KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(17-10-2023, 10:58 AM)isandpauk Kirjutas:  Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Mul paarikaupa vinklijupid mis lähevad diagonaalis pakkide vahele,ümber toru, välisnurka vähe maha käiatud, et oleks lihtsam paika saada. Pakkide vahel surve 2-at küljest, vinklitega 4.st, kummilapp vms aitaks ehk ka juurde.
Mingil hetkel oli vaja 6m pikki torusid 3/4" keernestada. Töölaual olid 2-d kruustangid, +puurpingi oma said ühele joonele aetud ja saadanas kippus ikka liikuma. Abi oli ka suurtest torutangidest, mis toetusid sabaga töölauale ja ise kinni surusid.


Vasta

Olete ikka tõelislet kummalised tüübid! Selle asemel et OSTA omale normaalsed torukrusutangid, te n...ite oma ajusid huinjaa ja kuratteab mille ristsugutisega, et toru keermestamisel paigal hoida??? Aga vaat kümneid tuhandeid makstvate autodega sõita tundub nagu mõistlik... Tegelikult ju ei "tohiks" siin gigamegasupertsaar Väätsa Coopi kuldkundele ja paljudele teistele samalaadsetele alla Stokkeri toodete pakkudagi, äkki solvuvad odava asja üle??? Pole siis 4-7sada kulutada statiiviga koos korralikule töövahendile??? Ja siis imestate, MIKS teid ei saa kuidagi tõsiselt võtta??? Juba ainuüksi nii LOLLI küsimuse peale muutub tõsiseltvõetavus nulliks!
Vasta

(18-10-2023, 09:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Olete ikka tõelislet kummalised tüübid! Selle asemel et OSTA omale normaalsed torukrusutangid, te n...ite oma ajusid huinjaa ja kuratteab mille ristsugutisega, et toru keermestamisel paigal hoida??? Aga vaat kümneid tuhandeid makstvate autodega sõita tundub nagu mõistlik... Tegelikult ju ei "tohiks" siin gigamegasupertsaar Väätsa Coopi kuldkundele ja paljudele teistele samalaadsetele alla Stokkeri toodete pakkudagi, äkki solvuvad odava asja üle??? Pole siis 4-7sada kulutada statiiviga koos korralikule töövahendile??? Ja siis imestate, MIKS teid ei saa kuidagi tõsiselt võtta??? Juba ainuüksi nii LOLLI küsimuse peale muutub tõsiseltvõetavus nulliks!
Raskelt mõttekas oleks osta endale tööriist, mida vaja läheb ehk kord 10 aasta jooksul, kui sedagi... Täis oled või, permanentselt?
Vasta

(18-10-2023, 09:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Olete ikka tõelislet kummalised tüübid! Selle asemel et OSTA omale normaalsed torukrusutangid, te n...ite oma ajusid huinjaa ja kuratteab mille ristsugutisega, et toru keermestamisel paigal hoida??? Aga vaat kümneid tuhandeid makstvate autodega sõita tundub nagu mõistlik... Tegelikult ju ei "tohiks" siin gigamegasupertsaar Väätsa Coopi kuldkundele ja paljudele teistele samalaadsetele alla Stokkeri toodete pakkudagi, äkki solvuvad odava asja üle??? Pole siis 4-7sada kulutada statiiviga koos korralikule töövahendile??? Ja siis imestate, MIKS teid ei saa kuidagi tõsiselt võtta??? Juba ainuüksi nii LOLLI küsimuse peale muutub tõsiseltvõetavus nulliks!

Kes küsib, on LOLL 5 minutit. Kes EI küsi, on LOLL elu lõpuni.
Priit on vist endale ise kümneid tuhandeid maksvad autod ja Stokkeri tööriistad ostnud, miks tal muidu teiste lollideks-tembeldamise tarbeks nii palju aega üle jääb?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Mul on just sellised odavad torukruustangid. Seepärast ma neid siin ka soovitama ei hakanud, kuna endal kogemus olemas. Küllap on Stokkeri omadel teistsugune hind ikka asja eest. Igatahes nende odavatega ilma tsinkkatet vigastamata küll toru keermestatud ei saa kuna varem või hiljem tõmbab toru ringi. Siis ikka aitad torutangidega lisaks jne, samamoodi jebimine.
Vasta

(17-10-2023, 11:27 AM)Matvei Kirjutas:  Mina tegin nii - puidust klotsidele lasin relakaga kumerad sooned sisse ja toru koos nendega kruustangide vahele. Toimis.
Mul pole küll keermestamistööd olnud, aga ümaraid ja õrnemapoolseid asju olen samuti puuklotside vahele pannud ning on hästi töötanud, seega +1.
Vasta

Kui keevitus käpas siis võiks torupoest osta keermestatud niplid ja need keevitada toru otsa.
Muidugi kuumtsingitud toru keevitamine vajab eraldi lähenemist, muidu saad tsingi mürgituse.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(18-10-2023, 09:52 AM)olli Kirjutas:  Mul on just sellised odavad torukruustangid. ...

