tarkused kui võistlusautol dod -4  kees , nüüd BSK . Ah. Vot aga ühel järgneval ilusal päeval , kui olin jõudnud üle Rannapungerja jõe , paisusid järjekordselt pidurid täiesti kinni . Kõõrini . Elustamine volgat ei huvitanud seekord . Jõe äärde parkla  tuli ka  ädalisi . Sai siis võetud käsile ujumis üritus mitte eriti külmas vees ! Vahet pole .Teised nagu olid tublid ja  said kähku ujutud . Ma võtsin juba mönuga . Ronisin kenasti välja , võtsin rätiku ja mõtlesin et longin autu poole , too jäi tee äärde 100 m. sillast . Aga jah Ave tuli juba jooksuga vatu ja teatas et su volga on läind . Mis jamate . Tulin tee äärde ja oligi nii, ainult vee nõu 5 liitrine ja kingad haigutasid tee serval . Ujukate väel teab kus , ei dokustaate , riideid , raha ega nööri . Läind ta oligi . Mõtlesin et nii paljaks polegi veel kuram kunagi tehtud ,  Vähemalt Ave , Rein ja  Vello poisiga toeks . Kaks  mosset ja volvo maastur samuti . Järgneb... üritan.
Vasta
#43

Tunnistan et tähti ritta laduda pole sugugi kerge .  Meenutades nüüd siis seda kaunist vaadet seal Rannapungerja jõe serval , hakkab vererõhk kohe tõusma . Siis aga oli paras segadus käes et reaalselt aru saada , mis on juhtunud . Aktiivsemad inimesed olid  juba teel jälgi vaatlema asunud . Kui äkitselt tuli hüie -näe kus . Pole võimalik !  Aga oligi võimalik , kaugel teest ja sügavas "einandikus" paistis suur must katus . Mida lähemale seda põnevamaks läks . Õnneks olid tee ääres kingad mis olid suureks abiks vikingi kombel looduses orjenteerumisel ! Muidugi alustasin esmalt tekkinud olukorda lahendama ja kahjusi välja selgitama . Sõbrad abiks ikka , vaata seda , vaata teist . Vaatasin , midagi ei näind ! Kurba ! Kõik tõesti alles ja terve , isegi kriimudetta . Saatuslikuks , kui nii on õige öelda , sai liigne enesekindlus . Seisma jäin kuna pidurid tulid kuumenedes peale ja kinni rattad jäid . Tõmbasin tee äärde et ohutu oleks . Vett vedasin ratastele selle 5 l. pudeliga , pöörasin esirattaid vasakule paremale ,  et vesi paremini trumleid tabaks . Rattad vajusid kenasti tee kaldasse sisse . Tema aga võttis kätte , jahtus maha , mööda sõitvad masinad antsid kenasti tuult ja läks sõiduks . Et aga rattad jäid paremele välja pööratud asendisse , see sõit kaua ei kestnud . Muidugi kogu see teema on kokku võttes "OLEKS" .  Minul jälle seik elus reaalselt läbi käidud , nii enam ei tee , ei soovita . Ikka edasi ...                          
Pilte laadima õppima veel ! Big Grin. Big Grin
Vasta
#44

Loodusfoto !


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#45

Täna hommikul saabus Vanasõidukite Suursõidu märke valmistavast Roman Tavasti töökojast kahetsusväärne teade, et tehnilistel põhjustel on märkide valmimise aeg edasi lükkunud. Oli lootus saada märgid oktoobri keskel. 

Praegu on tähtaeg seatud novembri lõpuks. Kuna märgi tellijaid on enam kui 100, siis on keeruline kõiki eraldi informeerida ja loodame, et info meie harrastajate seas liigub ka siitkaudu. 

Vabandame ja loodame, et jõuluks saab igaüks märgi kätte ja sõidukile kinnitada.
Vasta
#46

Kauaoodatud Vanasõidukite Suursõidu metallmärgid on valminud. Osa märke on klubide kaudu juba laiali jagatud, ülejäänud on Tallinnas, Nõmmel. Püüame ka otsekontaktidega anda teada, aga igaks juhuks annan ka siin teada, et märgi tellinud, kes on ka märgi eest tasunud, saavad tulla oma märgile järele. Palun mõistvat suhtumist, kuna olen üsna hõivatud oma põhitööga. Kättesaamise aeg on paindlik - tuleb lihtsalt kokku leppida. Soovitan ka sõpruskonna siseselt tulla mitmele märgile korraga järele. 

Telefon 5I3699I, e-mail indrek.sirk at gmail com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne