Ford Scorpio 2,0 100 kilovatti ehk? Olemas koos kastiga, auto küljes, juhtmed ajud jne praegu veel on. Komplektse auto tonnihind on hetkel nii hea, et varsti enam ei ole.
(14-11-2023, 22:10 PM)jussm Kirjutas: Kas jämeda mustriga maasturirehve on saada ka mäetipumärgistusega? Vaadates rehvimüüjate kodulehtedel siis otsingus klikkides talverehvidele tulevad vaid tavalised lamellrehvid või naastrehvid teedel sõitmiseks. M/T rehvid on kõik suverehvide nime all. Või sobivad mudarehvid enamasti kõik aastaringseks kasutamiseks?
Kasutasin KO2 ja Scorpio AT rehve. KO2 on karvasem ehk 50/50 kasutus ja Scorpio 95/5 (maantee/maastik)
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2023, 15:45 PM ja muutjaks oli maaks.)
(21-11-2023, 14:45 PM)deus Kirjutas:
(14-11-2023, 22:10 PM)jussm Kirjutas: Kas jämeda mustriga maasturirehve on saada ka mäetipumärgistusega? Vaadates rehvimüüjate kodulehtedel siis otsingus klikkides talverehvidele tulevad vaid tavalised lamellrehvid või naastrehvid teedel sõitmiseks. M/T rehvid on kõik suverehvide nime all. Või sobivad mudarehvid enamasti kõik aastaringseks kasutamiseks?
Kasutasin KO2 ja Scorpio AT rehve. KO2 on karvasem ehk 50/50 kasutus ja Scorpio 95/5 (maantee/maastik)
3PMSF märk on nõutud ainult lamellrehvidel, maastikurehviga talvel sõites peab seal olema tähis "POR".
riigiteataja.ee Kirjutas:3. M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega). Alates 1. detsembrist 2022. a peavad naastudeta talverehvid vastama E-reegli nr 117 nõuetele ja olema tähistatud E-reegli nr 117 kohase kolme mäetipu ja lumehelbe tähisega, välja arvatud E-reegli nr 54 kohased maastikurehvid, millele on kantud tähis POR.
Tõsiusku maasturimehed lasevad talvel sõitmiseks oma m/t-d ära lamellida ja/ või naastutada (aga Hakkapeliitta'ga sarnast pidamist ei ole mõtet oodata ).
(14-11-2023, 22:10 PM)jussm Kirjutas: Kas jämeda mustriga maasturirehve on saada ka mäetipumärgistusega? Vaadates rehvimüüjate kodulehtedel siis otsingus klikkides talverehvidele tulevad vaid tavalised lamellrehvid või naastrehvid teedel sõitmiseks. M/T rehvid on kõik suverehvide nime all. Või sobivad mudarehvid enamasti kõik aastaringseks kasutamiseks?
Kasutasin KO2 ja Scorpio AT rehve. KO2 on karvasem ehk 50/50 kasutus ja Scorpio 95/5 (maantee/maastik)
3PMSF märk on nõutud ainult lamellrehvidel, maastikurehviga talvel sõites peab seal olema tähis "POR".
riigiteataja.ee Kirjutas:3. M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega). Alates 1. detsembrist 2022. a peavad naastudeta talverehvid vastama E-reegli nr 117 nõuetele ja olema tähistatud E-reegli nr 117 kohase kolme mäetipu ja lumehelbe tähisega, välja arvatud E-reegli nr 54 kohased maastikurehvid, millele on kantud tähis POR.
Tõsiusku maasturimehed lasevad talvel sõitmiseks oma m/t-d ära lamellida ja/ või naastutada (aga Hakkapeliitta'ga sarnast pidamist ei ole mõtet oodata ).
Mu omad olid jah A/T, mitte M/T omad ja omasid täitsa mäetipukest ning pidamine oli masturi all ikka väga hea, raskem masin ikkagi, talveks lasid 1.8 bar peale ja elu lill.
Võiks vihjeks öelda, kus tehakse lamellimist ja mis hinna eest. Vanasti tegi vist Oscar rehvid aga neid enam Kadakal pole.
Tsitaat:Kas jämeda mustriga maasturirehve on saada ka mäetipumärgistusega? Vaadates rehvimüüjate kodulehtedel siis otsingus klikkides talverehvidele tulevad vaid tavalised lamellrehvid või naastrehvid teedel sõitmiseks. M/T rehvid on kõik suverehvide nime all. Või sobivad mudarehvid enamasti kõik aastaringseks kasutamiseks?
Tegemist küll M/S-ga, aga suht agressiivse mustriga ja mäetipukesega rehvid. Lastud lamellida kummimehes ja teedel-tänavatel on pidamine 3 hooaja jooksul igati rahuldav olnud.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2023, 19:12 PM ja muutjaks oli Kult.)
On üks teoreetiline küsimus: kas keegi on kunagi asendanud kulunud karbiidist lõiketera kõvasulam keevitusega või miski muu tehnikaga.
On kivise maa frees, millel terad/purustus organid kulunud, uus jooks(6tk ja poldid) maksavad tehasest 2200.- umbkaudu
Kui oleks palju tööd ees siis poleks see midagi üle mõistuse, aga äkki saab ikka vanast ja kulunud asjast midagi.
Saaks võibolla teistsuguse kujuga et hakkaks ka kännule paremini peale.
Või on keegi meie maal kes neid taastab?
Tera lähivaates pole täpne sellele mudelile.
Kui keevituse alla ei sobi siis paluks kuskile mujale tõsta.
Natuke suurema suuga tuubid samuti ise imevale ühekäe pritsile sai hangitud nt. Europart poest.
Olid küll tellimusega tooted aga sai.
Sellist väikese suuga tuubi pole silma hakanud aga noh pole ka vaja olnud.
(25-11-2023, 20:12 PM)MeelisV Kirjutas: Natuke suurema suuga tuubid samuti ise imevale ühekäe pritsile sai hangitud nt. Europart poest.
Olid küll tellimusega tooted aga sai.
Sellist väikese suuga tuubi pole silma hakanud aga noh pole ka vaja olnud.
(24-11-2023, 22:01 PM)Kult Kirjutas: On üks teoreetiline küsimus: kas keegi on kunagi asendanud kulunud karbiidist lõiketera kõvasulam keevitusega või miski muu tehnikaga.
On kivise maa frees, millel terad/purustus organid kulunud, uus jooks(6tk ja poldid) maksavad tehasest 2200.- umbkaudu
Kui oleks palju tööd ees siis poleks see midagi üle mõistuse, aga äkki saab ikka vanast ja kulunud asjast midagi.
Saaks võibolla teistsuguse kujuga et hakkaks ka kännule paremini peale.
Või on keegi meie maal kes neid taastab?
Tera lähivaates pole täpne sellele mudelile.
Kui keevituse alla ei sobi siis paluks kuskile mujale tõsta.
Keevituse poolelt lähenedes tasuks konsulteerida Spetselektroodi esindusega Haljalas. Eriti hea oleks kui saad ühe tera maha kruttida ning kohapeale minna.
(25-11-2023, 20:36 PM)pannkook Kirjutas: Ostsin oksjonilt odavalt pritsi, mõtlesin, et ohh, kui lahe ja siis hakkasin vaatama, mis sinna külge kruvida ja polegi vsit
Vaata, kas see määrdetuubi haakimise tükk käib keerates ära? Näeb välja nagu seal oleks adapter küljes, mille kahe augu abil saab ära keerata.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
VW Golf 2 mootori plokilt ilmus kultuurikihi eemaldamise järel nähtavale mingi EPO liimi laadne lärakas, mis eeldatavasti varjab mingit defekti. Siit ka küsimus, et mis võiks olla järgmised tegevused selle koha menetlemisel?
Minule tulevad pähe järgnevad variandid:
1. jätta nii nagu on ja panna mootor peale tagasi. Selle õlise kultuurikihi järgi otsustades ei ole see paik paraku vist oma ülesannete kõrgusel olnud. Mootor iseenesest on töökorras ja sai kere küljest eemaldatud hoopis sillatala vahetuseks.
2: Eemaldada olemasolev EPO liim, vaadata pragu üle, puhastada ning toppida sinna järgmine komposiitmaterjalist möks. Saavutatava tulemuse kvaliteedis ei saa kindel olla, vt eelmine punkt.
3. Eemaldada EPO, kiskuda mootor pulkadeks ning viia plokk keevitusse. Malmi puhul vist tulemus sama ettearvamatu kui eelmistes variantides?
4. Võtta lammarist "uus".
Kui ma väikelaevajuhiks õppisin kunagi ammusel ajal siis seal käsitleti ka veidi mootorite remonti , seal toodi näide mootori remondi kohta kus pragude paikamisel kasutati EPO liimi , peamine mida rõhutati oli : Pinnad väga hoolikalt puhastada , liimid on kindlasti paremad , pindade puhtus kehtib siiani .
Katsu leida töötav mootor sinna vahele. Golf kaks ei saa olla ju ometi nii kallis, et sa peaksid hakkama mõne teise mehe epoksiiditöid üle tegema lootes varasemast paremat tulemust?
Aga.... Kui ikkagi hakkad uuesti epoga parandama kellegi teise epoga tehtud parandust ilma vea põhjust välja selgitamata, siis kindlasti pinnad veel puhtamaks, kui eelmine remontija tegi, vali kallim epo ning ära unusta näkileiva puru epo sisse segada! See teeb kõik paremaks!
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Minu soovitus oleks visata see pada sinna vahele tagasi, ilma toimivat remonti torkimata ja hakata kohe uut katelt varuks vaatama. Seni kui vana töötab, jõuad ehk soodsalt uue leida ja "üle käia" et kui vana lõpuks väsib, oleks uus ja juba remonditud mootor kohe võtta.
(27-11-2023, 22:15 PM)edvard Kirjutas: Kui ma väikelaevajuhiks õppisin kunagi ammusel ajal ...
...
Kah kunagi ammu, küsis autonduse õpetaja, mida teha, kui avate töökorras auto kapoti ja sealt vaatab vastu karburaatori asemel telliskivi. Vastus on lihtne, ei näpi midagi, panete kapoti kinni ja sõidate edasi. Käis ta sellisena sinnamaani, käib edasi ka. Kui enam ei käi, siis vaatame...
(28-11-2023, 01:01 AM)isandpauk Kirjutas: ...
Aga.... Kui ikkagi hakkad uuesti epoga parandama kellegi teise epoga tehtud parandust ilma vea põhjust välja selgitamata, siis kindlasti pinnad veel puhtamaks, kui eelmine remontija tegi, vali kallim epo ning ära unusta näkileiva puru epo sisse segada! See teeb kõik paremaks!
Arvata on, et korraliku kahekomponentse ,,EPO,, vajalik kogus maksab samas suurusjärgus vw mootoriga, seega leivapuru annab kindla säästu...