Kas neil ongi sile ülemine pakk? Või n seal mingid hambad ka?

Mina igatahes ei jõua tõmmata ringi ksf! hangitud kasutatud nõukaaegsetesse torukruustangidesse kinnitatud toru. Tõsi, kui ikka wäänama hakata, jäävad torule hambajäljed näha...

Võin laenata, kui suurem töö ees.
Vasta

(18-10-2023, 09:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Olete ikka tõelislet kummalised tüübid! Selle asemel et OSTA omale normaalsed torukrusutangid, te n...ite oma ajusid huinjaa ja kuratteab mille ristsugutisega, et toru keermestamisel paigal hoida??? Aga vaat kümneid tuhandeid makstvate autodega sõita tundub nagu mõistlik... Tegelikult ju ei "tohiks" siin gigamegasupertsaar Väätsa Coopi kuldkundele ja paljudele teistele samalaadsetele alla Stokkeri toodete pakkudagi, äkki solvuvad odava asja üle??? Pole siis 4-7sada kulutada statiiviga koos korralikule töövahendile??? Ja siis imestate, MIKS teid ei saa kuidagi tõsiselt võtta??? Juba ainuüksi nii LOLLI küsimuse peale muutub tõsiseltvõetavus nulliks!

Kui sul on üks toru vaja ära keermestada, siis lähed kohe uut rauda soetama selle asemel, et pükste pealt rihm maha, töö ära teha 10 minutiga ja rihm vöö peale tagasi panna?
Vasta

Rebadel pükstega on kuidagi veider keermestada Smile
Vasta

nutad ja keermestad Big Grin
Vasta

(18-10-2023, 11:48 AM)v6sa Kirjutas:  
(18-10-2023, 09:52 AM)olli Kirjutas:  Mul on just sellised odavad torukruustangid. ...

Kas neil ongi sile ülemine pakk? Või n seal mingid hambad ka?

Mina igatahes ei jõua tõmmata ringi ksf! hangitud kasutatud nõukaaegsetesse torukruustangidesse kinnitatud toru. Tõsi, kui ikka wäänama hakata, jäävad torule hambajäljed näha...

Võin laenata, kui suurem töö ees.

Üleval on ka hambad. Nagu siin:


[Pilt: 1599-3-640x864.jpg]

Aga nagu Hiina värk ikka. Kui mõne toruga natuke rohkem väänamist on, siis tõmbab need hambad jälle sutsukese lapikumaks ja nii ta läheb.
Kokkuvõttes kindlasti mugavam variant kui tavaliste kruustangidega mässata, aga ei maksa sellele panustada, et valge mehe kombel "tuled, teed ja lähed" ning rikkumata tsinkkattega läbi saad.
Vasta

On täitsa üle ühed nsvl aegsed torukruustangid. Väljanägemiselt nagu uued.
53980192
Vasta

(18-10-2023, 09:52 AM)isandpauk Kirjutas:  
(18-10-2023, 09:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Olete ikka tõelislet kummalised tüübid! Selle asemel et OSTA omale normaalsed torukrusutangid, te n...ite oma ajusid huinjaa ja kuratteab mille ristsugutisega, et toru keermestamisel paigal hoida??? Aga vaat kümneid tuhandeid makstvate autodega sõita tundub nagu mõistlik... Tegelikult ju ei "tohiks" siin gigamegasupertsaar Väätsa Coopi kuldkundele ja paljudele teistele samalaadsetele alla Stokkeri toodete pakkudagi, äkki solvuvad odava asja üle??? Pole siis 4-7sada kulutada statiiviga koos korralikule töövahendile??? Ja siis imestate, MIKS teid ei saa kuidagi tõsiselt võtta??? Juba ainuüksi nii LOLLI küsimuse peale muutub tõsiseltvõetavus nulliks!

Kes küsib, on LOLL 5 minutit. Kes EI küsi, on LOLL elu lõpuni.
Priit on vist endale ise kümneid tuhandeid maksvad autod ja Stokkeri tööriistad ostnud, miks tal muidu teiste lollideks-tembeldamise tarbeks nii palju aega üle jääb?

Ply oma teada tuntud kvaliteedis... Kelle allkirjas siin AM-s oli see kuldne tõde: Oletamine on kõikide asjade p---e keeramise ema? vihje minu 28a vanusele liikurile.
Nagu juba mainit eelpool, ei näe vajadust osta lingitud kruustange, mis ülesannet ei täida, proovitud. Nn"veneaegsed" on piisavalt head, aga kuhu neid kinnitada, kui paarsada kg töölauda ei ole?
Viimased torukeermed lõikas san tehnik teenusena juhtmega Rothenbergeri´ga, kiire, mugav ja valutu, rendist ka saadaval.


Vasta

(19-10-2023, 10:30 AM)hulgus Kirjutas:  ...
Nn"veneaegsed" on piisavalt head, aga kuhu neid kinnitada, kui paarsada kg töölauda ei ole?
...

Minul oli see paarimeetrise plangujupi küljes, mis oli koormarihmaga tõmmatud kerghaagise portede peale kinni. Haagis oli sõiduauto küljes konksus kinni.

Kes tahab, leiab võimaluse. Cool  Kes ei taha, leiab vabanduse. Ply on väga hea vabandusi leidmaSmile
Vasta

1960-ndate aastate auto roostevabast kaitserauad tahavad ilusaks saada. Tagumisel on ainult tuhm/kriibitud pind. Selle poleerimine? Esimene kaitseraud on eksistentsi jooksul vopsusid saanud,  tekkinud on väikesed mõlgid, kriimustused ja praod. Kuidas selle kõik ilusaks saab?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Do'nt panic
Vasta

Kummihaamriga ja puuklotsi peal taod?
Pärast lihvid lintlihvija peal sirgeks.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Selliste asjade sirgeks ajamiseks kasutasin GAZ-53 vedru otstes olevatest kummipatjadest välja käiatud ümara otsaga abinõusid. Üks padi all teine pealpool ja andsid kuvaldaga pähe. Kahte meest vaja. Aga Mosse ja muu kola nikkel rauad said suht siledad. 
Pikemas perspektiivis pead arvestama, et laseb kunagi nikli lahti selle koha pealt.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-10-2023, 11:43 AM)v6sa Kirjutas:  
(19-10-2023, 10:30 AM)hulgus Kirjutas:  ...
Nn"veneaegsed" on piisavalt head, aga kuhu neid kinnitada, kui paarsada kg töölauda ei ole?
...

Minul oli see paarimeetrise plangujupi küljes, mis oli koormarihmaga tõmmatud kerghaagise portede peale kinni. Haagis oli sõiduauto küljes konksus kinni.

Kes tahab, leiab võimaluse. Cool  Kes ei taha, leiab vabanduse. Ply on väga hea vabandusi leidmaSmile
Mis vabandusi??? Et tohutult raske on VEEBIOTSING, lasta saata väidetavatesse koduukeesistesse pakikastidesse või minna järgi suur mittemidagi maksvatele asjadele? Eriti need, kes IGAPÄEVASELT mingeid masinaid remondivad? Ega ma ka JUST üleeile tundisn Marguse Disco paravarda puksi vahetades UNIC MTJ'tis Tagadil samast asjast puudust - ühekordselt! Igasugust toru on tavakruustangide vahel pagana raske paigal hoida. Kui ma peaks kasvõi iga nädal ühe korra seda VAJAMA oleks mul esimene käik poodi! Ma isegi ei vaevuks oma aju raiskma teemale, mis kuradi vahejunne sinna tekitada...ja veel vähem oleks mul õliste näppudega AEGA tulla siia foorumisse lolli küsimust esitama. Landy käest saadud polüpuks sai paigale 15 minutiga "door-to-door". Olen ka keermestatud kõik asjad saanud, kõik need enamvähem "kolm korda" sest ma pole ei torumees ega automehaanik. 

Ahjah, mul ka olid need "karta on" et veel Wabariigiaegsed malmist torukruustangid suure raske  tammeplangu küljes ja kinkisin ühele hädalisele ära. Ma tegin otsuse et ma ei kavatse ise maja keskkütet ehitada (ka kunagise Pioneeri tsingi tööd lasin ainsa tööna Spetsialistil teha kel olid oma statiivil asjad kaasas!) ja kui see plaan tuleb, siis justnimelt OSTAN kogu torutöödeks vajaliku krusutangidest klupedeni. Ja siis moodsama, küljelt avatava, et ei peaks 6-meetrisega täppsitoppimist tegema Wink  Need olid poole mu elust pidevalt kuuris jalus, jube rasked ja vaja mul neid polnud.
Vasta

(19-10-2023, 16:36 PM)Daff Kirjutas:  Selliste asjade sirgeks ajamiseks kasutasin GAZ-53 vedru otstes olevatest kummipatjadest välja käiatud ümara otsaga abinõusid. Üks padi all teine pealpool ja andsid kuvaldaga pähe. Kahte meest vaja. Aga Mosse ja muu kola nikkel rauad said suht siledad. 
Pikemas perspektiivis pead arvestama, et laseb kunagi nikli lahti selle koha pealt.
Tundub siiski, et galvaanilist katet pole, roostevaba on läikima nühitud või pole ma asjast aru saanud. Olgu, suured lained saab kahe kummi vahel pekstes välja aga peenemad mõlgikesed ja täkke moodi kohad, pragu? Täis keevitada, käiata, lihvida?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Do'nt panic
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne